Не си купувайте обувки MARINO COSTA

  • 12 281
  • 37
  •   1
Отговори
  • Мнения: 18
В края на август м.г. си купих сандали от магазина на фирмата в ЦУМ. Още след първото обуване се наложи спешно да се прибера вкъщи, защото за около час ходене краката ми бяха изранени и буквално не можех да ходя! Когато ги занесох в магазина, продавачката заяви, че политика на фирмата е да не връща пари и да не заменя обувки?! Обадих се на собственика - КОСТАДИН МАРИНОВ, който се държа доста нагло и заяви, че обувките са ръчно изработени в Португалия и нямало как да не са удобни. И освен това не мога да очаквам от евтини обувки /95.00 лв.!!!/ нещо изключително. Изобщо не вярвам, че това е така, мисля, че обувките са китайски, а името на "марката" е ясно откъде идва.  Понеже нямам намерение да държа 95.00 лв. в шкафчето за обувки, подадох жалба до Комисията за защита на потребителите. Но за съжаление те само пишат писма и казват, че нищо не могата да направят. Така че, скъпи мами, не се лъжете и не купувайте MARINO COSTA!

# 1
  • Мнения: 13 621
Защо смятате, че ако на вас не са удобни, така ще е с всички хора? Аз също съм купувала неудобни обувки, но не мога да кажа на всички не си купувайте от тях! Нещата са много индивидуални!

# 2
  • Мнения: 4 978
Подкрепям мнението, че не може да се обобщава.
Въпреки това съм купувала обувки от тази марка, при това доста по-скъпи, и също не са ми удобни.
А капачката на тока на едната обувка падна в първия час на първото обуване.

# 3
  • Мнения: 589
 Ха,аз в една тема в клюкарника се оплаквах от нагло поведение на собственика на магазина,само дето не споменах,че ставаше дума точно за Марино Коста...в темата за неприятните случки с продавачки май беше...

# 4
  • Мнения: 338
Наистина е много обидно държанието на някои продавачки или собственици на магазини ooooh!.
А за въпросната марка, преди няколко години си купих сандали от там. Струваха около 50 лв., но тогава хич не бяха малко(преди 8-9 год.). Имаха гаранция 1 месец, но след 2-3 седмици се разлепиха. Естествено ходих да правя рекламация. Продавачката най-нагло ми заяви, че не е възможно това да са обувки, носени по-малко от месец, и вече да са разлепени. Имах касов бон, гаранционна карта и т.н., но упорито отказваха да направят каквото и да било по въпроса. След доста разправии, след няколко дни, ми ги смениха за нов чифт.
Бяха удобни и наистина ги носих доста(те не се разлепиха толкова бързо). Но от тогава не съм припарвала до магазин с тази марка Sick.

# 5
  • Мнения: 18
Обобщавам, защото всеки, който си купи обувки от там, рискува при проблем да се сблъска с некоректно и доста нагло отношение, тоест те работят на принципа - да  вземем парите на клиента и после да си гледа работата. Една реномирана фирма не може да си позволи такова поведение към клиента!!!  А относно индивудалното усещане за удобство - от мястото за петата изскочи дървено павоъгълниче, от което получих мазол на петата, можете ли да си представите?!Не говоря за раните на пръстите и от вътрешната страна на глезена...Още нещо - подметките започнаха да се изтриват! и това от  едно ходене в рамките на час. Не мисля, че е норамлно и не мисля, че е редно такова поведение от фирмата - тоест нищо не заменяме, пари не връщаме, искат винаги да са на печалба! Докато позволяваме да ни правят на идиоти, те ще си печелят...

# 6
Уважаеми посетители на форума,аз съм управителя на фирмата от която въпросната дама е закупила сандалите.Случаят е следният в края на лятото на 2008г.дамата закупува сандали от магазина в ЦУМ,след едно носене(явно купени за определен случай) предявява рекламация за появени мазоли(направо мазоли,без пришки и т.н.).Естествено рекламацията не беше уважена и след подаване на жалбата на клиентката до КЗП беше направена проверка,която не установи нищо нередно.Така бе осуетена една често срещана практика от нелоялни клиенти.
От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

# 7
  • Мнения: 22 343
Уважаеми г-н Костадин Маринов....навсякъде в нормална Европа можеш да върнеш стоката в 7-10дневен срок, без никакви обяснения. Като съответно или ти връщат парите, или можеш да закупиш стока за същите пари.
Съжалявам много, но само в БГ се шири тази простащина, че веднъж закупил стока не можеш да я върнеш.
Смятам, че е крайно време необходимите органи да се сезират за това и да се направи нещо по въпроса за защита на потребителите. Не само да има комисия, която никаква работа не върши, освен да отговаря че - нищо не може да направим.
А къде са правени обувките, в Китай, Патагония, Португалия, или не знам къде си още няма никакво значение.

# 8
  • Мнения: 589
Хе-хе...Много навременен отговор от "Костадин Маринов"Simple Smile) Да беше поизчакал да мине поне цяла година...

# 9
  • UK
  • Мнения: 1 918

От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

Като изключим неприятното съответствие в името на управителя на магазина и марката обувки (Марино Коста- Костадин Маринов), което е не само смешно, но и подигравателно, както и квалификациите и долните опити за клюкарстване на дребно по адрес на клиентката, има нещо друго, което не разбирам. Как може тази марка обувки да бъде представена само в България, и как може тези така добре ръчно изработени обувки да нямат уебсайт, или поне да фигурират в някой международен сайт, защото поне aз  ги видях само в български такива, и то стари...Ужасно отношение към клиентите, направо съм потресена!Слава богу, че имам щастието да си купувам обувки от друга страна, защото в България политиката на магазините за обувки почти навсякъде е същата като на Марино Коста или каквото е там...

# 10
  • Мнения: 224
Имам приятелка, работила на въпросния щанд във въпросната фирма. Напуснала след няколко месеца, поради лошото отношение на управителя към тях и клиентите  ooooh! Общо взето, това което ми е казвала, се припокрива  с мненията от форума.

# 11
  • Мнения: 514
Уважаеми посетители на форума,аз съм управителя на фирмата от която въпросната дама е закупила сандалите.Случаят е следният в края на лятото на 2008г.дамата закупува сандали от магазина в ЦУМ,след едно носене(явно купени за определен случай) предявява рекламация за появени мазоли(направо мазоли,без пришки и т.н.).Естествено рекламацията не беше уважена и след подаване на жалбата на клиентката до КЗП беше направена проверка,която не установи нищо нередно.Така бе осуетена една често срещана практика от нелоялни клиенти.
От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

Това, което сте написал, ни убеди НИКОГА да не пазаруваме от Вас.
Не се прави така,драги! Naughty
Пробвайте да се образовате, да поработите в чужбина (обезателно като консултант на дамски обувки) и обезателно минете един курс за работа с клиенти.
След това препоръчвам да преместите магазина на Капалъ Чарши. Там ще върже

# 12
  • Мнения: 2 575
Хаха - и аз имам приятелка работила при въпросното лице преди 10-на години - все същият непривлекателен и нагъл образ явно се описва и тук.
Никога не съм дори и помислила да пазарувам от обувките му, а цените им определено са били винаги високи за това, което се предлага като дизайн поне - грознички по моето скромно мнение.

А що се отнася до така наречената 1 месец гаранция, която наляво и надясно раздават в магазините ни за обувки - доколкото знам ИЗОБЩО НЯМАТ ПРАВО на това, а са ДЛЪЖНИ за всяка закупена стока ( вкл. обувки) да се дава 2 ГОДИНИ гаранция срещу дефект ( естествено не срещу износване)

# 13
  • Мнения: 121
Момичета, разказахте му играта. Браво!    smile3501

# 14
  • София
  • Мнения: 1 825
Продавачките от магазина имат завидна памет ... Октомври 2009 г., а помнят физиката на клиентка, закупила сандали през м. август 2008 г.

Общи условия

Активация на акаунт