Отвратена от Метро

  • 2 274
  • 17
  •   1
Отговори
  • плевен
  • Мнения: 644
Снощи пуснах тук една тема за кафемашина Rohnston закупена от Метро-Плевен с която имиме проблем-та днес мъжа ми е ходил да се разправа с тях и те го изкарали него виновен че незнаел как да работи с нея и той я бил повредил.Накрая след един скандал го пратиха на адрес където уж бил сервиза-но уви той отива и няма нищо подобно-сервиз няма.С триста зора му обесняват къде е ама на съвсем друго място и оттам казват че имат много работа и чак след 5-6 дена да се обадим.А това е чисто нова машина която дори 1 кафе не е направила-нямам думи

# 1
  • София
  • Мнения: 537
миличка,а обясни ли ви някой или поне прочетохте ли опътването на БГ , че трябва да се обезвъздуши преди да се ползва?

в метро не че има кой да ви обърне толкова внимание де..но пък книжките(упътванията) са за това - да се четат.

# 2
  • плевен
  • Мнения: 644
deizy13 права си че никой не ни предупреди за това но проблема е че резервоара не може да задържи водата-само докато се налее и на дъното има дупки и оттам изтича

# 3
  • Мнения: 2 132
Обади се на кзп. Мисля, че не трябва да я оставяте в сервиза, ами да искате смяна. Ходи чети във форума на бнап.

http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=46&page=1#Item_0

# 4
  • Мнения: 1 165
Доколкото съм запозната до 3 дни от покупката са длъжни да Ви заменят уреда с  нов, а не да го ремонтират.

# 5
  • Мнения: 156
Доколкото съм запозната до 3 дни от покупката са длъжни да Ви заменят уреда с  нов, а не да го ремонтират.
Точно така е, мъжът ми си купи тел.- няма да казвам откъде  да не правя реклама,  още първия ден започна да прекъсва, отидохме и му го смениха с нов.

# 6
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
И на мен са ми сменяли стоките в магазините откъдето съм ги купила ако отида до 3 или 5 дни беше след покупката. Един виброшлайф в Практикер, една блуза в Била, електрически четки за зъби в Техномаркет и последно тоалетно мляко за почистване на лице в аптеката до нас. Никъде не са правили проблем.

# 7
  • Мнения: 262
В Метро нещата стават само със скандал.
Викаш управител, скарваш му се, заплашваш го с телевизията
и нещата се оправят.
Работила съм там и знам как стават нещата  Mr. Green
И наистина трябвало да ти я сменят или да ти напишат кредитно,
поне при нас във Варна е така.

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 556
Аз до колкото знам Закона за защита на потребителите не важи за Метро.Дори в сайта им го пише,че от Метро трябва да се купуват само хранителни продукти и никаква техника.Защото ако се развали,не подлежат на този закон и не може да си търсиш правата чрез тях.
Иначе законите са много тъпи.Никой няма да ти замени стоката с нова.Предлагат ти поправка и това е.Нищо,че в случая кафе машината не е направила и едно кафе.
Дано имате късмет да ви я оправят.

# 9
  • плевен
  • Мнения: 644
Машината вече е готова след доста нерви и скандали-чисто нова машина с повредена помпа.Не разбирам как но е факт.Стоя 8 дни на сервиз и благополучно вчера си я взехме.Едва ли повече ще си купя уред от Метро #2gunfire

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 556
Машината вече е готова след доста нерви и скандали-чисто нова машина с повредена помпа.Не разбирам как но е факт.Стоя 8 дни на сервиз и благополучно вчера си я взехме.Едва ли повече ще си купя уред от Метро #2gunfire
Радвам се,че са я оправили.И да,не си купувай повече техника от Метро.Не,че е гаранция,че няма да имаш проблеми и с друг магазин.

# 11
  • Мнения: 233
Правят замяна със друг уред.Едни приятели си взели флекс и не го пробвали в магазина после го занесоха и им го смениха.

# 12
  • Мнения: 214
Просто не  купувайте  от Метро

# 13
  • Мнения: 166
Не съм съгласна, че не трябва да се купува от Метро като цяло!

Нашето семейство от там пазарува много хранителни стоки и домашни потреби, които на по-ниски цени и качеството им не се различава от останалите мазгазини.
Сами знаете, че Метро извиват буквално ръцете на дистрибуторите и производителите по отношение на цени!

За техниката обаче съм на друго мнение - оттам да не се купува! Чувала съм от най-различни източници, че обикновено в метро техниката е със скрити дефекти, лошо качество или с транспорти дефекти.

Затова отваряйте си очите като пазарувате! И все ние не сме целевата група на Метро - това си е магазин за фирми, обслужването на "дребни риби" не е приоритетно за тях.

# 14
Е то ако почнеме така да не пазаруваме, то няма да остане къде да идем да си вземем туй-онуй - моето впечатление е, че лошото отношение с клиента е масово. За съжаление! Хубаво е обаче, че по форумите може да се чуят такива мнения и човек да си има едно наум и да е нащрек, ако ходи да пазарува там. Надявам се, че покрай финансовата криза и с намаляването на клиентите, магазинерите ще се замислят и ще си променят отношението.

Общи условия

Активация на акаунт