Имали ли сте подобен проблем с транскарт?

  • 12 011
  • 43
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 67
Вчера съпругът ми получи смс от бнака пиреос, че дължи около 400 лева, а ние с тази банка никога нищо общо не сме имали. Оказа се , че през 2006 година транскарт са имали договор с тази банка и всички средства,които картодържателите са теглили са били от фонда на банка пиреос. В един момент обаче са решили да си прекратят договора и са издали на всички нови карти с пълен кредитен лимит. Очевидно и при нас е станало така, но съм забравила или изобщо не съм забелязала тъй като сумата , която е ползвана от старата карта е около 100 лева  и ако сме направили някаква вноска непосредствено преди издаването на новите карти не съм разбрала,че се е получило така. И сега се оказва,че при развалянето на договора между транскарт и пиреос всички дотогавашни задължения на картодържателите  са останали дължими на пиреос. След почти 3 години Пиреос се сещат да си потърсят парите от нас с лихва. Вчера цял ден обикалях от банка на банка и звъних къде ли не докато установя какво се е случило. От транскарт твърдят ,че са ни уведомили с писмо,че ще трябва да платим на банка Пиреос, но аз такова писмо не съм получавала. След като попитах с препоръчана поща ли е изпратено писмото служитлят замълча.  Направо съм възмутена, що за обслужване е това? Имам ли ние някакви права?Има ли и други като нас и как бихте постъпили?

# 1
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Аз получих в един и същи месец първо,че нямам дължими суми а после,че имам за 300лв...Звънах на телефоните,които имам никой не отговаряше за това и написах е-майл.След няколко часа получих обратен е-майл в който ми казват,че нямам задължения към Транскард.Пазя и двете писма,не живея в Бг за това и не съм се разправяла лично,но мисля,че сега нямам никаквъ проблем.Писмото не е препоръчано...Най-добре да отиде и да се разправя на място,незнам каква грешка имат в системата,но нещо не е наред  Peace
Оф,като се сетих и се ядосах пак...

# 2
  • София
  • Мнения: 3 064
Мъжът ми имаше проблеми с Транскард още преди 3-4г. Хем закрива картата, хем продължаваха да го тормозят с разни писма. Накрая се отърва, ама не беше лесно. Голяма шмекерия са тия!

# 3
  • Мнения: 67
Боряна, ние също нямаме задължения към Транскарт, а към Пиреос банк ,която е била обслужваща банк до октомври 2006. просто като са си разваляли договора според мен от транскарт би трябвало да платят на Пиреос сумите,които клиентите им са изтеглили от картите си за да нямат задължения, но от Транскарт са решили,че прекратяват при заварено положение и са си решили проблема с издаване на нови карти с пълен лимит. Ако картите ни бяха напълно празни може би щяхме д аусетим,че  има нещо нередно,но ние сме ползвали някаква сума от около 100 лева. Та тези 100 лева са останали задължение към Пиреос въпреки, а в новите ни карти това задължение не е било отразено. така сме продължили да си плащаме дължимото към Транскарт, но това съвсем не означава,че сме изчистили задължението към Пиреос. Предполгам ,че и при вас може да е станало така и тъй  като не сте  в България не са ви открили и ви текат лихвите ,които са някъде към 24 %. Все си мисля,че ако бяхме в някоя цивилизована държава бих могла да осъдя транскарт,че не са лоялни към клиентите си, но............

# 4
  • Мнения: 6 417
О, това нищо не е...Два дни преди да тегля голям ипотечен кредит получих по пощата заплашително писмо (от друга банка), че имам непогасени задължения и предупреждение, че ще бъда включена в онзи списък с длъжници, в който банките правят справка на кредитоискателите за задължения към други банки и ще ми блокират всички бъдещи кредити и т.н. Отделно, че ме заплашваха със съд и с някакви си други методи, ако не върна веднага парите.  newsm78 Не стига, че нямах никакви задължения, ами и видях писмото в 20 вечерта, когато се прибирах и нямаше на кого да звънна за да уточня недоразумението. През главата ми минаха всякакви филми, струваше ми една безсънна нощ заради риска да не получа ипотечния кредит, а имах и краен срок от инвеститора...Едва дочаках да стане 8.30 за да звънна и след проверка най-небрежно ми обясниха, че станала грешка, ама какво толкова? Попитах ами ако след седмица, две, три пак получа такова писмо какво правим? Отговорът бе: "Ами нищо, пак ще ни се обадите".  Tired

# 5
  • Мнения: 11 003
Мъжът ми имаше проблеми с Транскард още преди 3-4г. Хем закрива картата, хем продължаваха да го тормозят с разни писма. Накрая се отърва, ама не беше лесно. Голяма шмекерия са тия!

Как се отърва? Сериозно питам. Преди няколко месеца уж си закрих картата, а всеки месец ми досаждат с писма на мейла и в пощенската кутия.

# 6
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Интересно,че аз писма от транскард не съм получавала в един момент получавам и от транскард и от Пиреус,че за едните не дължа и а за другите дължа по картата си  newsm78 Писах е-майл и до транскард и до Пиреус банк пък ще видим какво ще отговорят утре.Нищо не плащам аз 2007 година февруари месец съм си погасила всички задължения по картата...Пфу
А вие с Пиреус банк говорихте ли?

Последна редакция: ср, 15 апр 2009, 21:43 от Boryana

# 7
  • Мнения: 6 417
Явно проблем с Транскарт имат само тези, които са погасили задълженията си преди да заработи с Инвестбанк.  newsm78

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 180
И аз имам проблем с тези от Транскарт . Още миналата година съм си изплатила задълженията към тях . През август получих смс че им дължа годишна такса. Но пък аз не съм видяла че срока на картата е изтекъл и не мога да вкарам това задължение. Новата била в централна поща , но като не съм си я потърсила , я върнали в София. Абе , два месеца само за да вкарам някви 20лв. После почнах да им пращам писма с молба да бъде закрита картата и нямаше никакъв резултат. Една приятелка реши да им прати факс и пак така. Точно вчера се сетих за тая моя прословута карта и проверих в сайта им какво е станало . Щом ме пусна значи картата още е активна , нали ?
Та въпроса ми е как сте се отървали от тях?

# 9
  • Мнения: 66
и моят мъж има проблеми с транскарт.Преди около година имаше такава за 500 лв,трябваха ни спешно пари,използвахме я и след това въстановихме сумата.От тогава,не сме се сещали за нея и вчера получихме писмо,че дължим 24 лв и стотинки-такса обслужване.Не ми е ясно,защо като сумата е възстановена и вече не изолзваме картата?Ако картата е подновена не трябва ли са знаем и ние и ако е така нали в нея трябва да има пари,а то няма?

# 10
  • Мнения: 67
Явно няма оттърванеот тях, ние също пращахме молби за закриване, защото това беше условието за отпускане на ипотечния ни кредит.
Боряна, вече два дни ходя до Пиреус да се разправям, но от там твърдят,че те са си в правот и като се замисля ........... така е. Яд ме е обаче на тези от Транскарт, които са постъпили така с всичките си клиенти през 2006 и вчера като им се обадих го потвърдиха, а един учтив господин ми заяви,че съм уведомена с писмо. Отделно до 2006 година картите са издавани от Транскарт АД, а селд това от Транскарт файненшъл не знам си кво си. И се оказва,че двете фирми нямали нищо общо помежду си т.е аз сега трябва д аходя да се разправям с вятъра.
Много се надявах някой да е измислил решение.

# 11
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Според мен не са в правото си защото когато Транскард са се отказали да работят с тях е трябвало да изчистят отношенията помежду си-така мисля аз де...Както и да е писах им писма надявам се,че утре ще отговорят и ще пиша тук какъв е бил отговора  Peace Ох...иска ми се да изрека думи ,които ще ми костват бан-не си струва...

# 12
  • Мнения: 67
Абсолютно съм съгласна с теб, но с е оказва, че Транскарт не са го направили и сега от Пиреос търсят картодържателите по списък иначе те са набутани, защото парите които отгава сме ползвали като кредитен лимит идва от техния фонд. А бе голяма каша! просто ти пожелавам твоя случай д а не е  такъв, а просто да е грешка. Аз почти съм се примирила вече,че ще плащам, защото ми казах,че друг изход нямам.

# 13
  • Варна
  • Мнения: 2 171
Явно проблем с Транскарт имат само тези, които са погасили задълженията си преди да заработи с Инвестбанк.  newsm78

Ако още малко се почешеш можеш да измислиш и по- хубава клюка...
Вярвам в теб!

По темата-нямам проблеми с транскард, имам с Пощенска банка, ама си ги решавам...

# 14
  • Мнения: 599
И мам голям проблем с тях, да.
Миналата година отидох да си закрия картата, защото беше изтекла, нямах нова, а и не исках.
Платих си всичко, което ми казаха, взеха ми картата и я срязаха.
След 2 дни ми звънят и ми казват, че не могат да ми закрият сметката, защото дължа 107 лв., някакъв запор било, колежката им не го била видяла.
Питам ги как така запор, поради какво и защо не е било в общите задължения, а в страни.Така и не ми дадоха адекватен отговор.
Вчера получих съобщение на телефона, че им дължа пари.Аз пък твърдо съм решила, че няма да ги получат, защото не ми обясниха какви са.

# 15
  • Мнения: 67
И аз отначало бех решила ,ч е пари от мен няма да видят. Още повече ,че съм си спазвала стриктно всички задължения по договора, но вече на няколко пъти ме увериха,че те знаят как да си ги вземат.
Затова още веднъж моля , ако някой знае какъв е начина човек да с есправи с такъв проблем, да го каже, че косата ми побеля тези дни.............

# 16
  • София
  • Мнения: 2 958
и моят мъж има проблеми с транскарт.Преди около година имаше такава за 500 лв,трябваха ни спешно пари,използвахме я и след това въстановихме сумата.От тогава,не сме се сещали за нея и вчера получихме писмо,че дължим 24 лв и стотинки-такса обслужване.Не ми е ясно,защо като сумата е възстановена и вече не изолзваме картата?Ако картата е подновена не трябва ли са знаем и ние и ако е така нали в нея трябва да има пари,а то няма?
А мъжът ти подаде ли си молба за прекратяване на договора?
Май хората въобще не четат какво подписват и после ред сълзи, ред сополи.

Последна редакция: чт, 16 апр 2009, 10:00 от джуджанка

# 17
  • Мнения: 804
Много съжалявам,че имате такива проблеми!Ние сме клиенти на Транскарт от 9години и никога не сме имали проблеми.Винаги сме си погасяли задълженията навреме,но и сме си получавали извадка всеки месец.Единствено се ядосвам,че не можем да си правим справка он-лайн,много е сложно подаването на заявление за този вид услуга.Надявам се и при Вас всичко да се оправи,защото няма по лошо от това,някой да те тормози за неизплатени пари,а никой няма да Ви плати за изхабените нерви и ядове.Успех на всички!!!

# 18
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Това ми е отговора от Трнаскард:
Във връзка с Вашето запитването Ви уведомявам, че съществуват два вида
кредитни карти с марката ТРАНСКАРТ. Едните са с револвиращ кредит, отпуснат
от бившата Евробанк (днес Банка Пиреос България), а другите са с револвиращ
кредит, отпуснат от Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД.

 Считано от м. октомври 2006 г. Банка Пиреос България спря издаването на
нови кредитни карти с марката ТРАНСКАРТ и в момента единственият издател на
тези кредитни карти е Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД. Нещо повече,
кредитните карти ТРАНСКАРТ, издадени с кредит от Банка Пиреос България, от
м. октомври 2006 г. не са активни, т.е. с тях не могат да се извършват
разплащания.

 Има граждани, които притежават две кредитни карти с марката ТРАНСКАРТ -
действаща кредитна карта ТРАНСКАРТ, издадена от Транскарт Файненшъл Сървисис
ЕАД, и неактивна кредитна карта ТРАНСКАРТ, издадена с кредит от Банка Пиреос
България, по която не са си погасили дължимите суми.

 Двете институции -  Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД и Банка Пиреос
България, в момента не са свързани по какъвто и да е начин и, следователно,
ръководството на Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД не може да отговаря за
методите, по които Банка Пиреос България събира вземанията си по отпуснатите
кредити.

# 19
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
А това е по въпроса със закриването на тяхна карта :

получено искане за прекратяване на сключения договор с дружеството.То
трябва да съдържа следните задължителни реквизити: Три имена, ЕГН и Подпис.

При желание от Ваша страна след закриване на предоставения кредит може да Ви
бъде издаден документ, удостоверяващ, че не сте клиент на ТФС ЕАД. За целта
в искането трябва да посочите актуален e-mail, на който го получите.
Оригиналът се изпраща на  адреса за кореспонденция, фигуриращ в базата данни
на дружеството.

# 20
  • София
  • Мнения: 2 958
И кое точно не е ясно в отговора им? Много добре са си го написали хората. Само дето българите четем само когато трябва да даваме пари!

# 21
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
И кое точно не е ясно в отговора им? Много добре са си го написали хората. Само дето българите четем само когато трябва да даваме пари!
Въпроса е защо ние не сме били уведомени преди 3 години за тези пари а моя личен въпрос е при условие,че аз нямам от новите карти а по старата съм покрила сума 2007 година къде са отишли тези пари?
Винаги съм си чела извлеченията,които съм получавала и съм си покривала сумите,не обвинявай безпричинно,моля.

Както и да е,аз парите ще ги покрия,колкото и да смятам,че една и съща сума ще я покрия 2 пъти...Не мога да се занимавам от разстояние и е-майли с тях...Успех на останалите  Peace

# 22
  • София
  • Мнения: 2 958
Ами като си покрила към тази карта сумата отиваш в Евробанк и се обясняваш с тях. Като нямаш карта към Транскарт защо тях ги плюеш. Евробанк какво ти отговориха?
И кое точно не е ясно в отговора им? Много добре са си го написали хората. Само дето българите четем само когато трябва да даваме пари!
Винаги съм си чела извлеченията,които съм получавала и съм си покривала сумите,не обвинявай безпричинно,моля.
И пак стигаме до извода, че когато трябва да даваме пари четем, а като трябва да взимаме сме приятно разсеяни.

# 23
  • Мнения: 804
Съвет от мен към всички-пазете си касовите бележки,така във всеки един момент можете да докажете какви пари сте теглили и върнали,дори при срив на компютърната система.Аз пазя бележките от цялата настояща година и мога във всеки един момент да докажа каква сума съм изразходила и какво съм върнала.Това е в случай,че не получавате редовно известията.За мен Транскарт са изрядни във всяко едно отношение,при преминаването към друга банка също получихме уведомление,дори нова карта с по голяма сума като изрядни платци.Успех!

# 24
  • София
  • Мнения: 2 958
Ами изрядните платци нямат проблеми в повечето случаи и в повечето банкови и кредитни институции. Проблем става когато някой "забрави" да си внесе "някаква малка сума".

# 25
  • Мнения: 804
Джуджанка    newsm10    така е,права си.Винаги трябва да следиш всичко от....до.Като си взел,после трябва да го върнеш-средно положение няма.

# 26
  • София
  • Мнения: 35
Джуджанка    newsm10    така е,права си.Винаги трябва да следиш всичко от....до.Като си взел,после трябва да го върнеш-средно положение няма.



  202uu  202uu

# 27
  • София
  • Мнения: 2 958
  bouquet Малко са умните хора, които знаят как да си следят и управляват финансите! Защото никой не е длъжен да мисли за твоя кредит, а сам трябва да се интересуваш за него. Mr. Green

# 28
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Ами сестра ми ходи в Пиреос,искат разписката за последната вноска,но аз разписки от преди 2 години не пазя,за това и казах,че ще си платя пак  Peace
Защо да съм разсеяна когато съм вземала?Аз си подписах договора към Евробанк,сега такава банка няма...Не съм си получила уведомленията...Картата ми е закрита което означава,че нямам задължения...Транскард ,за мен са некоректни защото не са ни уведомили за настъпилите промени...
Както и да е...надявам се,че единици ще се почувстват неприятно изненадани като мен,дори и да не съм права да бъда изненадана.
Джуджанка,чувствам се всякаш ме нападаш..Не е приятно..Другите споделиха,споделих и аз  Peace

А по въпроса,че не съм си водила правилно финансите-ами права си и то много май май

# 29
  • София
  • Мнения: 35
А дали пък не трябва всяка една кредитна институция да назначи персонално за всеки клиент свой служител,който да е в непрекъсната връзка с него и да го подсеща как да обслужва кредита си?Ами не,истината е,че тук сме свикнали винаги другите да са ни виновни и все нещо не сме доразбрали.Когато ти се отпуска кредит, ти се предоставя договор и ценова листа - прочиташ го и ако си съгласен го подписваш,ако не си - НЕ.Щом вече си го подписал,това значи че си съгласен с условията и, че си го прочел внимателно.В последствие се окзава,че това не винаги е така и от това произлизат какви ли не недоразумения.
 Peace

# 30
  • София
  • Мнения: 2 958
Не те нападам Боряна, просто работя точно с некоректни платци и ми е писнало да цитирам членове от подписаните договори. Всички некоректни платци са измамени, невинни и не доразбрали. Когато имаш кредит и имаш неясноти се обаждаш на посочените тел. в договора и си ги разясняваш. Не може само да се надава вой и другите да са ни виновни. 
Наистина не е лично към теб, а към всички некоректни платци във всички банкови и финансови институции.

# 31
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Да разбирам те,но проблема е ,че не си пазя последната вносна бележка за да си докажа,че съм платила...Хората са казали донеси я и всичко ще е наред...Уви стари бележки не пазя и поради тази причина това ще ми е един добър урок  Peace Не е да не съм внесла сумата просто не мога да го докажа...съдба.По нагоре също написах аз сумата е внесох не съм и очаквала,че имам задължения,не съм получавала каквито и да е писма и извлечения и предупреждения,аз мислех,че всичко е точно...Уви няма разписка-няма точно...Не мога да си докажа плащането и ще си го направя пак утре...И ще си събирам и пазя бележките вече  Mr. Green

# 32
  • София
  • Мнения: 2 958
Достатъчно е когато решиш, че няма да ползваш даден кредитен продукт да си изискваш документ , че не си клиент на съответната институция и не им дължиш НИЩО. В повечето случаи такова удостоверение струва някакви пари, но по-добре да дадеш 30лв /на пример, не знам колко струва в различните банки/ и да знаеш, че всичко е ОК. Тогава няма да ти е необходимо да си пазиш последните платежни или бележки за вноската. Peace

# 33
  • Мнения: 2
Аз не мога да разбера, хората се оплакват от Транскарт и т.н., ми ХОРА, бъдете точни, плащайте си навреме, следете си сметките, пазете си бележките за внасяне/теглене и мисля всичко ще ви е наред.
Някой право каза тука, "четете" само когато ви изнася. Подписали сте договор, спазвайте си го, а не когато ви изнася или когато нещо сте "проспали" тогава да си търсите "правата" и да "четете"(най-накрая).

Само да вметна, че аз от 4 години съм клиент на транскарт, вдигали са ми на няколко пъти лимита(лоялен клиент/платец съм, затова), проблеми НЕ съм имал с тях, и винаги съм ги давал като пример за коректност и удобството да имаш такава карта. На всеки мой познат споделям ентусиазма си относно тези карти, и им я препоръчвам искренно.

Поздрави и слънчев ден :0

# 34
  • София
  • Мнения: 137
Некоректни платци ли? Само искам да спомена, че писмото с извлечения за кредитната си карта получих онзи ден. А сумата е ТРЯБВАЛО да се плати до 25 март, иначе съм в просрочие. Добре,че без да ги чакам си внасям кръгли суми.Картата е към Пиреос. Преди време със същата банка - на личния ми телефон се обажда се жена, представя се за служител на Пиреос и ме уведомява, че трябва да внеса еди колко си. Веднага го правя, няма проблеми не е въпрос на пари. Извлечение от банката така и не получавам, след време звъня на телефона даден на картата за да питам за салдото ми (тъй като не получавам извлечения) и от там любезно ми обясняват, че аз от месеци съм в просрочие  Shocked При което ми обясняват също, че тази жена не била от ПИРЕОС БАНК, а от някаква външна фирма. Аз разбира се побеснях, защото аз въобще не искам да съм НЕКОРЕКТЕН платец, а просто от банката ми дават подвеждаща информация, в следствие на което аз търпя загуби, защото естествено ми се начисляват наказателни сметки. За транскард историята е същата, всеки месец ходя и си внасям определена от мен сума пари, пазя си вносните бележки. Остава ми още малко и веднага прекъсвам отношения с тях. За тези, които си мислят, че след като не я ползват картата няма да плащат нищо  Stop ползваш, не ползваш, докато не прекъснеш официално договора си с тях, годишната такса се плаща.

# 35
  • София
  • Мнения: 137
Amareto, май май някой тука е служител на Transcard Financial Services EAD  Mr. Green така се казвате от известно време. И не е вярно, че предишните Транскард нямат нищо общо с TFS , просто имаше малки промени в управлението. Аз до сега доволен човек от услугите им не съм  не съм чула....

# 36
  • Мнения: 2
Amareto, май май някой тука е служител на Transcard Financial Services EAD  Mr. Green така се казвате от известно време. И не е вярно, че предишните Транскард нямат нищо общо с TFS , просто имаше малки промени в управлението. Аз до сега доволен човек от услугите им не съм  не съм чула....

mikse,
в грешка си, ако искаш мога да ти дам(на ПМ) и служебния си телефон и служебния си емайл, и да се увериш ЧЕ НЕ съм служител на Транскарт. ПРОСТО съм МНОГО доволен от услугите им, това е, ясно, просто и елементарно Simple Smile
Винаги ще има недоволни(и в повечето случай тези недоволни са си виновни самите те), и такива които са много доволни, аз съм от тези, многото доволни Simple Smile

# 37
  • Мнения: 303
mikse,
май май някой е служител на Петрол АД

# 38
  • София
  • Мнения: 2 958
По картата на ТФС май платежния период е от 1 до 15 число? Защо 25 март?

Упс, видях, че пишеш за карта на Пиреос!

Последна редакция: чт, 16 апр 2009, 13:13 от джуджанка

# 39
  • София
  • Мнения: 3 064
Мъжът ми имаше проблеми с Транскард още преди 3-4г. Хем закрива картата, хем продължаваха да го тормозят с разни писма. Накрая се отърва, ама не беше лесно. Голяма шмекерия са тия!

Как се отърва? Сериозно питам. Преди няколко месеца уж си закрих картата, а всеки месец ми досаждат с писма на мейла и в пощенската кутия.

Честно да ти кажа, не помня, защото беше отдавна. Ама говори сто пъти с тях по телефона, праща заявления за прекратяване на договора и какво ли не. Иди в офиса им ако имат такъв още и оправете нещата. Защото непрекъснато начисляват разни такси и таксички за какво ли не.

# 40
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
В е-мейла който писах попитах за получаване на документ,че си прекратл картата-издават  Peace Просто им пишете по един е-мейл с молба да ви изпратят такъв документ-ще ви пратят оригинал на реалния адрес и копие на е-мейла  Peace

# 41
  • Мнения: 163
Мили мами, и аз като вас съм ожилена от транскарт. Нека да започна с дългата история:
2006 г. като се прибираме от морето с приятеля ми зареждаме бензин на бензиностанция Петрол (приятелят ми работеше в петрол и му бяха издали карта транскарт, понеже е техен служител). Като се прибрахме в софия, погасихме задължението.
през лятото на 2007 получаваме писмо в което той дължи 0,18 стотинки. Приятелят ми отива и внася 0,50 лв., за да погаси задължениято. Февруари месец (отчетен период януари) получавам следващо писмо, в което отново се дължат 0,18 лв + лихва 1,37+ дължими такси 15, та значи общо е 16.55 лв. (минимална погасителна вноска и общо задължение по кредита), в която сума не е включена таксата за писмо в р-р на  5лв.. Не правим плащане, защото сме на годсти на приятели в чужбина в чужбина, и видяхме писмото едва като се прибрахме. Април месец (отчетен период март)получавам поредното писмо в  което имам 0,18 +25+37 = 26.55 минимална вноска. и такса писмо 5 лв и краен баланс -6.55. От своята разплащателна сметка им превеждам 30 лв. Май  месец (с отчетен период април) идва поредното писмо, в което се дължи общо задължение по кредита в р-р на 6,55 лв., такса писмо 10 лв., начален баланс     -26,55 и краен баланс -6.55 лв. Обаждайки се на оператор разбирам че трябва да внеса според единия оператор 6,55 лв, а според друг оператор 16,55 лв. и така постоянно излиза че им дължа нещо. Въпроса е че активността на картата приключва в момента в който приятелят ми напусне работодателя си Петрол. Упорито оператора на транскарт ме убеждава с погасяване на това задължение ще приключи всичко, но не ми се вярва. Най вероятно ще трябва да им платя доста повече, защото последното писмо го получих на 18 май, а срока за погасяване е бил 15 май. И мисля да отида да се занимавам с тях, но трябва приятеля ми да ми направи пълномощно. Кажете какво да направя за да приключи всичко. Какъв документ да им искам, че нямам задължения към тях.Дайте ми съвет. Моля Ви...

# 42
  • Мнения: 649
И аз имам същия проблем с транскард - миналата година изпратих заявление за прекратяване на договора и платих всички дължими суми. Преди няколко дни получавам известие, че договора не ми е прекратен и през това врее са ми начислявали годишна и напомнителни такси Sick

# 43
  • Мнения: 11 003
Коя банка обслужваше Транскард, още ли е Пиреос банк?
Решила съм да проверя на място дали наистина ми е спряна картата и ако не, да я спра.
Преди няколко месеца от call центъра им ме увериха, че е спряна, но продължавам да получавам ежемесечните извлечения от нея в пощенската си кутия. ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт