за "България Еър"

  • 2 159
  • 25
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3

За първи път пиша във форумите на сайт-а. До сега бях само активен читател. Но  имах сериозно преживяване и бих искала да споделя опит и впечатления. През почивните дни пътувахме семейно до Мадрид. Летяхме с "България Еър". Последната вечер, преди заминаването  ми откраднаха дамската чанта с всички възможни документи - паспорт, лична карта, шофьорска книжка, че и паспорта на сина. Но той поне за щастие си носеше личната карта / на 16 год. е/ Не искам да коментирам факта, че Българското посолството беше затворено за целия почивен период - 01 - 06 Май включително и нямаше дежурен в консулска служба. А това означаваше, че трябва да остана поне още 3 -4  дни в Мадрид, за да получа пасаван - не бяхме предвидили нито средства за хотел, нито за нови самолетни билети. Искам искрено да похваля и да благодаря на служителите на авиокомпания "България Еър", благодарение на които само с един хвърчащ протокол от Испанската полиция ме качиха на полета и направиха и невъзможното, за да ми разрешат испанските гранични власти да напусна страната без документ за самоличност.
Всички служители в офиса на авиокомпанията на летището в Мадрид бяха много мили, любезни и готови да помогнат. Тъй като за съжаление рядко се среща подобно отношение бих искала да споделя положителния си опит с възможно най-широк кръг от хора. Не споменавам имена само защото все пак това, което направиха тези момичета е извън всякакви правила, и не искам по никакъв начин да им навредя или напакостя. Но още веднъж казвам голямо и много, много искрено "БЛАГОДАРЯ" най-вече за човешкото отношение и добрината.

# 1
  • Мнения: 4 916
Подай оплакване във МВнР  Peace Ще ти издадат входящ номер и след това ще бъде направена проверка.

Радвам се, че все пак всичко е приключило и си попаднала на хора  Peace

# 2
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 222
Не ми говори за посолството.....
типи4на номенклатура
Колкото пъти ходя там всеки път си тро6а нервите.....
А България Еър, направо ме изненадват, служителите им в павилиона на лети6тето(Мадрид Т4) са доста дръпнати
Денунсията zа кражбата , която са ти дали от полицията съвсем не е хвър4а6т протокол, според испанските закони служи, като документ за самоли4ниост, до издаването на новите  документи...

Последна редакция: чт, 07 май 2009, 21:20 от sl

# 3
  • Мнения: 1 352
Вярвам ти Simple Smile, често пътувам с тях. Вярно, че самолетите им са малко ръждясали, но пък обслужването им е винаги на ниво................ и кафето и сандвичите са безплатни Sunglasses.

Изпадала съм в подобна ситуация и на мен са ми помагали хора, които не познавам и с нищо не са ми длъжни. Евала!

# 4
  • в Tara
  • Мнения: 3 287
то посолството и да беше отворено все тая,
така поне оставаш с илюзията, че в противен случай биха ти помогнали Twisted Evil
големи мърди са там!

а служителите на бг авиокомпания са си свършили работата професионално.
така и трябва.

# 5
  • София
  • Мнения: 11 894
Браво! Шокирана съм, но изглежда и за най- трагичните компании има надежда. Никога няма да забравя как след 9 часов полет от Шанхай до Москва не качиха мен и още десетина души на връзката за София, защото са продали повече билети от местата в самолета. Някакъв Сергей, като представител на България Еър, се държа отвратително и арогантно, а ние стояхме затворени в транзитна зала без да е ясно кога и за къде ще летим. Без багаж, без пари в брой, без банкомат, без ресторант, в който да може да се плати с карта. След много скандали, нерви и 15 часа по- късно излетях за Виена. От там вече лесно се прибрах, но не благодарение на България еър.

Спомням си и как излетях от Париж и вместо в София кацнах в Цюрих, защото били сляли два полета. В самолета имаше две бебета, които вместо два часа и половина прекараха в самолета повече от шест часа. Ама могат да казват, че са били и Цюрих. За шестте часа не сервираха дори вода.

Спомням си и как трябваше да летя от Варна за София, а се оказа, че са отменили полета, но твърдят, че се е състоял два часа по- рано. Купих нов билет от друга компания, а от офиса на България Еър във Варна ме пратиха в централата в София да си получа парите за билета. В София ми казаха, че мога да получа парите от Варна.

Ще чакам повече положителни отзиви като този тук, за да се престраша да се кача отново на техен самолет.

# 6
  • Мнения: 4 916
то посолството и да беше отворено все тая,
...

Еее, не е така - пасаван може да бъде издаден за по-малко от час. Също така може да бъде издаден и в почивен ден.

# 7
  • Мнения: 2 386
Каквото и да направят, след кошмарът, преживян с България Еър няма да се кача никога повече на техен самолет. Бояна, съчувствам ти и на теб.

# 8
  • Мнения: 93
Браво на Бг еър, че са ти влезли в положението и са ти помогнали. Евала на такива хора!
Аз съм летяла с всевъзможни компании и май нямаше такава, която да не оплеска нещо. Аз съм най-недоволна от някви арабски авиолинии, които изпълняват полети до Тунис. Няма такава трагедия.
Но да не се отклоняваме от темата. Момичето иска да похвали българска компания. Браво! Аз много се радвам и за малкото моменти, в които се държим като истинска нация. Още веднъж поздравления за Бг еър!

# 9
  • в Tara
  • Мнения: 3 287
Еее, не е така - пасаван може да бъде издаден за по-малко от час. Също така може да бъде издаден и в почивен ден.
може, ако успееш да влезеш.

Бояна Ламбер, чудя се, как си готова все още да им дадеш шанс Rolling Eyes

# 10
  • Мнения: 573
Бояна, аз се мислех за каръчка с полетите, но явно има и по тежки случаи.

crazymum, в други посолства има дежурни 24 часа, защото в това се състои част от работата им. Но явно каквато държавата, такива и посолствата. Задължително напиши оплакване до външно, само така един ден ще влезнем в крачка. Преди 10 години мъж на моя колежка се прибра нелегално от  Италия, защото му откраднали паспорта в петък, а пък посолството в 5 затваряло до понеделник.  Wink  Така му обяснил приятен женски глас.
Извадили сте късмет със служителите на България Еър!

# 11
  • Мнения: 13 512
Az имах абсолютно същия случай преди няколко години на летището в Марбея- само с протокола от полицията ме качиха на самолета. Като кацнах, в България не искаха да ме пускат без пасаван и ме държаха няколко часа на летище София, докато решат какво да правят. Че и телефона ми бяха откраднали, нямаше как  да се обадя за помощ, та така.

# 12
  • София
  • Мнения: 15 435
Браво на хората в Испания! Но за съжаление, на мен в Белгия ми отказаха да ми презаверят билета за връщане, въпреки, че им се молих ,исках да си платя и глоба и да доплатя и билета, ако трябва, но отказаха.А им обясних и причината, заради която не мога да летя и им показах и снимки на дъщеря ми ,която беше в кома в болницата и не се знаеше дали и кога ще се оправи.

# 13
  • Мнения: X
Браво на България Еър
дано си оправят малко имиджа и обслужването

макар че и аз съм от недоволните им клиенти
и че повече не искам да чувам за тях след като се нагледах на мърли стюардеси и на некадърни пилоти (и това е не само моето лаишко мнение, а и на съпругът ми бивш пилот)

# 14
  • Мнения: 2 123
Е, аз пък съм от доволните, летели с БГ Еър!!!Е, вярно, че на 1 април ни отмениха полета за Лондон директен от Варна..., но летяхме до София и оттам до Хийтроу.Много бяхме доволни от обслужването!Навръщане 3 пъти минаваха с чашки и вода да разливат.Имаше малки деца и на някои им беше мн. зле положението.Сновяха напред и назад, е как един път един не беше намръщен!
Радвам се , че вече си подменят автопарка, защото с тях ще си летя- най ме устройват Peace

Общи условия

Активация на акаунт