Случай първи:
Фирма Интекст, която продава и интериорни врати. Харесали сме врати от тяхната гама. Още преди последното Стройко, значи преди март месец. Идва времето да ги поръчам .Отивам в магазина, плащам 50% от сумата и подписвам договор със срок на изпълнение 17 юли. На 15 юли звъня във фирмата, за да уточня датата за монтаж, майсторите са подготвили отворите за вратите според взетите мерки и въобще - радостен трепет. Не знаят кога ще монтират, щели да ми се обадят. Звънят ми - извинете, обаче една от вратите е объркана и ще отложим монтажа за следващата седмица, вие ни подсетете за неустойката. Този разговор се повтаря и следващата седмица. Днес отивам на място да проверя какво се случва, понеже от понеделник само ме прехвърлят по телефона от магазина в офиса и от там във фабриката, но никой не ми казва дата за монтаж, а само че ще се обадят. Никой не се и обажда.
Момчето в магазина, много възпитан младеж, вдига телефона и са обажда във фабриката. Замлъква притеснен. Оказва с, че нямат материал и вратите ми въобще не са започнати!!! Звъни "на шефа" и той ми гарантира, че следващата седмица, на 6 или 7 август ще ги монтират. Само ще ми се обадят момичетата от офиса за точната дата и час. Не се обадиха. Аз звънях после в магазина да помоля все пак да се обадят. Не се обадиха. УТре ще пробвам пак. Къщата стои без 7 врати!
Случай втори:
Следобяд отивам да купувам спалнята от Карло Даниели. Много хубаво легло с повдигащ механизъм, ние имаме такова, родителите ми искат същото, защото побира много багаж, а е и красиво. На 20 юли ходих да питам имат ли - имаха основата с механизма, но нямаха таблата отзад. Щяла да дойде евентуално може би в края на месеца на 27 юли. Какъв край на месеца, питам ги аз, то днес е 20ти, 27ми е в понеделник. ?!?! Ама нямало да имат от тия табли, да си избера друга. Не искам друга, грозни са. Аааа, ми сега проверих, те ще дойдат и такива. Ура! Казват ми да си оставя името и телефона - ще ми се обадят като разтоварят контейнера. Да оставя ли капаро, питам аз? Не, няма нужда.
Днес приятелят ми отива с парите, защото никой не се обади. Сега имат таблата, но нямат леглото. Бясна съм. Бясна!!!
Днес две български фирми направиха така, че след като набавя нужните ми стоки, които искам и за които съм планирала цветове, комбинации и стилова концепция никога, ама никога повече няма да купя каквото и да било от тях!
та питам аз - кога ще се научат на обслужване? кога! В условията на криза, на намалели продажби, на паника две фирми ми "отказват" да ме обслужат, само защото са немърливи. По-лошо, лъжат ме за забавянето. А другите ми викат - ама защо не е цапазено леглото.Ами как да го запазя, като на крака ви идвам, капаро ви предлагам и ние не искате