Кога ще се научим на обслужване ?! Кога?!

  • 2 580
  • 22
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 425
Днес две български фирми успяха да ми вдигнат кръвното.

Случай първи:

Фирма Интекст, която продава и интериорни врати. Харесали сме врати от тяхната гама. Още преди последното Стройко, значи преди март месец. Идва времето да ги поръчам .Отивам в магазина, плащам 50% от сумата и подписвам договор със срок на изпълнение 17 юли. На 15 юли звъня във фирмата, за да уточня датата за монтаж, майсторите са подготвили отворите за вратите според взетите мерки и въобще - радостен трепет. Не знаят кога ще монтират, щели да ми се обадят. Звънят ми - извинете, обаче една от вратите е объркана и ще отложим монтажа за следващата седмица, вие ни подсетете за неустойката. Този разговор се повтаря и следващата седмица. Днес отивам на място да проверя какво се случва, понеже от понеделник само ме прехвърлят по телефона от магазина в офиса и от там във фабриката, но никой не ми казва дата за монтаж, а само че ще се обадят. Никой не се и обажда.
Момчето в магазина, много възпитан младеж, вдига телефона и са обажда във фабриката. Замлъква притеснен. Оказва с, че нямат материал и вратите ми въобще не са започнати!!! Звъни "на шефа" и той ми гарантира, че следващата седмица, на 6 или 7 август ще ги монтират. Само ще ми се обадят момичетата от офиса за точната дата и час. Не се обадиха. Аз звънях после в магазина да помоля все пак да се обадят. Не се обадиха. УТре ще пробвам пак. Къщата стои без 7 врати!

Случай втори:
Следобяд отивам да купувам спалнята от Карло Даниели. Много хубаво легло с повдигащ механизъм, ние имаме такова, родителите ми искат същото, защото побира много багаж, а е и красиво.  На 20 юли ходих да питам имат ли - имаха основата с механизма, но нямаха таблата отзад. Щяла да дойде евентуално може би в края на месеца на 27 юли. Какъв край на месеца, питам ги аз, то днес е 20ти, 27ми е в понеделник. ?!?! ooooh! Ама нямало да имат от тия табли, да си избера друга. Не искам друга, грозни са. Аааа, ми сега проверих, те ще дойдат и такива. Ура! Казват ми да си оставя името и телефона - ще ми се обадят като разтоварят контейнера. Да оставя ли капаро, питам аз? Не, няма нужда.
Днес приятелят ми отива с парите, защото никой не се обади. Сега имат таблата, но нямат леглото. Бясна съм. Бясна!!!

Днес две български фирми направиха така, че след като набавя нужните ми стоки, които искам и за които съм планирала цветове, комбинации и стилова концепция никога, ама никога повече няма да купя каквото и да било от тях!

та питам аз - кога ще се научат на обслужване? кога! В условията на криза, на намалели продажби, на паника две фирми ми "отказват" да ме обслужат, само защото са немърливи. По-лошо, лъжат ме за забавянето. А другите ми викат - ама защо не е цапазено леглото.Ами как да го запазя, като на крака ви идвам, капаро ви предлагам и ние не искате  #Crazy newsm78

# 1
  • Варна
  • Мнения: 103
При ремонта на спалнята миналото лято и на банята сега и аз попаднах на подобни проблеми и ми отне много нерви.Зарекох се повече да не поръчвам по каталог,без да видя на живо мебелите,които ще купувам,както и да не плащам нищо предварително, преди да се уверя,че всичко ми е доставено.Както се казва:"Не питай старило,питай патило"
Миналото лято поръчах спалня по каталог на Стефани стил-Русе.Привлече ме изгодната цена ,която включваше гардероб,легло,скрин и две нощни шкафчета.Със сроковете нямаше проблем.доставиха я навреме,за около 20 дни.При сглобяването вкъщи установявам ,че  дръжките на гардероба,скрина и нощните шкафчета не са същите като на снимката в каталога ShockedА именно те бяха по-различни и правеха спалнята по-разчупена.Освен това едното чело на чекмеджето на скрина беше със грешно разпробиване и дръжките не пасваха на дупките. ooooh!След дълго лутане и звънене в магазина ми пратиха нова табла за чекмеджето , но без дупки- да сме си ги пробивали сами според дръжките Crossing ArmsКакто и да е..пробихме ги ,но не професионално и до сега си има едно леко изкривяване , което почти не се вижда , ама мен си ме дразни и погледа ми е все там.А дръжките си ги купих от друг магазин,намерих като тези от снимката в каталога,но си ги платих.А тези от Стефани стил нямали от тези дръжки като в каталога.А щом купуваш нещо по каталог,логично е да очакваш то да изглежда по същия начин като на снимката,иначе за какво ще поръчваш.
Другия случай е от скоро.Поръчвам душ кабина от един магазин и то тази ,която съм си харесал на витрината,тоест изглежда че поръчката ми е ясна и няма какво да се обърка.Съответно най-спокойно си плащам цялата сума предварително.След обяд идва кабината и гледам че няма лайсна,тоест този борд отдолу,който се слага  вместо корито.И ми казват каква лайсна , няма поръчана такава Shocked ShockedСлед звънене до магазина ми казват че са я забравили...Отивами да си я вземем сами от склада защото не ни се чака до утре,а и сме си платили.Дават ми някаква друга , не като тази ,която аз поръчах в магазина и я показах на витрината,като изрично споменах че искам такава.Изкараха ни нас виновни и едва ли не че сме поръчали нещо друго и не сме били уточнили и че тази ,която е изложена е по-скъпа,а сме искали по-евтин вариант ThinkingСлед разправия ни казаха да върнем тази лайсна и накрая ни доставиха тази ,която искахме.Уж била по-скъпа ,а не доплащахме.Явно се опитаха да ни метнат ,но не им мина номера.Щяха да ни пробутат нещо ,което не сме поръчали.....
И така.......внимавайте като купувате!!!!!!

# 2
  • Countryside
  • Мнения: 11 628
Незнам за каква криза става въпрос, аз едно просто шкафче за обувки чакам вече месец  ooooh! За ремонта не ми се разказва, тези с кухнята ми скъсаха нервите, за майсторите в банята няма да почвам  Sick

# 3
  • София
  • Мнения: 2 425
Току що аз се обадих в офиса на Карло даниели, където много учтиво ми се извиниха, след като разказах какво се е случило. Естествено, никой не им е казал, че имат проблем с недоволен клиент. И обещаха поне някой да ми върне обещаното на 20 юли обаждане. Сега ще запазя съответната спалня, която ще дойде на 11 септември. Т.е. от 20 юли до 11 септември. Готино. Мислихме да купим от тях още две неща, но няма. Честно, ще миля за друг вариант, защото тези две неща все още не са вързани с никаква концепция.
Уф, само разправии.

Сиренце, напълно те разбирам. Дори лайсните за банята ни отнеха две седмици. Защото никъде нямаха 5 еднакви на цвят алуминиеви лайсни. Имаха по 1-2 налични.... Добре, че в съответните 2 седмици имах свободни дни, за да обикалям в работно време. Абе обслужване, ха!

# 4
  • Countryside
  • Мнения: 11 628

Сиренце, напълно те разбирам. Дори лайсните за банята ни отнеха две седмици. Защото никъде нямаха 5 еднакви на цвят алуминиеви лайсни. Имаха по 1-2 налични.... Добре, че в съответните 2 седмици имах свободни дни, за да обикалям в работно време. Абе обслужване, ха!
Аууу, да лайсните  Laughing Бях ги забравила и нашите са алуминеви от Бриколажа, имаше само вътрешни, едвам изкопахме и една външна  ooooh!
А кухнята дойде с по-голяма дупка за МВ, и с 2 вратичка по-големи от нужното. Оправиха си ги де, ама и с монтажа си оставиха ръцете  ooooh! Онзи ден мъжа ми наглася осветителния панел, че закачаше шкафчето, а е на няма и 6-7месеца.

# 5
  • Мнения: 372
Ние пък вчера поръчахме канапе този модел: http://ikostil.welga.com/bg/models.php
от дилърите на ловешката фирма за Варна.
 Преди това два пъти бяхме ходили в магазина и първия път ни се падна едно мънкащо момиче, което каза, че не знае нищо. Казах си, ясно този магазин го отписваме.  Втори път отиваме, обаче, в същата сграда и мъжът ми каза да дадем втори шанс на магазина. При което, се пада една супер готина мацка, с която обсъждаме всичко, разбираме се да си донесем ние дамаската и тогава да го поръчаме.  Вчера отиваме с дамаската и, О ужас, пак е онази полуживата.
1. Влизаме в магазина - тя не мърда от бюрото;
2. Отивам към нея - не става
3. Казвам - искам да си поръчаме канапе  - отговор: Ами хубаво. Носим си дамаската - отговор: Ама може ли така? Така ли са ви казали? При което аз  Shocked  Казвам не само, че са ми казали, ами го пише и в каталога ви. Оттам последва едно писане на заявка - договор.
4. Предпоследен въпрос - ние нещо по доставката ще дължим ли? Отговор: Ами не занм аз не отговарям за това, как са ви казали?  #Crazy
5. Последен въпрос - за какво изобщо отговаряте? Отговор  Shocked

# 6
  • Мнения: 515
Уж е криза и трябва вичко да се прави бързо и в ползва на клиента, трябва да общуват нормално,слувало се е да бъда излючително доволна от не 1,2 фирми, но повечето са много зле и едва ли ще се оправят някога ... ooooh!

# 7
  • Мнения: 2 175
Уффф..не ме плашете плс..
Че аз сега съм на етап поръчка..и ми е супер важно да се спазват сроковете..които и без това са безобразни.. Twisted Evil

# 8
  • Мнения: 970
Моите патила са подобни на вашите....... TiredСамо ще кажа че трябваше юли да влезем в готово обзаведено жилище,но майсторите се моткат или незнам какво правят #2gunfire и ако влезем до 15 септември ще е супер Thinking

# 9
  • Мнения: 31 165
Хората са го казали "Майстор да не ти дойде във вас". Все се бави и иска още средства за нещо.

# 10
  • Мнения: 2 498
А аз си мислех, че само аз съм карък  .....мин. година обзавеждахме апартамент и по план трябваше до 15 септември да се нанесем-да, ама не-ноември се настанихме....

1. Интериорните врати -и нашите са 7-поръчахме ги, взеха ни размерите и до 45 дни трябваше да ни се обадят и  да ги монтират....никой не ни се обади-то бяха лъжи, че местели цеха, че някаква машина се повредила и т.н.....монтираха ни ги в крайна сметка, ама след 2 месеца....

2. Поръчахме диван ъглов с т.н. лежанка...пак капаро и срок за доставка 30 дни....обаждат ми се с 2 дни по-рано и аз доволна....карат ми дивана до входа и съответно си тръгват.....събрах една група роми /естествено срещу заплащане/ да качат дивана, т.к. е голям и в асансор не влиза....качиха го и започвам да го разопаковам и сглобявам и едва не припаднах -объркали са ми лежанката-аз я исках отдясно и така ми е скицирано на договора, а са ми доставили диван с лява лежанка....пак въртене на телефони и хабене на нерви....но поне вече моя диван ми го направиха за 15 дни...естествено същата кожа беше свършила и не се знаеше кога ще получат, та си избрах друга.....

3.Поръчваме трапезна и холова маса и 6 стола....доставят ни ги след месец....започваме да ги сгобяваме и единия стол с кафява кожа /а останалите са с 4ерна, както ги поръчахме/....знаете какво следва.....

4. Поръчваме матраци -1 за спалнята и 2 за  детската-естествено пак не се спазва срока, но поне ми подариха надматрачна стелка....

Засега това е, ...утре като се сетя за друго пак ще пиша....

# 11
  • Мнения: 440
Да разкажа и аз за вчерашния ми ден - не е свързан с ремонт,но пак е за обслужването.
Влизам в магазина с детето/на14 год./  за ролери,харесва ми един модел,но малък номер.Продавачката ми казва че до 10 мин ще донесат неговия.Аз решавам да отида да платя телефоните и оставям на детето пари - все пак е на 14 години,оправен и кара ролери от 7 години.Чакам го аз и понеже доста се забави реших да го посрещна.И какво да видя - детето почти върви на 4 крака и сълзите му текат.След мен му носят ролери,но други,защото моделът,който аз съм видяла е свършил.Той ги плаща,обува и стига до входа на магазина когато установява че пластмасата е само на пръстите и петите,отстрани е един платнен чорап и всеки момент ще си счупи глезенът.Казва това на продавачката,която го гони от магазина с думите - платено е вече,изчезвай!Побеснях като разбрах.Върнах се в магазина и реших първо да пробвам чевешки да и обясня - да ,ама не.Не мога да ви опиша какво ми чуха ушите.Аз съм много търпелива,но като се ядосам ,става нещо ужасно.На всичкото отгоре си зная и правата.След 10 минути излазох от магазина с парите и с високо кръвно,но така ли трябваше да бъде.А ако дете си беше счупило кракът,щях да я съдя.
Трепереща от случката влизам в Бързата закуска и казвам на ясен български - пица с майонеза,в следствие на което ми подават пица с кетчуп,защото нямали майонеза Mr. GreenАз зяпнах от почуда и реших че няма да ме правят на балама.Поисках си парите и казах че пицата няма  да я взема.Продавачката се опита да ми изнесе една лекция че вече е чукнала касова бележка,а и в този вид вече няма никой да я купи.Но аз вече исках книгата за оплаквания и тел.номер на шефът и.Като чу това,тя се наведе ,отвори един шкаф ,пълен с майонези и ми тръсна една на плотът #CrazyСпирам да пиша,защото нямам думи за коментар.

Последна редакция: сб, 01 авг 2009, 07:46 от svetli333

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 927
Мдаа, тема, която бързо ще достигне n на брой страници. Мога много да изпиша по темата с "обслужването", особено по отношение на големите вериги магазини. Наскоро дори си говорихме с мъжа ми, че сигурно привличаме такива екземпляри  Rolling Eyes, но май това си е масова практика. И за да не съм голословна се включвам с пример от "Метро" Пловдив. Гледаме с мъжа ми душ-кабина. Започваме да издирваме т.нар. консултант. Намираме го. Той: Кажете?/с тон, казващ "защо ме занимавате с глупости бе, навлеци такива"/Ние: Ами искаме инфо и т.н, размери, какви аксесоари има. Той: Ами няма размери. Премерете си я.  Shocked Ние: с какво? Той: С ролетка, ще ви кажа от къде да си вземете  Shocked Аз настоявам, че все пак трябва да има книжка към кабината. Нямало, но след моето настояване признава, че има но била "горе". Аз: ами тя е сглобена на обратно и не са сложени всички аксесоари, има дупки, искам да разбера какво включва. Той: "Не се притеснявай! Ние ще ти я дадем разглобена" Аз  Shocked. Явно изглеждам като човек интелектуален дефицит. Имаше и още реплики, които ни накараха да се изнесем набързо  ooooh! Как въобще очакват, че ще платя 800 лева за нещо, което не мога да разбера дали ми върши работа. И това е един от леките случаи. На какви сме попадали, лелеее.

# 13
  • София
  • Мнения: 2 425
така като ви чета вас и като се замисля за другите мои случай и и се чудя - ние ли сме балами или сами сме си виновни, че така ни обслужват  newsm78 В смисъл - не конкретно писалите в темата, а ние българите. Макар че става дума за едни българи, които общуват с други.

На мен редовно ми се случва да ме гледат като някаква глупачка, само защото казвам "добър ден", "благодаря", "моля", "приятен ден" и разни други любезности, които не винаги мисля, но така е правилно да се общува. Насреща си в голям процунт от случаите получавам гореписаното "Какво искате?" и звучното "Ъъъ".

 Rolling Eyes

# 14
  • у дома
  • Мнения: 965
И редовното говорене на "ти"...  Tired За сега единствения проблем  при нас с ремонта, е че се проточи много дълго  Tired

Общи условия

Активация на акаунт