1. http://www.pakostnik.com/bg/productdetails.php?id=5733 - супер сладко гащеризонче със зайче и джобче;
2. http://www.pakostnik.com/bg/productdetails.php?id=5720 - розови ританки с меченце и третото нещо беше едно одеалце, с което нямаше проблем.
Поръчката направих в четвъртък. В петък ми се обажда служителка относно моята доставка. Обясни ми, че гащеризончето не било с блузка, както е в интернет, а цяло, но ме увери, че картинката е една и съща и аз се съгласих да остане като част от поръчката, но за другите артикули и дума не стана. Уведоми ме, че утре /събота/ ще получа своята поръчка. С нетърпение очаквах този момент, но уви... Отварям пакета и какво да видя... Нито ританките същите, нито гащеризончето! Въобще не отговарят на показаното в интернет сайта им. Ританките някакви супер шарени с едно грозно зайче, а гащеризончето пак беше розово, ама с едно мече... и помен нямаше от поръчаната картинка. Много се натъжих и бях толкова разочарована... Веднага грабнах телефона и им се обадих. Обясних им за неприятното разминаване в артикулите, които си поръчвам и тези, които получавам. А те само ми казаха, че ако желая мога да ги върна с наложен платеж и ща си получа обратно парите, но куриерската услуга аз трябвало да я заплатя, защото това било рекламация. Аз щях да падна! За каква рекламация ми говори тази жена! Тук не става въпрос за дефект по дрешките, а за несъответствие на изпращаната стока с поръчаната! И така... Поне се радвам, че не направих по-голяма поръчка, че кой знае как щях да се ядосвам на техните своеволия да ми пращат друга стока без дори да ме предупредят за разликата.
Искам с този разказ да ви предупредя, че ако поръчвате от този сайт е напълно възможно и на вас да ви се случи същото! Най-интересното е, че аз досега съм поръчвала и от други сайтове, но винаги съм получавала това, което съм си поръчала!