Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 дек. 2009, 21:59 ч.

Как Ви лъжат в Кауфланд

  • 53 732
  • 108
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 011
Просто трябва да ги държим изкъсо - и кауфланд, и метро и всички подобни. Все пак им даваме нашите пари.
Peace

Не забравяйте, че всеки път когато минавате с количката през касата гласувате с парите си! Никое право не е гарантирано! Трябва да ги отстоявате постоянно.
Точно така - подкрепям и аз!
Бившият ми съпруг онзи ден се оплака , че в Кауфланд е вдигнал скандал заради  луканка - парчето било с цена и описан грамаж .... Той обаче поискал да му се изтегли пред очите - оказва се че луканката  е със 150 г по - лека от описаното .... Побеснял ....
Е, кажете ми  ...можем ли пък  непрекъснато да искаме да  ни се тегли наново  всичко , което е с предварителна цена ?  Колко ли още артикули в Кауфланд са с подобна шмекерия ? Да не говорим че и много  боклуци започнаха да продават напоследък там!  #Cussing out

# 16
  • Варна
  • Мнения: 98
Пазарувах екзотични плодове за Нова Година от Кауфланд. Взех и папая , тъй като беше на промоция от 2.99 на 1.59. Оказа се  , че касиерката не познава плодовете , защото ми маркира манго , което беше с по - висока цена. Добре , че забелязах още при маркирането , че изписва манго и й казах.Тя се извини няколко пъти. При толкова други екзотични плодове , които се предлагат се чудя как ги разпознават касиерките, щом не прави разлика между манго и папая.

# 17
  • софия
  • Мнения: 2 141
Явно си е масова практика това в магазините.В ХИТ-а също има такива разминавания.
За едно пазаруване се оказа,че 3 от стоките,които сме взели са ни таксувани на цена(по-
висока естествено Mr. Green)различна от тази на етикетите.Само един пример ще дам,бисквитената
кашата на NESTLE 450гр. на етикета е с цена 9.75лв.,а беше ни таксувана за 10.99лв. #Cussing out
За съжаление чак вкъщи прегледах касовата бележка.  Crossing Arms

# 18
  • Mediterraneo
  • Мнения: 21 120
В Кауфланд и Била винаги гледам, докато ми маркират стоките.

Тази есен открих намалени детски сандали на 1.49. Последен чифт. Взех ги, но на касата ми маркираха 10 лв. Намалението било за други сандали  Stop Върнах ги, естествено.
Вчера вземаме една клавиатура на цена 12 лв. Естествено, на касата ни маркират 16 лв. Върнах я.

В Била пък напоследък лепят едни зелени етикети 25% намаление. Предимно на млеката. Веднъж взех тарелка с банани( понеже обичам презрели, а те се водят вече второ качество) и 2 плодови млека. Маркираха ми ги на нормална цена, без намаление. Касиерката беше учудена на етикетите  Tired Трябвало намалението да се маркира допълнително, ама тя не знаела как. Е, аз ли да й показвам...

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 3 678
Наскоро си купих цъфнало кактусче от кауфланд.Днес обаче без да исках закачих цвета и той падна.И какво видях Mr. Green Thinking Naughty че това е някакъв цвят залепен със силикон, а съм платила за истински цвят ooooh!

# 20
  • Gorni Bogrov
  • Мнения: 665
Наскоро си купих цъфнало кактусче от кауфланд.Днес обаче без да исках закачих цвета и той падна.И какво видях Mr. Green Thinking Naughty че това е някакъв цвят залепен със силикон, а съм платила за истински цвят ooooh!
Леле колко са изобретателни. ooooh!

# 21
  • Мнения: 2 433
много ми хареса че има такава тема!

Преди известно време отидохме в Кауфланд Плевен, защото систъра си купи апартамент в този град и решихме на нова къща да и вземем сервиз Карина Блак - цената на такъв сервиз върви около 100лв. За наша изненада в Кауфланд щендер с тези сервизи и огромна ПРОМОЦИЯ 34.00лв. Веднага метнахме "подаръкът" в количката  приз 3-4 щендера - нов такъв с въпросните сервизи!!Няма грешка. Хартисаха пари и за голяма саксия с цвете
На касата  обаче плащаме някаква голяма сума / бяхме пазарували и други неща/ и след касата четем касовата бележка за да видим какво толкова сме купили

ХОП- ИЗНЕНАДА

Сервизът е на шеметната цена от 83лв.
Замълчахме си- нали е за подарък - нещо са объркали цената явно....
Нали е подарък - парите не са от значение, ще мине и без китка...
Това е събота вечер
В неделя преди да си тръгнем за нашият град отиваме пак в Кауфланд да си напазаруваме за вкъщи... щото  ние такова нещо си нямаме. ИЗНЕНАДА - цената - 34.00лв. Брех! Отиваме на Информация където обаче ни карат да върнем сервиза. Сконфузено се обаждам на сестра ми и и казвам за случката - като и обяснявам че въпроса е принципен и с разликата може да си купи и още нещо. Тя изпраща синът си и със сервиза и кас.бон отиваме на информация.

Първи колега
Втори колега
зам управител
баба им..
дядо им...

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

сервиз карина струва 83лв.
промоцията  34.00лв. влиза в сила от понеделник!!! Shocked
Отбелязвам- на цената няма дата на промоция, няма от кога влиза и до кога е, и ЗАБЕЛЕЖЕТЕ наредена е още от събота следобед.
Преглъщам и след като отказват да ми върнат парите и пиша на Комисията за защита на потребителите.
Като съвестна потребителка прилагам снимка на касов бон, снимка на промоция, и снимка на сервиз
Е...познайте - колкото вие сте ми отговорили - толкова и те!!!
щото са голяма верига и комисията не и дреме.
За сметка на това магазинчето до нас го глобиха 550лв защото надписа на витрината "промоция дамски поли-10лв" е с продължителност 3 месеца , вместо упоменатият в наредбата  1 месец.

ИЗВОД:
за кокошка няма прошка за милиони - няма закони!

Последна редакция: ср, 06 яну 2010, 22:10 от JuliS

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 3 678
Сега се сещам , че близо месец си взимах едни подложки за маса и на касата ги връщах. Етикета на щанда показваше 2.00 лв, а на касата 3.40.Така и не намериха време да го сменят , а как не им писна всеки път да ме виждат с тези подложки  и да ги връщам незнам Thinking

# 23
  • Добрич/Етрополе
  • Мнения: 252
 Peace винаги гледам етикета и бележката - в Англия когато живеех, мног често ми се случваше да има разлики.
За Кауфланд, обаче, съм забелязала, че подобни случаи стават често в неделя - т.е. деня преди новата промоция - хората сменят предварително цената, а тя е валидна от следващия ден. Направило ми е впечатление и внимавам доста  Wink

# 24
  • София
  • Мнения: 1 735
Аз никога не пазарувам в неделя,ама пак 2 пъти/само толкова съм забелязала Mr. Green/ ме излъгаха.Ежедневна практика си е.Смяната на етикетите е само оправдание,да хващат повече балъци.

# 25
  • Мнения: 1 296
А пазарували ли сте от веригата Т-маркет - там е пълен ужас #Crazy Преди вдигах скандали, сега на касата като открия разлика направо им казвам - " не ми трябва стоката ви, имам пари да си я платя, но няма да ви плащам разликата в цените, взимайте си я" и пет пари не давам за ответни реакции. По-добре да върна нещо на момента, отколкото да пиша писма, които ще останат без отговор и да се разправям с малоумни идиоти, тип управители, зам. управители и подобни.

# 26
  • Мнения: 1
А защо в кауфланд ви теглят нещата на касата, при нас всичко си го теглим ние и си лепим сами марките на плодове, зеленчуци и тн?

# 27
  • Мнения: 0
Случи се отново!
Снощи чуваме по звуковата уредба в Кауфланд, че хлябът е намален от 0.85 на 0.45 лв. Под самия хляб има етикет със задраскана старата и написана новата цена. До хляба имаше и служителка на Кауфланд, която изрично питахме: „Намален ли е хлябът?“, а тя отговори: „Да, намален е.“. На касата ни таксуват хляба на цена от 0.85 лв. От там пак на Информация, където чакахме дълго. Изредиха се 4-5 служителя, спореха какво да правят, обаждаха се по телефона. Накрая ни върнаха разликата в цената, но ние вече съжалявахме, че сме взели от този хляб.

Кажете, защо най-напред не се смени цената в базата данни и след това да се сменят етикетите и да се разгласява промоцията пред всички? В този случай няма да има ощетени, най-много някой клиент да е приятно изненадан, че му таксуват хляба на по-ниска цена. Обратно ако най-напред се рекламира намалението и се сменят етикетите, и след това се променя цената в базата данни - има ощетени - клиентите. Според мен това се прави нарочно, въпреки, че е нарушение. Обикновените служители може и да не го осъзнават, но управителят със сигурност знае! Не си мислете, че управителите са балами!
Нещата, за които говорим се санкционират:

ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Чл. 20. (1) Търговецът е длъжен едновременно да обозначи продажната цена и цената за единица мярка на предлаганите в търговския обект стоки чрез етикети, ценоразписи, табели или по друг подходящ начин. Когато видът на стоката позволява поставянето на етикет, продажната цена може да се обозначи върху етикета.

Чл. 200. За нарушение на разпоредбите по чл. 15, 16, 17, 19, чл. 20, ал. 1 и чл. 21 - 29 и на наредбите по чл. 31 на виновните лица се налага глоба, а на едноличните търговци и юридическите лица - имуществена санкция, в размер от 300 до 3000 лв.

# 28
  • Някъде там край морето
  • Мнения: 484
Това е масова търговска практика във всички магазини - от най-големите до най-малките. И въобще не смятам, че е просто човешка грешка. Ако беше така защо нито веднъж се е случвало да маркират нещо на по-ниска цена.
А между другото, баща ми имаше възможност да пътува и работи в много държави (в Сингапур, Малайзия, сега е в Норвегия) и казва, че това се случва на всякъде - ако мине номера добре. Затова винаги трябва да се преглежда бележката и ако има някаква неточност при таксуването, на място да се реши проблема.  Peace

# 29
  • Мнения: 353
старая се докато ми маркират да си следя цените, после отстрани проверявам какво са ми маркирали, че почти всеки път по нещо имам маркирано 2 пъти, а го нямам в количката. Нахалството им е когато ми кажат: ами вие платихте с карта, а трябва да ви върнем в брой, със назидателен тон все едно аз съм виновна, че те не са гледали когато са маркирали!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт