Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 окт. 2005, 14:25 ч.

На някой случвало ли му се е подобно нещо с Ясмин-а

  • 362
  • 4
  •   1
Отговори
  • Sofia, Strelbishte
  • Мнения: 397
 Пия първа опаковка и вече 5-ти ден тече като река. Махнах спиралата преди половин месец да не би да се дължи на това  newsm78
Малко се притеснявам - повече от 4 години съм пила противозачатъчни и такова нещо не ми се е случвало - сменям тампон и превръзка от най-дебелите през 3 часа  #Crazy
Дори и с спиралата не съм имала подобен цикъл, опасявам се че тези са по-ниско дозирани и този цикъл няма да спре. Имам чувство че ще получа анемия  от кръотечове Sick
Някой има ли подобно наблюдение за първи месец с Ясмин?
Започнах ги както си трябва от първия ден на цикъла. А и да уточня - това ми е 2-ри цикъл след раждане.

# 1
  • Мнения: 32 918
Първите ми 3 М след раждането бяха по-обилни и продължителни от обикновено. Може на това да се дължи.
Може и да не ти понасят хапчетата, зълва ми кървеше цял месец при прием на противозачатъчни.
Консултирай се с гинеколога, това е най-сигурно Wink

# 2
  • София
  • Мнения: 2 954
2, 3, 4 цикъла след рждането ще ти бъдат дълги и обилни, но поне безболезнени. Детето ми е на година, сега ми е 3-ти цикъл, тъй като не ми дойде ни веднъж докато кърмех. Сега горе-долу усещам тенденция към подобрение, ама мноооого слаба  Simple Smile Надявам се четвъртия път горе-долу да мине по-леко.

# 3
  • Sofia, Strelbishte
  • Мнения: 397
Благодаря ви  bouquet Малко ме поуспокойхте, но все още остава упасението ми да не спре изобщо този месец заради хапчетата  Praynig дано не  се получи така  Praynig

# 4
  • Мнения: 13 426
 И аз имах слабо кървене при първата опаковка, но втората всичко беше ОК.Дано и при тебе свикне организма.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт