За обслужването в Хиполенд

  • 20 608
  • 101
  •   1
Отговори
# 30
  • Sofia
  • Мнения: 2 477
Ами не е говорене наизуст. Определено си търся правата и то започвам точно от въпросните вечно недоволни, намусени, изключително некомпетентни и неприятни продавачки (не говоря само за Хиполенд, а винаги и навсякъде). Те са сложени там, за да са ми от помощ и да създадат максимално добро впечатление от магазина. Иначе просто не са за там и им го казвам, не виждам нищо лошо в това. Всеки от нас е ходил малко по света и може и чужденците в много отношения да не са цвете за мирисане, но точно по отношение на обслужването нямат грешка! Това се нарича конкуренция и пазарна икономика. И докато БГ купувачите, собствениците и управителите не го разберат все на тоя хал ще е обслужването.
Аз гледам да не ги поощрявам, втори път не стъпвам там където са се държали малоумно...

# 31
  • Мнения: 74
Интересна тема... в неделя, на 11.04 бях в магазина в Пловдив, купих си столче за хранене и количка и обслужването беше повече от добро. Сигурно съм случила на продавачка  Mr. Green
Всичко, за което я попитах, ми се обясни, даже се включи и друго момиче по едно време, че аз се забавих в избора си и ми бяха показани разликите в количките... Наистина се държаха мило и любезно, чак се изненадах приятно.

# 32
  • Мнения: 1 192
Значи вече са ги били стреснали.  Peace

# 33
  • Мнения: 94
Ако бяха умни,нямаше да са продавачки,така че това е положението с обслужването не само там,но и в други магазини.Само в България можеш да влезеш в магазин и продавачката да дъвче кифла на среща,да си говори по телефона или да си лакира ноктите.
Отдавна не обръщам внимание на такива,ако ме ядосат ги поставям на мястото им.
А по темата за управителите и те не винаги са виновни.
Била съм управител в голям магазин за 6 месеца уволних 5 и накрая вдигнах ръце.Започваш да избираш по-малкото зло,защото просто това е положението.
Българина е хем мързелив,хем с претенции.И искам да ви кажа,че заплатите,които получаваха не бяха лоши и пак ги мързи да работят.
Търговията е проста работа,но не е за прости хора!
Дано не съм ви отегчила. Peace

Последна редакция: вт, 13 апр 2010, 23:04 от alex 123

# 34
  • Пловдив
  • Мнения: 52
Българите са си мързеливи наистина. Но като те мързи да работиш стой си у вас, нали така? Те се държат все едно някой насила ги е тикнал в този магазин и  работят безплатно там.

# 35
  • Мнения: 94
Не ме разбирайте погрешно,не ги защитавам,но наистина повечето ги мързи да работят и това е във всички сфери.

# 36
  • Мнения: 6 206
Българите са си мързеливи наистина. Но като те мързи да работиш стой си у вас, нали така? Те се държат все едно някой насила ги е тикнал в този магазин и  работят безплатно там.

Била съм управител в голям магазин за 6 месеца уволних 5 и накрая вдигнах ръце.Започваш да избираш по-малкото зло,защото просто това е положението.

това ще ме извинявате, но са пълни глупости....

аз откак се помня съм управител, всъщност друго почти не съм работила
за неуредиците и лошото обслужване някъде е виновен само и единствено управителя
ако той не може да си подбере, обучи и контролира хората, то какъв управител е
дори конкретната ситуация и още няколко описани в темата - обслужвало ги някакво момиче, пък после от любезност се намесило и друго и то съвети да дава, двете една през друга. Ми защо не си спретнат събрание по случай обслужването на този клиент?
Комично е чак.
А и бе на обслужването е, че с клиентът говори само 1 човек и ако той реши да повика помощ, то вика колегата си, настрани му обяснява докъде е стигнал и се оттегля и другия продължава. Това е нещо елементарно и хората се обучават на него за няма и час...
Затова казах, че си говорите наизуст, че в ситуацията ще се обърнат към управител и тн т. На такива управители това не им прави впечатление.

# 37
  • Мнения: 47 963
Чак пък такива квалификации и обиди към продавачките , като цяло...айде стига  Stop
Дори и в Хиполенд не всички са такива, а какво остава за останалите магазини в страната...

# 38
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 728
За някои неща ще се съглася с Каспър, за други не...
Работя в туристическия бранш вече 10 години, може би най-зависещия от обслужването сектор и ужасът е пълен. Кадърен управител трудно може да компенсира некадърен персонал, а качествен се намира трудно.
Общо взето всичко мога да преглътна, но не и да ме преценяват по външен вид. За съжаление често ми се случва особено в магазини като Геокс, Дика и т.н Не че не пазаря редовно от тях, ама явно трябва бална рокля да обличам като го правя.

# 39
  • Пловдив
  • Мнения: 52
За някои неща ще се съглася с Каспър, за други не...
Работя в туристическия бранш вече 10 години, може би най-зависещия от обслужването сектор и ужасът е пълен. Кадърен управител трудно може да компенсира некадърен персонал, а качествен се намира трудно.
Общо взето всичко мога да преглътна, но не и да ме преценяват по външен вид. За съжаление често ми се случва особено в магазини като Геокс, Дика и т.н Не че не пазаря редовно от тях, ама явно трябва бална рокля да обличам като го правя.
Преди 1-2 години зълва ми беше тръгнала да се разхожда и си харесала палто в магазин на главната улица. Искала да го премери, но продавачките директно и казали няколко пъти, че палтото е много скъпо за нея. Че кои са те за да знаят с колко пари разполага тя? Това, че е била облечена спортно не означава, че е с две стотинки в джоба. Все пак го премерила и го купила, около 200 и няколко лв каза че било. Едната продавачка няколко пъти попитала дали това момиче е платило палтото. При такова отношение веднага ще искам не управителя ами и собственика за да се оплача.

# 40
  • Мнения: 94
Българите са си мързеливи наистина. Но като те мързи да работиш стой си у вас, нали така? Те се държат все едно някой насила ги е тикнал в този магазин и  работят безплатно там.

Била съм управител в голям магазин за 6 месеца уволних 5 и накрая вдигнах ръце.Започваш да избираш по-малкото зло,защото просто това е положението.

това ще ме извинявате, но са пълни глупости....
аз откак се помня съм управител, всъщност друго почти не съм работила
за неуредиците и лошото обслужване някъде е виновен само и единствено управителя
ако той не може да си подбере, обучи и контролира хората, то какъв управител е
дори конкретната ситуация и още няколко описани в темата - обслужвало ги някакво момиче, пък после от любезност се намесило и друго и то съвети да дава, двете една през друга. Ми защо не си спретнат събрание по случай обслужването на този клиент?
Комично е чак.
А и бе на обслужването е, че с клиентът говори само 1 човек и ако той реши да повика помощ, то вика колегата си, настрани му обяснява докъде е стигнал и се оттегля и другия продължава. Това е нещо елементарно и хората се обучават на него за няма и час...
Затова казах, че си говорите наизуст, че в ситуацията ще се обърнат към управител и тн т. На такива управители това не им прави впечатление.
Понеже директно нападаш мен ще ти отговоря.
Не навсякъде управителите набират персонала - има си отдели,които се занимават с подбора и подготовката на кадри,така че ако обичаш не ме обиждай!

# 41
  • Мнения: 6 206
разбира се, че не те обиждам
най-малкото не те познавам
така че не го приемай толкова лично

# 42
  • Мнения: 14
Пресен случай от онзи ден. Ще купуваме столче за хранене и решихме този път да е от магазина в Сердика център. Консултанти уж имаше, но никой не ти обръща внимание. Разбирам, че беше 20 часа, но раб. им време е до 22, конкретно там. Попитахме тези, които бяха най-близко, младеж и девойка, видимо заети от протичащата помежду им свалка, за конкретен модел столче. Е няма такова безхаберие..само дето не ми казаха "що ни прекъсвате" (тук вече бях решила, че нищо няма да купя от този магазин), обаче тъпо и упорито питам за разцветката, която ме интересува, уж провери девойчето и каза "нямаме" с маниер на продавачка от зрелия соц., да се чудиш как го докара, като не е била родена тогава...... Аз обаче си държа на моето и накрая ми отговори "Ми щом казвате, че има, добре, ние нямаме....." И се врътна. Дали ще купуваме, искаме ли да видим нещо друго, такива въпроси не се задават. То аз се съмнявам тя въобще знаеше ли за какво точно е поставена там.......
Потърсихме друг консултант, една жена на възраст, видимо по-учтива, също не можа да ни даде инфо, но поне си направи труда и извика дежурната управителка. В крайна сметка се оказа, че това което искаме е само мостра. Що ли ми трябваше да питам ще ни направят ли отстъпка, ако купим мострата..... Е тука вече управителката ме изгледа на кръв, все едно поисках да ми подари нещо. Само да отбележа, че столчето беше видимо мръсно и и го показах, реакцията и - "Госпожооооо, нямаме такава практика (за отстъпки)......"
Такава незаинтересованост скоро не бях срещала. И това е скоро открит магазин....... Личното ми мнение конкретно за там е, че такива хора, нищо не би ги мотивирало, въпрос на манталитет е..... Колкото и да е нов магазина и да не са се стиковали, това е недопустимо.
В крайна сметка, си купихме от друг магазин, пак мостра, явно тази разцветка се изчерпва, но ни направиха отстъпка.

Последна редакция: чт, 15 апр 2010, 09:00 от south wind

# 43
  • Мнения: 0
Здравейте! И аз реших да споделя и моето мнение относно обслужването в "Хиполенд" сердика.Преди няколко дни решихме с една моя приятелка да обиколим няколко детски магазина в търсене на лятна количка за малкия.Отидохме в хиполенд сердика за да видим какви модели има. Спряхме се пред детските колички и при нас дойде младо момиче, което поздрави и попита дали може с нещо да помогне. Ние  и отговорихме , че си търсим лятна количка, която да не е много тежка. Спряхме се пред модел "чиполино", но за съжаление тя не беше от най-леките. Поискахме да ни покаже как се сгъва,но след няколко неуспешни опита отиде и повика един свой колега, който дойде и ни показа как се става. Попитахме го за други модели какво би ни предложил, като умишлено му задавахме всякакви въпроси с цел да проверим на какво ниво са консултантските му умения, тъй-като преди това неговата колежка не се справи много добре, но поне беше много мила. Момчето беше много внимателен и учтив и видимо притеснен, тъй-като зад него имаше една жена, която може би му беше шефка?Стоеше през цялото време и го наблюдаваше, а ние дори го питахме за материала от който е направена количката Simple SmileSimple Smile Имахме чувството , че наистина си беше научил добре урока. Обясни ни всичко подробно за количката , която ни беше предложил, вярно не беше от най-евтините, но все пак беше макларън. На другия ден отидохме  магазина и ни посрещна с усмивка къдрава дама, която се оказа тяхната зам управителка.Казахме и че идваме да си купим количката , която ни беше предложена, тя ни заведе при същото момче, той ни я опакова, изпрати ни до касата с добри пожелания. Искам само да ви кажа, че като цяло съм доволна от обслужването в хиполенд сердика. Всичко си зависи от управата или както знаете, рибата се вмирисва от към главата.На касата момичетата също бяха много любезни, но донякъде си зависи и от самите нас.Нямам за цел да защитавам или злепоставям с нещо този магазин, просто споделих и моето мнение. На всички успех, ще пиша пак ако има нещо Simple Smile пишете и вие Simple SmileSimple SmileSimple Smile

# 44
  • Мнения: 1 192
Ето и края на нашата приказка "случая с триколката"  Laughing (цитирам получения днес отговор дословно) :

След проведено от нас вътрешно изследване на случая с триколката, стана ясно следното:

 

  1.Имали сме това,което сте търсили.

  2.Имали сме и сглобена такъв продукт и дори сме продали един брой от него малко преди Вашето посещение в магазина.

 

Следователно, по-скоро става дума за недоразумение между Вас и колежката, която Ви е обслужвала (впрочем, тя работи при нас от 2005 г. и познава в дълбочина портфолиото), а не за злонамерено отношение от нейна страна. Тя не е успяла да долови точно Вашето желание, което спокойно можем да й простим – всеки има право на лош ден, това явно е бил нейния лош ден през месеца. Надяваме се и Вие да й простите скоро. Все пак, поднасяме дълбоките си извинения за негативното чувство, което е останало у Вас и смятаме, че занапред такова недоразумение не би могло да се повтори. Ако, недай Боже, повторна ситуация се повтори, моля, пишете ми отново – ще ми е приятно да имаме отзиви за обслужването в първия магазин от веригата ХИПОЛЕНД от буден, запознат и критичен клиент като Вас.

 

С пожелание за много усмивки на Вас и на семейството Ви,

 

Yavor Nikolov

 

Head of Retail and Expansion

HIPPOLAND Ltd

Общи условия

Активация на акаунт