Асоциираме ли визуалните интерпретации на създателите с нашите усещания за определен аромат? Подвеждат
ли ни маркентинговите трикове? Или интерпретират нашите усещания и асоциации? Защо винаги един
определен типаж жени ни заливат от билбордовете?
Други ни радват с оригиналността си:
Или ни очароват с красотата си:
Дори намираме цели истории:
Chanel- 5
LIFE THREADS Gold
LIFE THREADS Silber
LIFE THREADS Platinium
Какво мислите вие? Справят ли се маркетинговите агенти с трудната задача да ни
предтсавят един аромат визуално и музикално? Или възприятията са твърде лични? Кои са любимите ви
реклами? А къде са се изложили фирмите производители? Намирате ли разлика в качеството на нишови
аромати и масовото производство на утвърдени световно известни ароати? И защо стила на рекламите за
парфюми е винаги еднакъв?
В днешното консуматорко общество, ние които имаме повече от 3 парфюма, можем ли да отсеем и да намерим
стойностните аромати на пазара, където бълването на продукция се е превърнало в състезание? Колко време
би ни трябвало, за да открием "нашите съкровища" сред това разнообразие? Не сме ли точно ние жертвите в
пазарната ниша? Винаги търсещи току що излезли аромати, непрекъснато гладни за още, благодарение на
изобилието и рекламните трикове.
Грабвайте пуканките и се настанявайте удобно!
прекрасен клип с различни парфюмни
реклами
Miss Dior Chérie
Chanel- Coco Mademoiselle
Cheap and Chic- Moschino
Dior J'adore
CK- Escape
Thierry Mugler- Alien
Chanel- 5
Nina Ricci-Ricci Ricci
Yves Saint Laurent- Parisienne
Thierry Mugler- Angel
Lancome- Tresor
Lolita Lempicka- Si Lolita
Lolita Lempicka- Fleur Defendue
Lanvin- Oxygène
Kenzo- Flower
YSL- Elle
YSL- Opium
Sarah Jessica Parker- Covet
Jean Paul Gaultier- Ma Dame
CHLOÉ- CHLOÉ
Chanel- Egoiste
Hermes- Eau de Merveilles
Hermes- Terre d`Hermes
Guerlain- Idylle
Guerlain- Shalimar
Старата тема