Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 авг. 2004, 14:23 ч.

Черен списък - гр.София

  • 796 806
  • 2 972
  •   1
Отговори
# 2 970
  • Мнения: 1

Здравейте, горещо НЕ ви препоръчвам посещение при този лекар. Миналата седмица със съпруга ми посетихме кабинета му на ул. Беласица. Седнахме в чакалнята, като въпросният лекар излезе и ни попита от къде сме. Съответно отговорът ни беше "от София", при което с изключително рязък тон ни отговори "абеее, то всички сме от София, питам от кой квартал сте". До тук добре, все пак му дадохме шанс. След това излезе още 2-3 пъти от кабинета му и твърдеше колко е велик и колко хора е излекувал, нагруби още двама човека, като им каза "писна ми от вас, какво само ми идвате, ти за какво си дошла - да не избяга мъжа ти ли". Накрая, взе жената, която беше с час преди нас и с грозен и саркастичен тон ни погледна и ни каза "ооо, софиянците ще си почакате много, ще взема тези от 3 часа (нашите часове бяха за 2 и 2 и 30) преди вас и тогава сте вие". В този момент си погледнах часовника, беше станало вече 2 и 20, при което се чу истерично крещене от страна на доктора, че в кабинета му само неговия часовник бил верен и да не си гледам моя нервно, той бил голяма работа и ние нямаме право да нервничим, а да седим и да чакаме, ние сме настоявали явно много да ни запише да въпросния ден, тъй като при него се чакала дълго (подчертавам, че ние просто се обадихме за час и той ни посочи този като възможен)". След като влезе за преглед, ние си тръгнахме. Изключително невъзпитан, антипатичен и груб човек. Това не може да бъде отношение от доктор, независимо от това колко е "добър". Горещо препоръчвам да НЕ го посещавате. Добри специалисти в София има много!
Да отбележа, че става въпрос за д-р Емил Начев - гастронефролог, чиито кабинет се намира на ул. Беласица № 57, а не за д-р Начев - ендокринолог!


# 2 971
  • Мнения: X
Не ви препоръчвам д-р Надежда Лисичкова - педиатър! Поведох се от това, че я има в белия списък, но изобщо не е добър педиатър. Да, гледа да не изписва антибиотици, но изписва неща, които не помагат на бебето и когато я помолиш за нещо по-силно и ефективно (напр. за колики) тя не изписва нищо и те упреква, че не се дава правилно. Не може да пише рецептите правилно, в аптеката винаги се чудят какво е написано, защото допуска правописни грешки!!! Недопустимо за какъвто и да е лекар, а камо ли за бебе! Препоръча ни крем с високо съдържание на опасен алерген, добре че в аптеката ни казаха да не го взимаме, защото не е подходящ за бебе! Практиките й са остарели и не помагат с нищо на бебето! За мен тя не е лекар!

# 2 972
  • Мнения: 1
Проф. Христов- алерголог- Токуда болница. Допустимо ли за пациент, който е лежал в алергология и отива с оплаквания за животозастрашаващи алергични шокове, да не си направи труда да прочете епикризите??? Изключително грубо и надменно поведение, стресиращо самия пациент. Отказва да изслушва оплаквания и прави само онова, за което те изпращат... и да искаш да направиш други тестове, не ти дава възможност да се обадиш.  След излизане на резултати не разяснява, нервничи при всеки въпрос и не ти дава право да се обадиш. Недопустимо е такова арогантно поведение, злепоставяне в коридора пред други пациенти и изказвания от типа "като сте некомпетентни какво да Ви обяснявам", когато поискаш информация за резултатите.  В крайна сметка имаме право да получим не само здравна помощ, но и човешко отношение. Може да нямаме медицинско образование (но не значи, че нямаме такова), ние ТРЯБВА И ИМАМЕ право да получим информация за здравословното си състояние, за да вземем възможно най- доброто решение за себе си. Ако няма болни, няма да има и лекари. Напоследък и за лекарите, и за пациентите ситуацията е тежка. Но е некоректно, нелоялно и непрофесионално да не вземеш под внимание оплаквания и епикризи на пациент, да не предоставяш възможност за  личен избор (какви други тестове за алергии да се направят, освен предписаните), да унижаваш пациент. Отиваш с оплаквания и надежда да намериш лек и изход от ситуацията, а си тръгваш още по- обезверен, на всичкото отгоре и смутен. Болните са достатъчно стресирани, а здравната система допълнително изостря създалото се напрежение- крайният резултат е болни и недоволни пациенти (клиенти), гневни и нехуманни лекари (търговци).

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт