Технополис Бургас - МОШЕННИЩИ

  • 10 470
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 72
 #2gunfire #2gunfire #2gunfire Искам да кажа на всички какво ми се случи закупих си преди няколко месеца gsm от Технополис Бургас , апарата месец по късно даде дефект  Shocked. След като апарата ми бе отремонтиран , ми врачиха тел в безобразно състояние  #Cussing out с пукнат дисплей , безброй драгостини ...  #Cussing out Потърсих управителя , държа се много арогантно , заяви ми че не може да направи нищо за мен , апарата ми отново е повреден ... НЕ ПАЗАРЕТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИС  Naughty

# 1
  • Мнения: 317
Предполагам, че си подписала протокол като ти вземат и като ти връщат апарата. Защо не реагира преди това?
Дори казаното от теб да е истина - вече е късно.

# 2
  • Мнения: 72
Знам че е късно нооооооо искам да предпазя други хора .

# 3
  • Бургас
  • Мнения: 620
Технополис до Младост ли се намираше   newsm78

# 4
  • Мнения: 1
наистина са мошеници.

# 5
  • Мнения: 1
имам проблеми със почти всички уреди закупени от тях.изкарват потребителя виновен за това,което се случва.

# 6
  • Мнения: 16
Мацка, никога не позволявай подобно нещо - трябваше да откажеш да вземеш апарата и да подпишеш протокола, а за държанието на управителя им - звъни в централата им в София и се оплачи от отвратителното му поведение. Писна ми от нахалници, на които даваме парите си, а те за благодарност ни псуват и ни изкарват малоумни. Пиши и жалба до КЗП ако имаш гаранционна карта и протокол. Питай ги, какво ще е необходимо още, за да ти я придвижат. Нахални безобразници! Докато работят така, ще губят клиенти, вместо да печелят. Идиоти - като 90% от работодателите в тая държава не ценят нито клиента, нито инвестират в служителите си. Пусни и един мейл до централния им офис и опиши случая, да видим какво ще кажат. Наблегни на неуважението, което са проявили към теб и как ще се постараеш да направиш една черна пр кампания на Технополис сред всичките си познати и приятели, защото си дълбоко разочарована от проявените от тяхна страна непрофесионализъм и арогантно поведение спрямо теб, като клиент. Пиши има, че според теб политиката, която провеждат и неспазването на гаранционните условия и многото жалби, които със сигурност са получили в тази насока, би трябвало да ги наведат на мисълта, че не всички сервизи, с които работят са подходящи с оглед благото на клиента. А както знаят - доволният клиент ще се върне, при това с познати, приятели, роднини. Поднеси им съболезнованията си, че благодарение на г-н (името на управителя им нагъл) са загубили теб, родата и познатите като бъдещи потенциални клиенти. Освен че са те излъгали тия тъпаци от сервиза, за капак те е наредил и управителя им малоумен. Чий ли племенник или син е? Явно не е там, заради управленските си качества и способност за бърза адекватна реакция в такива ситуации. Вместо компенсация, за клиента им крясъци и наглост.
Стискам палци мила  Praynig  bouquet   

# 7
  • Мнения: 72
Благодаря много а някой знае ли тел на централния им офис

# 8
  • Мнения: 72
наистина са мошеници.
Да до Младост е .

# 9
  • Мнения: 16
Технополис България ЕАД
Централен офис:
София 1766, Младост 4, Околовръстен път 265
(срещу “Камбаните”)

Национален телефон на потребителя
тел: 070012340

(На цената на един градски разговор
при обаждане от цялата страна от стационарен телефон.
При обаждане от мобилен телефон цената на разговора е според тарифния план.)

Технополис магазини и телефони

email:
support@technopolis.bg

# 10
  • Мнения: 17
Аз съм една от многото разочаровани от качеството на стоките в ТЕХНОПОЛИС  и от отношението на персонала след това.  #2gunfire  #2gunfire #2gunfireТо не беше дефектен радиатор, дефектна духалка, дефектен компютър... ooooh! А отношението им след това е отвратително. Гледат те и с грубото си държание все едно ти казват: Да си мислил преди да се прецакаш, бе, балък.  #Cussing out #Cussing out #Cussing out

С доста мои познати и съседи сме говорили на тази тема и всички са с такива впечатления от ТЕХНОПОЛИС БУРГАС. Всеки се е опарил поне с един техен дефектен артикул, а след това е много трудно да си търсиш правата на прецакан потребител. Tired Tired Tired
Просто вече спрях да пазарувам от тях, но в цивилизования свят не това е решението на проблема... При нас обаче няма оправия. ooooh! ooooh! ooooh!

Керванът си върви - кучетата си лаят....

# 11
  • Мнения: 2
Здравеите днес 28.08 .2010г. и на мен ми се случи същото нещо отидох да си получавам телефона които е в гаранция и отказа  да работи .Чаках 1 месец за да ми го върнат с думите телефона не е използван правилно и отказваме гаранция.Това е ТЕХНОПОЛИС -БУРГАС. Наистина ГОЛЕМИ НАГЛИ МОШЕНИЦИ  телефон за 470 лв.на 1година и три месеца остана без гаранция поради неправилна употреба.

Последна редакция: сб, 28 авг 2010, 17:55 от metovik

# 12
  • Мнения: 2
ако искате мога да ви разкажа и останалата част за телефона и неправилната употреба иначе си играли да го снимат защото на захранващата букса имало корозия и те да не ги обвиниш старателно я снимали.Е да ама никои не се е постарал да види че е прекъснат лентов кабел и цялата работа е за 45 лв. които платих на техник от които 10лв. е кабела 5 лв. е почистването и 30лв е за труд  да го поправи и продължава да работи с същата корозирала букса а оледа е извършен от някаква гаражна фирмица ОМНИАКОМ ООД с която НАГЛИТЕ МОШЕНИЦИ ТЕХНОПОЛИС работи.Та добре се замислете дали да си купите нещо от НАГЛИТЕ  МОШЕНИЦИ ТЕХНОПОЛИС -БУРГАС

Последна редакция: сб, 28 авг 2010, 17:54 от metovik

# 13
  • Мнения: 0
Технополис Бургас има най-арогантния управител който съм срещала, изключително груб, неприятен, миришещ, плешив и дебел, казва се Георги Диев, дори не иска да изслуша претенциите на клиента, прави се на недосегам, директно ме изпрати да си търся правата при защита на потребителите, там много добре го знаели... Е господин Диев, сигурно и те мислят за вас това което мисля и аз, неприятна и отблъскваща личност, която се е видяла с някаква власт и избива комплекси. Но аз ще последвам съвета ви и ще отида до комисията, пък нека се трупат жалбичките, да видим шефовете Ви до кога ще ви търпят.

# 14
  • София
  • Мнения: 574
От тези вече и аз не пазарувам.Моята разправия беше за лаптоп с изгорял хард на 15-тия ден.Трябваше за няколко дена да го оправят,но тези дни им стигнаха само за попълване на документите,после три пъти влиза в сервиз и все пак успяха да го ремонтират и на 31 декември си го взех от тях.Не знам колко ще ми излязат разговорите по телефона с управителя,отдела за рекламации,сервизите и техниците,вносителите и т.н. И все пак ги пожалих и не подадох сигнал,че не съм вписана в книгата за рекламации,за да си отнесат глобата,защото не съм сигурна,че пак няма да ги търся за лаптопа.

Общи условия

Активация на акаунт