Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 окт. 2005, 15:12 ч.

Магнерич????????

  • 3 067
  • 18
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 423
Мили мамета питам ви защото лекарката ми не отговаря на телефона.
предписали са ми магнерич 3 пъти дневно заради проблем с плацентата и опасност от контракции.вече го пия от почти 2 седмици и забелязвам ,че имам мнооооооооооооооого силно сърцебиене-може ли да е от магнезия Embarassedизвинявайте ако ми е тъп въпроса но сега на обяд не си взех хапчето и сякаш сърчицето ми се поуспокои Embarassed

# 1
  • Мнения: 6 462
Не знам дали от хапчетата може да се получи сърцебиене, но в болницата като му включваха банки магнезии, направо не можех да си поема дъх newsm78

# 2
  • UK/София
  • Мнения: 7 670
Аз доста жреме го пих, но такъв проблем не съм имала.Най-добре се обади на лекарката си и я попитай.

# 3
  • Мнения: 3 423
Аз доста жреме го пих, но такъв проблем не съм имала.Най-добре се обади на лекарката си и я попитай.
немога да се свържа с нея -затова питам вас Embarassed

# 4
  • Мнения: 139
Аз също го пих почти през цялото време,но нямах сърцебиене от магнезия,а го получавах от другото лекарство което пиех заради контракцийте,казва се Гинепрал.Ти само Магнерич ли пиеш?Ако те карат да лежиш заради проблема който имаш,гледай да лежиш само на ляво,така достига достатъчно кръв до сърцето и то не се затормозява толкова.Най-добре потърси лекар за да се успокоиш ,че всичко с теб ОК.

# 5
  • Мнения: 3 423
да казаха ми да лежа на ляво и го правя и пия само магнерич,но от това сърцебиене ми е много лошо Sad

# 6
  • Мнения: 139
Колко ти е пулса?

# 7
  • No Line On The Horizon
  • Мнения: 2 168
Аз също получавах сърцебиене, но от Генипрала, а магнезии пиех почти през цялото време.

# 8
  • Мнения: 2 664
Prasentze,и аз го пия и като теб се чувствам по същият начин да ти кажа.Като бях в болницата на системи за задържане пак имах адско сърцебиене.Има и нещо друго,което ми е странно,свекърва ми (спортистка цял живот)се оплакваше от същото,правиха и какви ли не изследвания.Никакви сърдечни проблеми и на края се оказа,че има липса на магнезий....Аз пък съм така само кото имам вливания и кото пия хапчета...

# 9
  • Балчик-Сливен
  • Мнения: 1 041
Успокой се,моята лекарка ме  предупреди,че докато свикна ще имам сърцебиене,имах и главоболие.Аз започнах първата седмица 3пъти па 2 таблетки,после го намалихме на 3 по 1.Но дори и в по-късните месеци от магнезия ми беше постоянно топло,понякога се появяваше пак сърцебиене.Моят съвет е да си лежиш повече и всичко ще е наред. Hug

# 10
  • Мнения: 3 423
90 удара в минута-това нормално ли е newsm78преди със сигурност ми биеше много по бавно сърцето ,но нали имаше нещо ,че през бременноста се увеличава кръвния поток защото 25% отиват за плацентата или греша newsm78
мерси на всички за милите думи  bouquet  bouquet

# 11
  • Мнения: 1 873
Аз пиех Магнерот в 7-мия месец.Задъхвах се доста...какво пише на листовката като странични ефекти?

# 12
  • Мнения: 3 777
А защо лежиш на ляво?
Аз пих 6 месеца магнерич в доста високи дози - никакъв проблем.

За пулса знам че трябва да е около 100  - 120.

Възможно е да чустваш по ясно изразено биенето ако лежиш наляво.

# 13
  • Бургас
  • Мнения: 9 544
Аз пих магнерот през повечето време 2*1 и пак имах учестен пулс.По принцип съм много зиморничава,но докато го пиех бях най -леко облечената в офиса и ми беше горещо.Сега пак си умирам от студ.

# 14
Аз съм в 7-я месец и пия магнерот от 2 месеца. Лекарката ми каза да продължа до края само намалих дозата от 3 х 2 в началото - до 2 х 1 на ден. Понякога пулсът ми е учестен, но не смятам, че е от магнерота

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт