Източена дебитна карта!!!

  • 70 073
  • 271
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 20 065
И на мен преди време ми хакнаха кредитна карта, която ползвах само в интернет - няколко малки транзакции /от порядъка на десетина евро всяка/, последвани от една за голяма сума. От банката /Алианц/ казаха, че са оспорили успешно транзакциите за дребните суми, но тази за голямата сума не могли да оспорят, защото била "правомерна"  Rolling Eyes и вината си била в мен, защото не съм била опазила данните си. Поисках да ми покажат документите, които доказваха законността на оспорваната транзакция, отказаха ми - информацията била поверителна.  Laughing Обърнах се към Комисията по платежни спорове. Оказа се, че информацията по тази транзакция е толкова секретна, че не я предоставиха и на Комисията  Mr. Green /която пък от своя страна не се напъна кой знае колко със случая/ и в крайна сметка ми предложиха, поради невъзможност да се докаже чия е вината, да си поделим сумата за възстановаване с банката. Съгласих се, защото просто нямах вече нерви да се разправям с идиоти.

# 16
  • София
  • Мнения: 15 458
   Не ме плашете, че и моите карти са от там. На сина му бяха издали нова,блокирали старата, защото имало съмнително движение по нея, обадиха ми се на мен, защото е в чужбина, да ходел да си вземе новата. Той така и не пожела да си я вземе.

# 17
  • Мнения: 0
Като казвате за такива страшни работи като източени карти и т.н. поне кажете как е станало да ви хакнат картата и да запишат данните от нея. Все някак е станало. Не може ей така както си седите у вас и никъде не си пъхате картата и някой бандит да ви налучка напосоки данните на картата. Кажете, споделете с нас за да знаем и ние как да се предпазим.

# 18
  • София
  • Мнения: 30 139
Като казвате за такива страшни работи като източени карти и т.н. поне кажете как е станало да ви хакнат картата и да запишат данните от нея. Все някак е станало. Не може ей така както си седите у вас и никъде не си пъхате картата и някой бандит да ви налучка напосоки данните на картата. Кажете, споделете с нас за да знаем и ние как да се предпазим.

най-веротно е имало записващ чип в банкомат, от където е теглено.

Цитат
Не ме плашете, че и моите карти са от там.

в повечето случаи няма общо с картата, а с банкоматите, от които се тегли  Peace

# 19
  • Мнения: 100
И на мен ми се случи, получих текст, обадих се и замразиха трансфера, после след 3 дни и 1 документ ми върнаха всичко. Но моята банка е тук-Уелс. И все пак така трябва да процедира всяка евро банка.

Сега прочетох всички мнения и съм възмутена!!! Как може да ви обвиняват вас!!!! Борете се до край, не оставяйте нещата така!!! Ак трябва се оплачете и на компетентните лица в ЕС, имате това право! 

Последна редакция: вт, 19 окт 2010, 01:02 от DanSy

# 20
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Скоро около мен /не ми се обяснява на кого точно/ имаше подобен случай с карта от ПИБ. Последното теглене от картодържателя е било от банкомат на ДСК. Самата банка е засякла чуждото теглене, защото е било от Африка Shocked Неприятно е, но доколкото помня застраховката покри сумата.

# 21
  • Мнения: 47 981
СМС, ама моята банка като не предлага такава опция...дано не се случва де  Tired

# 22
  • Мнения: 158
Оф, незнам, ще се боря до край да му се не види. Вчера ми звъннаха от банката и казаха че трябва да им дам входящият номер от жалбата в полиция. След това се прави разследване в рамките на 2- 3 седмици, и ако се установи злоупотреба ще ми върнат парите.
Явно от последния банкомат, от който съм теглила е имало скенер в него и камера, незнам къде е била тази камера, защото като си въвеждам пина, направо лягам на банкомата. Laughing След това правят фалшива карта с моите данни и така.....парите са изтеглени от два различни банкомата на Пощенска банка, и те са подали сигнал към ЦКБ, че има нещо нередно.
Консултирахме се с приятелка адвокат, тя ни ориентира кое- как.

# 23
  • UK/София
  • Мнения: 7 681

 От тези ми побеля косата, изпилиха ми нервите.Никакви професионалисти не са  Naughty, груби до безкрайност и никога нищо не знаят.Винаги много съм искала да ги купи чужда банка, да види на какво ниво са им  обслужването знанията  и да ги уволни, но така, че никога повече да не работят в банковата сфера.
  Много съжалявам за случилото се.Съдейки по опита си с тях, трябва да бъдеш много настоятелна и упорите.Вярвам, че ще ти върнат парите.Успех!

# 24
  • Мнения: 3 330
Аз не разбрах какво и виновна банката - издател на картата. Картата е ползвана в банкомат със скимиращо устройство и са прочетени данните.

# 25
  • софия
  • Мнения: 25 446
Аз не разбрах какво и виновна банката - издател на картата. Картата е ползвана в банкомат със скимиращо устройство и са прочетени данните.
Банката е ДЛЪЖНА да те уведоми, че ти е блокирала картата.

Много неприятна случка, съжалявам  Rolling Eyes

затова си направете SMS известяване на картите- така всеки път, когато има някакво движение по картата, ще бъдете уведомявани със SMS.

СМС известяването няма отношение към блокирането, защото то е за транзакции, а не за предприети действия от страна на банката. Във всяка банка имат телефон на картодържателя за връзка. Друг е въпросът, че се правят на умрели лисици. Sick
Аз, пък, до момента точно от ЦКБ имам отлични впечатления - винаги са били любезни и отзивчиви. Но то, в крайна сметка, нещата проличават, когато има проблем.

# 26
  • Мнения: 158
Ами длъжни ще са, щом по- принцип е такава практиката да се възвръщат парите. Значи аз мога да им поверя единствените си пари, уж надеждния начин за съхранение, взимат от мен процент за това, и в един прекрасен момент парите изчезват.... ествествено, че ще търся от тях сметка, като не могат да ги опазат да не се заемат с това.
Неслучайно не си ги държа под дюшека... Laughing а май трябваше..... Laughing

# 27
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз не разбрах какво и виновна банката - издател на картата. Картата е ползвана в банкомат със скимиращо устройство и са прочетени данните.
Банката е много виновна.
Щом предлага такава услуга, то е длъжна да направи всичко възможно да сведе евентуалните злоупотреби до минимум.

Що се отнася до СМС известяването - няма връзка с блокирането, но когато получиш СМС, че има изтеглени пари, можеш да реагираш веднага и да блокираш картата си, с което да предотвратиш следващо източване.

# 28
  • София
  • Мнения: 8 932
Нали знаете, че дори и да установят, че картата е източена неправомерно, възстановявят суми над 400 лева (поне по моите карти е така), това нещо като споделена отговорност го водят.

# 29
  • софия
  • Мнения: 25 446
Аз не разбрах какво и виновна банката - издател на картата. Картата е ползвана в банкомат със скимиращо устройство и са прочетени данните.
Банката е много виновна.
Щом предлага такава услуга, то е длъжна да направи всичко възможно да сведе евентуалните злоупотреби до минимум.

Що се отнася до СМС известяването - няма връзка с блокирането, но когато получиш СМС, че има изтеглени пари, можеш да реагираш веднага и да блокираш картата си, с което да предотвратиш следващо източване.
Ние говорим за известяване при предприети от банката действия. Другото е ясно. Моята карта я блокираха 2 дни след като съм ползвала потенциално опасното устройство. За тези 2 дни са можели да ми източат парите 1078986543 пъти.

Общи условия

Активация на акаунт