Отговори
# 600
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
От пети нагоре си разменят томбола,  като и класната е включена обикновено.

# 601
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
Камъче честито рождениче -  да е здраво и щастливо, и весел празник   newsm59

Ние пък сме с нова класна от вторник. Поредната...... за пет години в училище пета госпожа  Mr. Green Не ми се пише ....проблеми много в класа. На фона на това детето се откроява с добродетелите си. А и с оценките е в златната среда.

# 602
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Камъче честит ти рожденик, да ти е жив и здрав и ви поздравявам с песента, която тази вечер във Великолепната шесторка изпя  Рени.

Не я видях качена в нета още, но беше много хубава песничка.

Качиха го https://www.vbox7.com/play:699d486d

Последна редакция: чт, 02 дек 2010, 23:00 от Dorothy

# 603
  • Мнения: 11 607
Камъче, честит ти рожденник!!! Жив и здрав да е, много щастлив и безгрижен!!!!!  bouquet  bouquet  bouquet

# 604
  • Мнения: 548
Пари за подарък на госпожа класната дадох на петокласника още в началото на седмицата - изцяло тяхна инициатива, както и в изминалите години впрочем. Децата винаги са намирали начин да изненадат класната си  - къде с подарък, къде с цветя по различни поводи. И сега, с новата класна уважението им продължава да е взаимно. Това ме подсеща за отминалата снощи родителска среща. Няма да се впускам в подробности -  като квинтесенция ми остана впечатлението, че класа на петокласника е много буден и " благодатен" за работа - както се изказаха повечето учители. Децата са умни, напористи, всяко има мнение, държи на него и държи да го изкаже. В това число и сина ми - общото мнение беше, че не се бои от това да защитава тезите си, взима дейно участие и много внимава в час. Това го повториха за почти всеки ученик - значи средата  е добра, успехът им е над средния за трите класа. Оценките са шарени, но пък реални - така казаха учителите. Аз много - много не се доверявам на оценки, но почти всеки учител каза, че оценките на детето са точно отражение на знанията му към момента на изпитване. Иначе учителите.. .всеки е много различен, и не завиждам на децата, че трябва да се приспособяват ежечасно към различните им изисквания. На мен лично ми дойдоха в повече за една вечер, а малките как издържат всеки ден... не е ясно.
Ами това е горе - долу - детето беше много щастливо от атестациите на учителите - вярвам това ще го мотивира и занапред.
Ние утре сме на Салабашев - дано се справят с теста, за четвъртокласника е важно - оценката от това състезание може да се използва при кандидатстване след 4 клас. Не съм загубила воля да се опитам да го насоча към друго училище. Сигурна съм, че ако петокласника бе успял с кандидатстването след 4 клас сега щеше да е на друго ниво...но... всяко зло за добро. Да са живи и здрави - това е най-важно.

# 605
  • Мнения: 1 575
Ееее, браво, G.D. , олекна ти  Laughing! Да не казвам, че ти завиждам...

Продължавам да се измъчвам с моето чаве, то също...мотивация не му липсва, т.е иска да научи, но ако може по-бързичко и да е по-лесничко и в момента е отново на етапа да ме чака, за да започнем да мислим над задачите по мат. примерно.Снощи му се скарах, защото видях, че задачите за дом. работа са аналогични с решените в учебника...Четете ме и се радвайте, че не сте на наше място  Mr. Green!

# 606
  • София
  • Мнения: 62 595
нормално е да иска да му е лесно на детето! Нима ние сме по-различнни?

# 607
  • Мнения: 48
Извинете, а пари за коледен подарък на класните госпожи ще събирате ли?
Една от майките днес ми каза, че мненията са 50/50 от всички родители в класа и още няма единен консенсус по въпроса.
При нас се тегли листче с името на съученик , на когото ще се подарява подарък. Класната също е включена, така че на нея ще подарява дете от класа и съответно тя ще подарява на дете, чието име е изтеглила.

# 608
  • Мнения: 4 934
Боби1973, Благодаря, не ги знаех тия номерца Wink
И моят синковец е такъв - бързо пише домашните (ей сега ще ги наплющя), и като стигне до някоя задачка, за която съвсем малко трябва да помисли - дори не се опитва, а вика: "мамо трябваш ми" . Онзи ден донесе 2 по БЕЛ, днес се обади че има 6. Какво да го правя? Нищо не преговаря сам. Само домашната гледа и все е готов. Днес и урока не можа по история да разкаже, а го знаел. Ама само да отговаря на въпроси - и на тях всичко казва, но сам да разкаже - не може и г-жата не им искала. Чудя се дали да го натискам да разказва при това положение. Аз мисля, че ако разказва ще може по-добре да се справя и по БЕЛ, ама що пък да го натискам като госпожата е доволна?
G.D.   Simple Smile Спокойно можеш да напишеш: читетиииии, завиждайтиииии  Laughing
И наистина завиждам  Cry

# 609
  • София
  • Мнения: 62 595
откакто моите са тръгнали на училище, всички учители казват все едно и също на родителските срещи - карайте децата да разказват, няма значение дали е урок или случка в училище, дали е книга, филм или нещо друго, имат проблем със свързаното изразяване, на тестовете се справят добре, но като ги накарам да разкажат нещо от урока по история (или която и да е там наука) или от произведението по литература, мълчат и едва свързват две правилни, завършени изречения!
Та, нищо ново под слънцето, трябва да се научат да разказват свързано и в логическа последователност и толкоз! Щерката е голяма латерна, на нея няма какво да й казвам, обаче синът много трудно свикна да разказва в началните класове. Когато се развълнува или бърза, започва да говори от средата на случката, та го завръщаме (дружно с баща му) към началото.
Между другото, има си хора, които така и не се научават цял живот да се изразяват свързано и последователно, дори в университетите ще ги срещнете. Добре че повечето не стават преподаватели!

# 610
  • Мнения: 303
Здравейте!
Снощи имахме родителска среща и в тази връзка искам да попитам. От началото на учебната година сме правили 2 теста по английски език /входящото ниво + още един от миналата седмица/. Резултатите от втория тест са отчайващо ниски в целия клас, или по-точно - 3 деца, които не ходят допълнително да го изучават имат 6-ци, а останалите - имат оценки 2-ки или 3-ки  ooooh!. Досега нито един от двата теста не е показван. Родителите поискахме да видим въпросните /втори/ тестове, но ни беше категорично отказано от госпожата с обяснението, че тези тестове стоят при нея, и че при евентуална проверка от инспекторати, министерства и т.н тя трябва да ги показва. Един вид ни няма доверие да ни ги даде..., може да изчезнат, дори и на самата родителска среща!
Как мислите, има право на това?

# 611
  • София
  • Мнения: 62 595
мисля, че няма право да ги крие. Имаш право в приемното време да отидеш и да поискаш да ти покаже работите на детето. Предполагам, че не й се рискува някой родител да се окаже по-знаещ от нея и да запротестира за тази или онази грешка в теста.

# 612
  • Мнения: 1 296
За пръв път чувам, че учител не дава тестове ooooh!. Няма право на това нещо. По същата логика в деня за среща с учителя по определен предмет,  всеки родител може да ги поиска да разгледа и тогава ли ще се опасява, че ще изчезнат? Звучи нелепо като оправдание от нейна страна.

# 613
  • Майничка
  • Мнения: 12 483
мисля, че няма право да ги крие. Имаш право в приемното време да отидеш и да поискаш да ти покаже работите на детето. Предполагам, че не й се рискува някой родител да се окаже по-знаещ от нея и да запротестира за тази или онази грешка в теста.

И аз бих посъветвала да провериш кога е приемното време на учителката и да ги видиш на място.
При нас всички тестове се дават на децата за подпис от родител и после се връщат на учителя. В 3-ти клас госпожата им беше казала, че който загуби тест, ще го прави пак, та май не е имало случаи на загуба или поне не се е чуло. Laughing

# 614
  • Мнения: 48
Здравейте!
Снощи имахме родителска среща и в тази връзка искам да попитам. От началото на учебната година сме правили 2 теста по английски език /входящото ниво + още един от миналата седмица/. Резултатите от втория тест са отчайващо ниски в целия клас, или по-точно - 3 деца, които не ходят допълнително да го изучават имат 6-ци, а останалите - имат оценки 2-ки или 3-ки  ooooh!. Досега нито един от двата теста не е показван. Родителите поискахме да видим въпросните /втори/ тестове, но ни беше категорично отказано от госпожата с обяснението, че тези тестове стоят при нея, и че при евентуална проверка от инспекторати, министерства и т.н тя трябва да ги показва. Един вид ни няма доверие да ни ги даде..., може да изчезнат, дори и на самата родителска среща!
Как мислите, има право на това?
Всички учители на моя син връщат тестовете и изискват подпис на родител  върху самия тест и след това ги събират отново и съхраняват в училище.няма право да откаже да ви покаже теста-нещо повече - длъжна е да го направи.

Общи условия

Активация на акаунт