Защо повече няма да вляза в магазин Prenatal в The Mall !!!!!!

  • 6 128
  • 24
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Искам да споделя с вас какво ми се случи в магазин Пренатал.
Избрах за дъщеря ми, която е на 6 месеца, шапка и шал комплект (малко странен - шала е зашит към шапката). Избрах размер от 9-12 месеца, за да й е по-удобно.
Взех и едно панталонче и излзяох пред магазина. Малката беше отпред с баба си и веднага реших да й пробвам шапката. Оказа й се доста тясна и неудобна.
Върнах се, обясних проблема, продавачката от която бях купила ми намери по-големия размер, и аз тргнах да си излизам. Тогава същата продавачка ми каза - съжалявам, не можем да ви ги сменим. Ако искате си платете 10 лв, и си вземете новия размер, но ние замяна не правим.
Казах й че само преди няколко минути съм ги купила, детето е пред магазина и все пак аз не съм виновна, че размерите им са такива!
Дойде и управителката, отказа ми и тя. Такава им била политиката.
Имах високо мнение за магазина, но след този случай - повече няма да стъпя там!

# 1
  • Мнения: 0
Ако не се лъжа по закон трябва да ти върнат парите(без да даваш каквото и обяснение). имаше нещо от порядъка на 7 дена ли беше, 48 часа ли беше......Ако намериш точния член можеш да им го цитираш и.....веселба ще настане Peace

"Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.

Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

"
Не знам дали ще Ви свърши работа.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 455
 Ужас, аз също имам добро мнение за магазина и продуктите им  #Crazy
Не оставяй нещата така  Peace

# 3
  • Мнения: 6 206
По закон са длъжни да направят замяна
ако ти се занимава - КЗП
някои марки в намаления не правят замяни /примерно мадъркеър/ - но е написано на тебела и отделно като плащаш ти го казват
всички уважаващи себе си марки обаче, световни, не държани от разни пишман комшии по държава, правят замяни дори и в намаления
малките неща правят разликата и малките камъчета обръщат колата
някои го разбират късно обаче

# 4
  • Мнения: 0
Те имаха такъв надпис, че не правят замяна на промоционални стоки. Но в крайна сметка ставаше въпрос за по-малко от 5 минути - взех нещата, излязох, и веднага влязох обратно.
Затова нямам намерение да се занимавам с тях. Ако намеря контакт на магазина, ще им пратя линк към темата. На мен ми е достатъчно, че 439 души са прочели темата и най-вероятно ще си променят мнението за този магазин и марката и ще се замислят преди да влязат.
Аз загубих 10 лв, но те загубиха повече.

# 5
  • Мнения: 6 206
не си права да се сърдиш тогава
правилата са за това, за да се спазват
не мога да разбера защо ние българите си мислим, че са длъжни да ни правят изключения постоянно
дали 5 минути или 5 дни няма значение

# 6
  • Мнения: 0
Все пак 5 минути са от значение. Има разлика дали си занесъл стоката вкъщи, гледал си я, пробвал си я и т.н.
Още повече, че става въпрос за грешка в размера, и то не по моя или на детето вина.
Може и да не са длъжни да ми я заменят след като има такъв надпис, но е знак на добра воля да го направят при тези условия.
А това, че не искат да го направят, показва отношението им към клиентите. И затова няма да отида повече там.

# 7
  • Мнения: 1 054
И аз мисля, че няма място за сърдити и обидени при положение, че са предупредили с надпис.
Не съм си променила мнението за магазина.  Peace
И още нещо. Като купувам нещо за детето, то винаги е с мен и винаги държа да премеря нещото.. Освен, ако с табела не е упомената, че меренето не е разрешено. Ако има подобен надпис не бих се сърдила, че не ми дават проба.. Ей, така само за да покажат доброто си отношение  Wink

# 8
  • София
  • Мнения: 1 524
Айде пак се почна... Подкрепям авторката на темата стопроцентово.
Длъжни са да върнат парите - това е законът! Длъжни са, независимо дали е намаление и ако искат и сто табелки да слагат. Ако така се заобикаля закон, да взема да си сложа табелка на колата, че ми е разрешено да карам например с превишена скорост и да имам нахалството да се разправям с полицията...
Магазинът е хубав, персоналът не е на ниво, само това ще кажа.

Пуфф, оправих си грешките от сутринта.  Blush

Последна редакция: пн, 07 фев 2011, 19:39 от meggyv

# 9
  • Мнения: 410
Айде пак се почна... Подкрепям авторката на темата сто процентово.
Длъжни са да върната парите това е законът! Длъжни са независимо дали е намаление и ако искат и сто табелки да слагат. Ако така се заобикаля закон да взема да си сложа табелка на колата, че ми е разрешено да карам например с превишена скорост и да имам нахалството да се разправям с полицията...
Магазинът е хубав, персоналът не е на ниво, само това ще кажа.


Подкрепям!
Не може всеки да си измисля собствени правила в нарушение на законите на Р България!
Не може една табела в кой да е магазин да тежи повече от официалните държавни норми!

Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 1 455
Айде пак се почна... Подкрепям авторката на темата сто процентово.
Длъжни са да върната парите това е законът! Длъжни са независимо дали е намаление и ако искат и сто табелки да слагат. Ако така се заобикаля закон да взема да си сложа табелка на колата, че ми е разрешено да карам например с превишена скорост и да имам нахалството да се разправям с полицията...
Магазинът е хубав, персоналът не е на ниво, само това ще кажа.


Подкрепям!
Не може всеки да си измисля собствени правила в нарушение на законите на Р България!
Не може една табела в кой да е магазин да тежи повече от официалните държавни норми!

Peace


 Аболютно съм съгласна с мнението на двете момичета  Peace

# 11
  • Мнения: 0
Радвам се, че все пак има и момичета съгласни с мен! Simple Smile

# 12
  • Мнения: 0
по закон за защита на потребителите:

Потребителят по българското законодателство НЯМА, право да заменя закупена качествена стока.
Клиента има право в 3 дневен срок да предяви рекламация на стоката (само ако има някакъв дефект или липсва част от нея).
Няма никакво основание да иска да му се върнат парите обратно, защото НЕ МУ ХАРЕСВА!
Търговеца (по закон не е длъжен) да върне сумата за стоката. Това може да стане само по негово желание и преценка! т.е. ако клиента е редовен или желае да го запази като клиент може да възстанови сумата (демек проблема най-вероятно е бил във Вас ако са ви отказали замяна!)
По закон ако клиента е предявил рекламация и тя е записана в регистъра за рекламации, отново по преценка на търговеца- има право да даде избор на клиента - или да му замени стоката с друга или в рамките на 30 календарни дни да отстрани дефекта или повредата.

П.С. - относно вашите коментари - много е типично за българския гражданин само да мрънка и да се оплаква без основание и някой друг да му е виновен и длъжен.

И много интересно ми стана защо детето като е било пред магазина не сте влезнали заедно да пробвате шапката като не сте сигурна в размера? все пак като става дума за детски дрехи навсякъде размерите са различни и най-добре е да се пробва на място...поне аз така правя и всичките ми познати.

# 13
  • София
  • Мнения: 43 833
аз пък не мога да разбера защо при наличието на такъв надпис и детет пред магазина, не си ги повикала просто на бързо да премерите преди да платиш....
иначе да, като цяло закона е за рекламации, не за нехаресване.... за това като купуваш нещо изрично се пита ще може ли да се замени, ако не си оцелила размер...

# 14
  • София
  • Мнения: 1 455
 Мен пък ми е интересно друго, защо някой се регистрира, за да отговори в тема, в която не е писано от месеци! А сега погледнах, че и авторката се е регистрирала единствено,  за да сподели за този магазин!

Общи условия

Активация на акаунт