Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 апр. 2011, 20:13 ч.

Внимавайте с Хенди!

  • 6 083
  • 19
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 650
Вчера отидох в Хенди да си платя сметката за телефона и да си сменя тарифния план.
Дадоха ми да да подпиша договор в същото време ми дават карта и аз им казвам "Номера ми нали няма да го променяте" и те "Не,ще си го ползвате!,това беше ключовото изречение,все пак не си сменям абонаментния план всеки ден и не съм изобщо наясно каква е процедурата,набутаха ме с две различни карти,звъня аз после от новата карта и  Shocked нов номер!Връщам се там и ми обясняват как съм щяла да звъня от новата си карта,а мен да ме търсят на старата!А аз съответно ще ходя с два телефона! ooooh!
 Отношението няма да го коментирам,под всякаква критика,един пикльo взе да ми крещи,изслушах го и му отговорих "А сега освен че показахте как успешно можете да лъжете хората ми показахте и колко ви е възпитанието!"пикльo напусна магазина с гръм и трясък,хем бях бясна,хем ми идваше с глас да се засмея колко елементарни хора работят там!
 Отидох в офис на Мтел и си пуснах жалба,където ми казаха,че това е редовен номер на Хенди,най-честито оплаквания били такива,така че пазете се!

Последна редакция: нд, 10 апр 2011, 18:52 от *Bubble*

# 1
  • София
  • Мнения: 1 288
Не са само те! И в Глобул така прецакаха майка ми, която живее в чужбина, а когато си е тук ползва предплатена карта. Влязла жената да си купи ваучер, а те и пробутали едногодишен договор. В крайна сметка там са на процент от сключените договори и всеки нов договор им носи пари. И на мен са опитвали да набутат още една карта, че "плащам мноооого големи сметки", но не им се връзвам на тактиката. Другият път вече ще знаете и ще задавате малко повече въпроси Simple Smile

# 2
  • София
  • Мнения: 2 933
Не влизам в Хенди, миналата година една крава ме замери с химикал, защото отказах при плащате с дебитна карта да им дам да ми снимат личната карта....Отказах се от покупката и излизайки продавачката ме замери с химикалката си.... Sick

# 3
  • Мнения: 413
Самите МТел признават, че Хенди са шайка измамници, но явно имат полза да ги държат като представители. Доста мои познати си изпатиха от тия тарикати!

Припомням една  показателна история (имаше я и в Клюкарника преди време):
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=250040

# 4
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 469
Ох, не мога да се въздържа и аз да не се оплача. Купувала съм телефони и карти от офис на Хенди на бул "Гоце Делчев" и не съм имала проблеми с тях. Но при едно посещение в The Mall, реших в офиса на Хенди там да си платя сметките. И един младеж ми вика "Вие знаете ли, че имате отпусната промоция като лоялен клиент и можете да си вземете карта за 5лв/мес, с безплатни разговори към 6 /шест/ номера. Била съвсем различна от другите планове. Още миналия месец сте я имали, ама не са ли ви казали??? Трябва да решите веднага дали да се възползвате, защото след плащането на тази фактура ще отпадне" Аз примигнах леко недоверчиво, но тъй като имах идея да си взема някаква карта, с която да имам безплатни минути към домашните, защото другия ми е служебен и ми излиза солено. Имало и безплатен апарат/аз се оглеждах за нещо за свекърва ми - по елементарно/.
Попитах го изрично тази цена за целия период ли е- отговори утвърдително. Поисках срокът на договора да е 1 година. Попитах, защо има в договора 2 таблици- "Ми за сравнение". В договора никъде не пишеше, че след някъде, че след определен период ще се промени или как точно се казва тарифния план.
След като си го купих и с помощта на оператор на МТЕЛ си вкарвах безплатните номера, ме информираха, че всъщност това е план Мтел нещо си-250 - коледна промоция и само първите месеци е на тази цена, после е на 10 лв, освен това младежът е вкарал 2 години в системата им /на моя договор поправи годините - беше написал 2, аз го накарах да го коригира, но с системата така го е вкарал. Sick  #2gunfire
Накрая се оказа, че ме излъгал най- нагло за основните неща /не премълчал, а директно ИЗЛЪГАЛ/, защото аз изрично питах!!! Не подадох жалба, защото трудно мога да докажа какво ми е обяснявал, бях и сама, а договора е доста уклончив и поправката на срока няма как да докажа, че не съм си я направила аз,
Лично аз няма да си купя и кламер вече от тях. разказвам ви го това, за да не се подлъжете по такива мазни и обяснителни младежи, които не се притесняват да лъжат като цигани за да изкарат някой лев

# 5
  • София
  • Мнения: 2 650
Трябва да решите веднага дали да се възползвате, защото след плащането на тази фактура ще отпадне"
Накрая се оказа, че ме излъгал най- нагло за основните неща /не премълчал, а директно ИЗЛЪГАЛ/, защото аз изрично питах!!! Не подадох жалба, защото трудно мога да докажа какво ми е обяснявал, бях и сама, а договора е доста уклончив и поправката на срока няма как да докажа, че не съм си я направила аз,
Лично аз няма да си купя и кламер вече от тях. разказвам ви го това, за да не се подлъжете по такива мазни и обяснителни младежи, които не се притесняват да лъжат като цигани за да изкарат някой лев
Това явно им е практика  #2gunfire Имат си заучен репертоар с който да мамят хората.

Anna Lee ,това към което си дала линк е просто,нямам думи!Плачат си за "Господари на ефира" или нещо такова,колко хора са излъгали,не ги ли е срам и възрастни хора,писах жалба заедно с една баба на 70-80 години женицата,по същия долен начин както и мен са я преметнали,гласът й трепереше докато ми разказваше какво се е случило

# 6
  • Мнения: 0
Ами като сте заспали, какво да се прави то се слуша и се пита на момента. Какво ви се дяава в ръцете ама то хората като са заспали и магазин за кремвирши ще ви замотаят.

# 7
  • София
  • Мнения: 1 288
Хората напоследък са разсеяни, малко ли грижи имат? Нормално е като не са се опарили да не внимават много. И на мен като ми предлагат други договори ги питам дали ще си остана с тази карта, те ми казват "Дааа, разбира се, че ще си останете с тази карта" и след около 4-5 въпроса се оказва, че ще си остана с тази карта и още една, дето и аз не знам какво да я правя. Така са се научили да заобикалят истината, че дори после не можеш да кажеш, че са те излъгали в прав текст. Вече като вляза в магазин да си платя сметката полудявам при въпроса "Сметката ви е голяма, къде ги говорите тия пари, можем да ви предложим друг план...". Не, благодаря!

# 8
  • Мнения: 744
Абсолютни мошеници! Баща ми си купи то тях скъп джипиес - имаше проблем с него и се отиптаваха по всякакъв начин да го размотаят и да не му го сменят. Смениха го на третото ходене, чак когато усетиха, че не само заплашва, а наистина ще ги съди, ако трябва (много се беше вбесил).

# 9
  • На земята
  • Мнения: 122
Възмутена съм наистина от прочетеното, но искам само да споделя, че в Хенди Ботевград такова нещо не съм видяла. Даже не ми предложиха каквото и да е, а съм си взела 2 тел. на изплащане, и двата без карти. Не знам на какво се дължи, чак аз се зачудих, защото в Германос например, са досадни като мухи. Затова очаквах атаки в Хенди, но нямаше такива. И слава Богу, де. Явно в малките градове не смеят, че по-бързо се разчува.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 2 558
Пишете жалби. Ако нямате какво друго да напишете, поне драснете ред-два за това как са били без баджове и са отказали да ви се представят. Няма да се спре действието на договора, но поне ще отнесат по някоя солена глоба (не става дума за злоба, просто това са си заслужили).

# 11
  • Мнения: 5 791
Ха, сега като чета тази тема, навръзвам нещата.  Laughing
Минавам един път да си платя сметката в Хенди. Всеки месец плащах по 70-80 лв, без да говоря кой знае колко, но не съм се замисляла, че това е огромна сметка.
И плащам аз, а девойката с дежурния /както разбирам от тази тема/ въпрос: "Сметката ви е голяма, къде ги говорите тия пари, можем да ви предложим друг план..."
Отказах, защото картата не е на мое име. Викам си "Я, каква свястна девойка, какви хубави неща ми предлага"  Mr. Green
Обаче се замислих, че наистина плащам много пари. Та на следващия ден, с титуляра - в офис на МТел. Оказа се, че тарифният ми план не е сменян от 2002-ра година и няма как да не плащам много. Ама кой да се сети... смених го, плащам под 20 лв в момента.
Та сега, като чета тази тема установявам, че на мен с опита си да ме набутат, Хенди ми направиха услуга.  Laughing

# 12
  • Мнения: 31
Пълни мошенници!Аз също си купих не много евтин телефон от техен магазин,който на втория месец даде дефект.Оставих го да го поправят ,след няколко дена си го получих както го бях дала.Продавачката ми каза да отида направо в в Мтел да им го занеса,защото техния сервиз многократно правели този номер,да връщат телефоните без да са ги оправили,а в гаранционната карта пишат,че са.Не съм отишла,стоя си с разваления телефон.Не стига,че е скъп,а трябва да ходя от сервиз на сервиз да си отстоявам правата.Нищо не си купувам повече от Бг #Cussing out

# 13
  • Мнения: 2 402
И аз да кажа: на приятелят ми искали да му подарят "този телефон, защото вие сте лоялен дългогодишен клиент на мтел- само трябва ето тук да се подпишете, че сте го получили". Добре, че прочел за какво се подписва.

Иначе го правят този номер, защото продавачите там получават едни парички и имат заложени цели- да продадат договори на мтел определен брой, да продадат телефон с договор, лаптоп. Колкото повече продадат, толкова по- голям бонус ще получат. Затова са такива търгаши

# 14
  • София
  • Мнения: 354
То да бяха само Хенди, с мед да ги намежеш  Laughing
Същите са и в Германос, напоследък са се изхитрили с едни картончета с логото на Германос и пише "Лоялен клиент номер". Там си отбелязват, веднъж обяснили ти, да се не морят  Laughing
Не, че отидох да си преподпиша договора при този младеж де  Mr. Green

Истината е, че подобни неща се случват и при франчайзери (на Глобул има доста такива - всичко изглежда като магазин на глобул, но ако платиш сметка на касовата бележка не пише Глобул или КБМ, а Дрън Дрън ООД), и при дилъри.
Внимавайте, четете всичко внимателно, ако не разбирате питайте пак. А ако не сте сигурни - просто не подписвайте  Peace

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт