Бойлерите Stiebel Eltron влязоха в черния ми списък

  • 21 387
  • 27
  •   1
Отговори
  • Мнения: 21
Здравейте,
поводът да пусна тема във форума е, че вече трета седмица Stiebel Eltron отказват да ми сменят бойлера или върнат парите. Купен през 2007-а година вече два пъти протича! Т.е. не могат да изкарат и ДВЕ години прехвалените бойлери Stiebel Eltron. Нарочно купихме скъп бойлер за да не се разправям със смени през година. А то се оказа точно обратното. Като го сменяха първия ми казаха, че новия бил по-хубав. Сега като се развали втория ми казаха, че тази серия била толкова лоша, че я били спрели от произоводство. Възвратния им клапан в началото ми обясниха как бил много важен и качествен - немско производство. После се оказа, че го правили само с налягане през противоналягане и затова се получавали шупли и почва да капе.  А него не го покрива гаранцията, но пък без него не важала.

Дотук добре. Каквото и да има важното е, че е с 10 години гаранция!
Но сега разбрах, че и в това има уловка.

След като навъртях сигурно 10 лева за разовори по GSM и обещания, че просто трябва да си изчакам реда за смяна се оказа, че моят модел бойлери Stiebel Eltron вече не го внасяли и трябвало да си доплатя за нов модел със същия обем. Аз съм го купил през 2007г. за 370лв.,а новия  с отстъпката за интернет пазаруване излиза към 430. И сега трябва да си доплащам 60 лв поне. На въпроса ми защо да плащам инфлацията за тези 4 години ми отговориха, че не "коментирали" инфлацията. Поисках да не си губим времето взаимно и да ми върнат 370-те лева и да се разделим по живо по здраво, но те казаха, че шефа е казал да си подам оплакване в комисията за защита на потребителите и че няма да ми върнат парите.


И ето ме първо в комисията на форума нa bg-mamma.com  Simple Smile Не знам дали можете да помогнете с полезен съвет, но съм длъжен да го напиша за да знаят хората, че сервизът на Stiebel Eltron и отношението към клиентите на Stiebel Eltron е гола, непритоплена вода.

П.С. Между другото забелязах, че на бойлерите Stiebel Eltron им е вече 5 години гаранцията, което значи, че са се видели в чудо с толкова скапани бойлери!

Последна редакция: вт, 14 юни 2011, 16:14 от ta-ta

# 1
  • Мнения: 9 481
Ама по най-бързия начин сезирай КЗП, не оставяй да си правят каквото искат Twisted Evil -имат и електронен вариант за подаване на жалба. Peace-само задължително условие е, да пазиш и пратиш и снимка на касовата бележка Peace:
http://www.kzp.bg/

Успех и пиши какво се случва! Peace

# 2
  • Мнения: 21
А, току що ми се обадиха, че са поръчали същия бойлер и го очакват тази седмица да го получат, а следващата да го монтират.

Явно като се развънях на повече места има ефект. Досега си контактувах само с шефа на сервиза.
Благодарности на г-н Петков от Balmax, който ми съобщи добрата новина!

Аз осъзнавам, че нямат вина за качеството на бойлерите и първия път много бързо го смениха. Но този път ме изнвервиха доста с абсурдните си обяснения. Дано всичко е наред сега.

Не обичам да хвърлям празни обвинения.
Така че ако сега ми го сменят, може да се приеме, че нямам претенции към тях!

# 3
  • Мнения: 206
Нещо не ми стана ясно newsm78 от сервиза или официалния представител на марката е отказал гаранционното обслужване?

# 4
  • Мнения: 19 473
Като човек, който е хвърлил вече два бойлера на Стибел Елтрон, защото от великия сервиз отказаха да ремонтират "отхлупен" от налягане на гореща вода бойлер и мъжът ми се принудил да купи друг, но пак оттам, напълно разбирам патилата на автора на темата. Бойлерите им не струват, сервизът и монтажа са отврат и като отношение към клиента, и като професионализъм. Вече съм с Елдом с неръждаем казан, поне няма да протече рано, ако не друго.  Но наистина ако уредът е в гаранция - трябва да се сезира КЗП. Вече почнах да се плаша от уреди с голяма гаранция /визирам специално марката Горене/, защото само в потресающия България сервиз може да се извърши ремонта, и така ми "ремонтираха" и връщаха развалена една съдомиялна три месеца. Сега ако имам проблем познайте дали ще търся фирмения сервиз....Извинете за офа, не се сдържах.

# 5
  • Мнения: 21
Нещо не ми стана ясно newsm78 от сервиза или официалния представител на марката е отказал гаранционното обслужване?

Е те не са ли едно цяло? Първо звънях на един номер от гаранционната карта и отсрещната страна ми се представи като шеф на сервиза. И точно той ми каза, че съответно неговия шеф решава как да ме компенсират. След това се обадих на телефоните на сайта на Balmax за да говоря с баш шефа и там решиха проблема.

 Една фирма са реално защото и на двете места имаха достъп до протокола за повредата и знаеха точно за кой случай става въпрос.

# 6
  • Мнения: 206
ta-ta, в масовия случай са отделни юридически лица и често има разминаване във финансовите им интереси. Т.е. сервизите обслужват гаранционно различни търговски марки и изобщо не им пука дали ние, масовият клиент ще сме доволни от една или друга марка. Не така стоят обаче нещата при търговските представителства и производителите...Затова, като се окаже че има проблем, чието сервизно решение не ме устройва се свързвам с представителството. Както разбирам това и при теб е свършило работа:)))

# 7
  • Мнения: 592
Като ти сменят и 9-я бойлер и ще ти просветне - просто напиши всичко до фирмата в Германия, не се хаби тук да пишеш до арменския поп и клоновете му. Ако знаеш жена ми как взриви БМВ... жалко че не знаехме името на един техен служител... Успех!!!

# 8
  • Мнения: 2 241
Като ти сменят и 9-я бойлер и ще ти просветне - просто напиши всичко до фирмата в Германия, не се хаби тук да пишеш до арменския поп и клоновете му. Ако знаеш жена ми как взриви БМВ... жалко че не знаехме името на един техен служител... Успех!!!

Подкрепям напълно  Peace
Във фирмата имахме проблем с българското представителство на Сони.
В момента, в който споменахме, че ще се обърнем към хедофиса, решиха проблема!

# 9
  • Мнения: 21
В момента съм в изчакване, но ако обещанията се окажат лъжливи определено ще пиша и до Германия!

# 10
  • Мнения: 21
Малко със закъснение, но все пак да кажа, че ми го смениха бойлера в 30 дневния срок.

# 11
  • Мнения: 1
Здравейте,

За съжаление аз също се включвам в темата като недоволен потребител на бойлер Stiebel Eltron и още по-недоволна и крайно разочарована от недодяланото, грубо и елементарно отношение на представителите за България - Balmax!

Днес сутринта изведнъж се изсипаха почти всичките 100 литра гореща вода от бойлера. След като изключих бушона и водата започна великото чистене и сушене, защото освен целия ни коридор и спалнята плуваше във вода. Илишно е да споменавам, че шкафа в който се намира бойлера, всичките прапарати и пералнята се наду... едни 1000 лева скъсани и изхвърлени Sad

Обадих се на сервиза и един изключително нелюбезен господин ми даде да разбера, че не го интересува особено какво се е случило и по-рано от следващия ден няма кой да дойде да провери проблема. Бойлера щели да сменят след около месец. Аз съм потърпевшата, а той ми се караше от другата страна все едно съм изкъртила и счупила бойлера. Направих му забележка да не ми повишава тон и да не вика, защото не е в позиция да го прави.

Първо, аз съм бременна в 5ти месец. Но и да не бях, хигиената пак за мен е на първо място. Как да не се къпем със съпруга ми месец?! Не сме диваци все пак! На всичкото отгоре, тъй като спрях централно водата, сега изобщо нямаме вода в банята - нито зъбите и лицето да си измиеш, нито до тоалетна можеш да отидеш. Повечето от вас знаят колко често една бременна ходи до тоалетна... Толкова мизерно никога не се бях чувствала.

Обадих се на телефона в централния им офис - 0885 160 835. Разговарях с г-н Петков, който беше мил и "разбиращ". Каза, че ще се обади до половин час и ще ме уведоми какво ще се случи. Аз го помолих, ако наистина ще отнеме толкова много време една смяна (доставка на бойлер) да ни сложат някакъв временен. Също така уточних, че случаят наистина ми е спешен и се надявам още днес да изпратят човек. Все пак живея в София и дори адресът им е близо. Два часа по-късно се обадих да проверя какво става и думите му бяха: "А, да бе, аз пропуснах да се обадя". Както беше любезен в предишния разговор, така започна да се държи и да говори като "тийнейджър" в 9-ти клас. Аз бях изумена и дори ми го казах, защото побърза докато още говорех да ми затваря телефона - бяга от ситуацията, защото не знае какво да каже. Не мога да повярвам, че разговарях с оновен представител за България на толкова сериозна фирма като Stiebel Eltron.

Първо реших да пиша тук, след което се насочвам към комисията за защита на потребителите и Stiebel Eltron Германия.

А, само да допълня, че българските "долни" марки идват в деня, в който им се обадиш и дори сервиза извършват в рамките на 1 ден. Далеч по-изгодно е всяка година да ти сменят 1-2 пъти те бойлера, отколкото Stiebel Eltron на 2-3 години! Явно скъпото не винаги е най-доброто Sad

# 12
  • София
  • Мнения: 1 742
А защо не сложите 2 тапи на изводите на бойлера и да си пуснете водата на апартамента.А наистина на Елдом инвест,когато ми протече бойлера в петък сутринта ме отсвириха за другата седмица.Но като им вдигнах един скандал още в петък до към 15 часа вече ми смениха бойлера,но който го закарах в сервиза.Иначе за 5 години на 3 ден ми смениха терморегулатора,на 2 година нагревателя е после още 2 ми смениха бурето на бойлера.Така всяка година бях с нов бойлер.

# 13
  • Мнения: 1
За съжаление наистина трябва да да ги настъпиш по опашката, за да си свършат работата. А би било толкова по-лесно и леко, ако хората си вършат работата след като сигнализираш за съответния проблем. Иначе се чувствам, все едно насила ги карам да работят... Тъжно!

rumen_iankov, благодаря ти Simple Smile Оказа се, че може да се спре водата само към бойлера, но това аз не го знаех, съпруга ми я спря като се прибра от работа и ми показа къде са "врътките" Simple Smile

В крайна сметка по едно време към 17:30 непознат номер ми звъни на телефона... като отговорих на обаждането, мъжки глас ми каза: "Майсторите сме долу. Отворете ни." Дори не можех да повярвам, защото никой не се обади да ме уведоми за развитието на нещата и да очаквам изобщо някой да дойде. Та... майсторите погледнаха бойлера, направиха му снимка, снимаха гаранцията с касовата бележка и казаха, че бойлера е за смяна. Утре сутринта в 9 трябва да се обадя до сервиза, за да ми кажат кога ще го сменят и дали ще донесат оборотен/временен бойлер - майсторите потвърдиха, че това е напълно възможно и се практикува (разбира се, ако не го изискаш никой няма да ти го предложи).

Пак ще пиша за развитието на нещата около прословутия ни бойлер Simple Smile

# 14
  • София
  • Мнения: 1 742
Е дано ви го сменят.Ако имате възможност поставете бойлера в банята,така ако протече няма да ви направи много поражения.

Общи условия

Активация на акаунт