поводът да пусна тема във форума е, че вече трета седмица Stiebel Eltron отказват да ми сменят бойлера или върнат парите. Купен през 2007-а година вече два пъти протича! Т.е. не могат да изкарат и ДВЕ години прехвалените бойлери Stiebel Eltron. Нарочно купихме скъп бойлер за да не се разправям със смени през година. А то се оказа точно обратното. Като го сменяха първия ми казаха, че новия бил по-хубав. Сега като се развали втория ми казаха, че тази серия била толкова лоша, че я били спрели от произоводство. Възвратния им клапан в началото ми обясниха как бил много важен и качествен - немско производство. После се оказа, че го правили само с налягане през противоналягане и затова се получавали шупли и почва да капе. А него не го покрива гаранцията, но пък без него не важала.
Дотук добре. Каквото и да има важното е, че е с 10 години гаранция!
Но сега разбрах, че и в това има уловка.
След като навъртях сигурно 10 лева за разовори по GSM и обещания, че просто трябва да си изчакам реда за смяна се оказа, че моят модел бойлери Stiebel Eltron вече не го внасяли и трябвало да си доплатя за нов модел със същия обем. Аз съм го купил през 2007г. за 370лв.,а новия с отстъпката за интернет пазаруване излиза към 430. И сега трябва да си доплащам 60 лв поне. На въпроса ми защо да плащам инфлацията за тези 4 години ми отговориха, че не "коментирали" инфлацията. Поисках да не си губим времето взаимно и да ми върнат 370-те лева и да се разделим по живо по здраво, но те казаха, че шефа е казал да си подам оплакване в комисията за защита на потребителите и че няма да ми върнат парите.
И ето ме първо в комисията на форума нa bg-mamma.com Не знам дали можете да помогнете с полезен съвет, но съм длъжен да го напиша за да знаят хората, че сервизът на Stiebel Eltron и отношението към клиентите на Stiebel Eltron е гола, непритоплена вода.
П.С. Между другото забелязах, че на бойлерите Stiebel Eltron им е вече 5 години гаранцията, което значи, че са се видели в чудо с толкова скапани бойлери!