Телефонен тормоз от служители на БТК

  • 6 093
  • 17
  •   2
Отговори
  • Мнения: 317
Пускам темата , за да споделя възмущението си от тези наглеци  , и същевременно ако и на Вас  се е случило нещо подобно , да споделите как решихте проблема.
Накратко : Живея в малък провинциален град. Преди около месец получих обаждане от служител на БТК,  че ще са на център ан аграда , ще раздават безплатни телефони / пропусна естествено да ми каже , че телефоните се дават срещу преподписване на договора , който в момента ми е безсрочен , и замяната му със срочен/. Та опитах се аз да обясня на господина най - любезно , че не желая да сменям договор аси със срочен , защото искам ако утре реша , да отида и да си го прекратя , а не да чакам да изминат две години от преподписването.
И сега след месец затишие , са решили да ми звънят всеки след обяд / точно когато децата спят #Cussing out/ . Първо ме заплашиха , че щели да прекратят договора - казах ок , хайде прекратете го.
Е, не можело , ама щели да продължават да ми звънят всеки ден , докато не отида да си го преподпиша. Еми побеснях ........ не ща бе , не искам да го преподписвам!!! Не исках и да го спирам , но ако продължават в този дух , ще се отърва от тях.
Дали това  в момента е масова политика на компанията ?  #Cussing outВие как бихте реагирали на мое място?

# 1
  • Мнения: 1 217
Кажи им, че всеки път като ти звънят ще им теглиш по една къса дълга, поздрави ги няколко пъти и сами ще се откажат. Аз така бих направила и някакси го усещат, защото не смеят да звънят прекомерно.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 6 588
Мели,положението при мен беше същото.Знам ,че разговорите се записват и го припомних на тази патица,която ме тормозеше.Заплаших я ,че ако не спре да притеснява мен и семейството ми ,ще я съдя.Няколко пъти звъня и учтиво я отсвирвах,но когато ме е нямало разпитвала детето кога ще се върна,а то инструктирано,че има и лоши хора и крадци,не е отговорила,но беше умряло от страх,като се прибрах.Тогава не издържах и при следващото и обаждане и здраво я натирих,толкова недвусмислено,че няма накъде.

# 3
  • Мнения: 2 463
Да,политика е.И аз бях подложена на терор,в делнични дни в периода от 18 до 20ч и в почивни точно в следобедните часове.Когато звънят и кажат името ми/аз съм титуляр/ казвам "няма я" или казвах на детето да вдигне и пак същото да отговаря.Имам непоносимост към такъв тип обаждания и те са хора и си вършат работата но не мога и едно изречение да изтърпя.Накрая им казах,че няма да прекратя договора си,не желая безплатен апарат и няма да преподпиша.Не е леко да работиш май в тези среди. Whistling

# 4
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 694
 Искай името и фамилията на служителя и тел. номер . Кажи им ,че разговорите се записват и ще предадеш записа на телевизията.

# 5
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 427
това е нещо като СПАМ  newsm78

може би и жалба в КРС  -техния регулаторен орган  newsm78

# 6
  • Мнения: 2 927
Да разбирам ли, че си взела апарата? Дори и така да е, те са си виновни, че са ти дали подарък. Ако те бяха информирали, че ще получиш такъв след сключване на договор, нещата щяха да са различни.

Ситуацията ми напомня за една случка от годините когато по вратите звъняха амбулантни търговци. Почивен ден, спя си до късно, на вратата се звъни упорито. Ставам сънена, и с мъка отивам до пътната врата, която беше заключена, а аз забравих ключа. Там двама младежи започват да ми честитят големия късмет и да представят ценният подарък, който ми носят. Даже ми го подадоха през вратата. Ядосана се, че са ме събудили за глупости, веднага грабнах подаръка, промърморих едно "Благодаря много", и се прибрах у дома. Е, те още докато вървях към къщата викаха, "Ама моля ви се, почакайте, трябва да си купите еди-какво си, да за получите подаръка". Но аз пътьом отвърнах, че за подаръци не се плаща. Оставих ги поне 15 минути да се потят, че ще си "присвоя" ценния дар, да викат и да звънят. Да спомена само, че точно тези младежи, лично ги бях отпращала поне 5-6 пъти.

# 7
  • Мнения: 317
Не , не съм взела апарата , но те много държат да ми го " подарят" , ама  на всяка цена............Аз сама се информирах за условията на подаръка , защото ми се стори съмнително ей така да ми правят безвъзмездни подаръци. Разбрах , че подаръка се дава в замяна на подписване на срочен договор, отказах им, и се започна звъненето от тяхна страна...........

# 8
  • Мнения: 2 927
     Тогава - както са ти казали по-горе. Искаш името на служителя, уведомяваш, че ще пишеш жалби до всеки възможен орган за телефонен тормоз, защото вече неколкократно си отказала офертата. И ако продължават - го правиш. КРС, КЗП, КЗК ... където се сетиш.
     Не пропускай да споменеш в разговора, че при още едно обаждане със същата оферта, отиваш да си прекратиш договора с тях незабавно, като в предизвестието до ще посочиш поименно служителят, който те е принудил с тормоза си да направиш тази стъпка. И че ще пратиш препис от предизвестието на всеки адрес на ръководството.
     Мисля, че ще има ефект.

# 9
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
Два лешояда в костюмчета от същата фирма посетили баба ми, която е на почти 100 години.
И тя си дала паспорта, пък те и оставили мобилен апарат.
Тя ми обясни, милата, че нищо не е подписвала, само им дала паспорта си.
Аз, разбира се, няма да оставя нещата така.

Но се чудя, що за човек може да тормози възрастната ми баба, дето си доизживява дните
и пенсията и е 160 лева.
На крака са отишли в забутаното село, за да ги карат да подписват договори!!!!
Отвратителна фирма!

# 10
  • София
  • Мнения: 38 476
Писна ми от Виваком и на мен!
Имам чувството, че и фурната да отворя, и оттам ще изскочат!
В супермаркета, по телефона, на вратите звъняха оня ден!
Явно Виваком имат излишни пари и страшен зор да си избият разходите от прокараните оптични кабели с нови договори.
 
Аз и в другата тема предупредих - пазете възрастните около вас!
Вивакомските служители се опитват да сключват договори по телефона с тях.
После аз се обадих на 123, накарах им се и те се извиниха и отстъпиха.

# 11
  • София, Младост
  • Мнения: 15
Посетете офис на Виваком и поискайте от служителя да отметне в системата им, че не желаете да получавате маркетингови предложения.

Това сработи при подобен тип обаждания за мобилни карти на Виваком са юридическо и за физическо лице, за които срочният договор изтича. Ако се обадят отново, ще подам оплакване в КЗП и Комисия за регулиране на съобщенията.

Успех!

# 12
  • Мнения: 19
Мен една патка започна от септември да ме тормози,тогава я отсвирих и се беше спряла,но сега пак започна!Изобщо няма да и вдигна,не им искам безплатната бракма,нито искам да преподписвам симпатията! 0875 333023-това е номера,ако видите подобно чудо,не го отразявайте.Не се спира бе,звъни през половин час,ще се обадя на 123 накрая и ще ги напсувам! #Cussing out

# 13
  • Мнения: 4 668
Големи идиоти са тези , да . Аз имам два мобилни номера техни . Направ ме побъркват - щели да ми подарят мобилен телефон  Crazy Последния път обясних на девойчето , че техните боклуци не са ми нужни , а тя направо потресена ме попита " Ама как така , не искате ли мобилен телефон ... Нокия "  Crazy Умрях от смях просто , след това я заплаших , че ще отида да си спра и двете карти и ще цитирам нейното име като причина . Оттогава не са ми звъняли ... да видим до кога .

# 14
  • Мнения: 19
Значи е същата мацка.Аз такава Нокия си имам,ама на Мтел,втора не ми трябва.Ще ги държа в информационно затъмнение,дано да се спрат! Laughing

Общи условия

Активация на акаунт