Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 юли 2011, 13:55 ч.

Фраксипарин и образуване на бучки

  • 1 112
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 60
Здравейте!
Аз съм на 30г и съм бременна в 15 г.с., през целия период ще съм на Фраксипарин и аспирин протект, като ги редувам през ден поради факта , че имам завишени NK клетки, тромбофилии и от хромозомния анализ излезе, че имам и транслокация. Въпроса ми е относно Фраксипарина - в началото нямах проблем с поставенето в корема, около месец и половина всичко беше наред, но след това започнах да ставам на огромни бучки след поставянето на инжекцията, които са съпроводени от временно зачервяване, парене и болки на мястото на поставянето. Сега започнах да си поставям инжекциите в ръцете, но бучката в корема не се маха. Опасно ли е това за плода и може ли да навреди по някакъв начин. И може ли това да попречи на амниоцентезата , която ще правя след две седмици.
Надявам се да се разбира какво точно питам, че май доста объркано го написах.
Благодаря Ви предварително!

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте, canita!

Ако бучката в корема Ви е болезнена, зачервена и подута, можете да правите компреси с риванол. Не се притеснявайте, не е опасна за плода и вероятно няма да попречи на амниоцентезата - много зависи от разположението на бучката върху корема Ви.

С пожелание за лека бременност!
Д-р Надя Магунска
Акушер-гинеколог
АГ Болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт