Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 юли 2011, 22:32 ч.

Цикъл?

  • 574
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте!Пия Милигест от 4 месеца,преди него Регулон и Ясмин 4 години.До този месец ми идваше в събота към обяд,сега нямам цикъл до вечерта.Нсложи се да взема еднократни дози Зопиклон и Диазепам инжекция на 11 и 13 тб от Милигест.Имам 2 въпроса:1Имах контакт без презерватив миналия петък,т.е. седмица преди очаквания цикъл,възможна ли е бременност предвид Зопиклона иДиазепама?и 2:Възможно ли е проблеми с щитовидната жлеза да са причина за липсата на цикъл въпреки противозаатъчните?(За проблемите не съм сигурна,само хипотеза са)

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте,

Ако не сте пропускала таблетки от противозачатъчния медикамент е малко вероятно да сте зачнала. По всяка причина закъснението Ви се дължи на други причини. Предвид описаните от Често нарушения на месечния цикъл могат да бъдат предизвикани от промени в средата или пък стресогенни фактори.
По отношение на втория Ви въпрос е напълно възможно проблеми със щитовидната жлеза да доведат до хормонални дисбалансни, които да рефлектират върху месечния цикъл и овулация.

Ако закъснението Ви продължи повече от 10 дни Ви препоръчваме да се консултирате със специалист гинеколог, който ще се запознае с Вашата анамнеза, ще направи преглед  и ще Ви назначи необходимите изследвания. (ако е необходимо да се проведат изследвания на тироидните Ви хормони и резултатите покажат хормонални отклонения, които могат да се дължат на щитовидната жлеза, можете да бъдете насочена от избрания от Вас гинеколог към ендокринолог.)

С уважение,
Екип на АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт