Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 31 юли 2011, 20:41 ч.

Липса на цикъл

  • 809
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Добър вечер,проблема е следния.На 22ри Юни правих аборт.До ден днешен,цикъл не се появява.Понякога ми тече някаква кафеникава слуз,веднъж обилно,веднъж слабо.Моля ви ,кажете това нормално ли е?Кога ще дойде МЦ?Искам да ми дойде за да почна да приемам Диане 35.Не мога да отида на лекар до 15ти Август.
Много ще съм благодарна да ми разясните проблема.

Последна редакция: пн, 01 авг 2011, 10:11 от optima

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте, optima!

Менструация след аборт се възстановява минимум 1 месец след манипулацията. Нормално е 7-10 дни да имате зацапващо кървене. Съща така е препоръчително да приемате антибиотик за период от 5 до 7 дни.

Поздрави,
Д-р Надя Магунска
Акушер-гинеколог
АГ Болница "Д-р Щерев"

# 2
  • Мнения: 2
Благодаря Ви д-р Магунска.Приемах 5 дни Ципрофлоксацин и 10 дни Метергин.От Метергин-а се чувствах много зле.Аборта беше поради липса на пулс в 13та седмица.Искам да допълня,че кафявото течение е по един ден,но няколко пъти,например в Понеделник се появява,изчезва и се появява отново в Петък.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт