Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: X
Нямам представа къде да си пусна темата, ако не е за тук-моля да я преместят.
 Набързо-налага ми се да ползвам болничен, но при вкарването на данните при ЛЛ, в системата излиза съобщение, че лимитът ми за ползване на болничен е изчерпан. Тази година съм ползвала веднъж болничен, 14 дни, за гледане на детето, не за мен. И това е вторият път когато искам болничен тази година и то еднолично за мен. Лекарката каза че на година ми се полагат 40 дни болничен, дори и с този болничен на детето, който съм ползвала, пак не мога да надвиша този лимит.
 Възможно ли е да е станала някаква злоупотреба с личните ми данни и някой да ми е издал болничен на мое име, но парите да са отишли при някой друг? Или е грешка на системата? Къде да потърся компетентна информация по въпроса-в Здравната Каса, НОИ....? Ако става въпрос за злоупотреба не искам да оставя нещата така.

# 1
  • Мнения: 5
Хм, обади се в НОИ да ти направят справка кога и какво са изплащали. Те би трябвало да пазят копие на документите от НЗОК и там ще се види дата, причина (диагноза), име на лекар и т.н.
Според мен е по-вероятно да е грешка в системата на Касата и ако е така, ще трябва да се разправяш и с тях. Но НОИ е първата стъпка.

Успех!   bouquet

# 2
  • Варна
  • Мнения: 2 625
http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=596068.0 ,тук може да попиташ. Успех!

Общи условия

Активация на акаунт