Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 авг. 2011, 09:04 ч.

Eутирокс

  • 493
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 59
Зравейте!Със съпругът ми правим опити за бебе вече 1г. и половина и не са получават нещата...Ходих в клиника по репродуктивна медицина и ми правиха всички видове изследвания и всичко е наред,след което ме насочиха към ендокринолог и след изследванията се останови,че имам повишен хормон...предписа ми Еутирокс и каза,че този хормон е причина да не се получава с опитите и че затова толкова ме боли,когато съм неразположена./а цикълът ме беше часовник/...Сега вече 2 месеца откакто го пия се чувствам добре и не ме боли,но вече цикълът ми малко се размести...Възможно ли е това да е от хапчетата?И какво да правим от тук насетне ако продължаваме с безуспешните опити? Cry
Благодаря!

# 1
  • Мнения: 2 440
Здравейте!

Една от нежеланите реакции на Еутирокс е смущения в менструалния цикъл. Препоръчваме Ви отново да се консултирате с Вашия ендокринолог (за ревизиране на дозировката) и акушер-гинеколог, който да определи следващи стъпки на поведение при Вас.

Поздрави,
Екип на АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт