Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 авг. 2011, 16:00 ч.

ДСК са идиоти

  • 6 554
  • 18
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Пиша тук с надеждата,че мога предпазя клиетите на Банка ДСК. Бях написала дълго изложение,но тъй като пиша за пръв път не съм разбрала,че сесията ми е изтекла и вс се изгуби.

Та случаят е следния: имам два ипот.кредита в дск.През м.10,2010 съпругът ми го съкратиха от работа и нямаше изгледи да си намери нова /работи  в сферата на стрит-вото/. През м.12,2010. ги уведомих молба да ми престр.кредитите.Служителката ми обясни,че не тр.да плащам нищо ,защото кр.са ми в редовност.Тр.да станат в нередовност и така докато тя не ме уведоми.Няма уведомение. Писах мейли,тел.,лични посещения в клона. Няма решение на молбата-чакаме. Аз решавам да внеса нещо /50% от 1 вноска/ да има нещо внесено в средата 04,11. тогава отново питам - отговорът е ,че има решение за втора ипотека.Посъветва ме да не я правя,защото мн се оскъпява кредита/2-та/. Какво правим-"ще чакаме да променят условието за това решение на банката". През м.05-аз пак внасям и......тогава разбирам/тя ми вади разпечатка/ и аз какво да видя......лихви,лихви...да ти се завие главата. Аз и казах,че това няма да го платя,тъй като вината не е моя. Но се оказа,че аз неможело да не съм запозната с условията на банката. Искам да кажа,че съм клиент на "Частно банкиране" и не можех да предположа,че мога да бъда подведена така. Внасях ,внасях и накрая пак същото. Никой не може да ми каже защо сумите са такива.Исках справка по месеци-"неможели да ми направят такава". Оказа се ,че кредитите ми са изискуеми.Никой не ме уведоми с нищо за това положение.
В крайна сметка казват"нищо не можете да дащажете". Ами вие по-голямата част сте ги внесли.
Но защо питам: аз трябва да плащам за грешките/умишлини или не/ на техните служители.Вече не ми отговарят на мейлите."Нямали време".
Подадох жалба в централата и нямам все още отговор/2 седмици/.

Има и още,но това е в общи линии. Ако някой може да сподели свой опит с тях.
Аз стигнах до извода,че си говоря с китайци. Никой нищо не знае, но прибират лихвите.

# 1
  • Мнения: 43
Ами, ако говориш, както пишеш, разбирам ги хората.
Не ми стигнаха нервите да изчета така написаното от теб, а това което прочетох ....нямам думи, даже! Twisted Evil

# 2
  • в сеното
  • Мнения: 191
Всяка втора тема превръщате в правописна седянка.
Аман от вманиячени граматици!

По темата : Жалба до някоя институция подали ли сте? Надзорен съвет на БНБ ?
Нямам опит с ДСК,но наскоро имаше подобна тема за Пощенска банка.

# 3
  • Мнения: 0
Както обясних по-горе вече бях написала подробно всичко. Опитах се бъда максимално кратка,но явно не бях разбрана.

Извинявам се за така написаното,но фактите са много.

# 4
  • Мнения: 0
Жалбата я написах с копие до Комисията за защита на потребителите и Банков надзор.Но да си призная,не я пуснах. Реших да изчакам становището на банката. Страхувах се да не стане по-лошо.Макар,че от това по-лошо здраве му кажи. Обмислям да го направя.

# 5
  • Мнения: 43
Всяка втора тема превръщате в правописна седянка.
Аман от вманиячени граматици!


Да съм казала нещо за правописа? Shocked Нахвърляни някакви изречения, съкращения.....наистина сега го дочетох, но пак не разбрах какво точно й се е случило на авторката.
Според мен ако някой иска съвет, трябва максимално коректно и разбираемо да си опише ситуацията.

вманиАчени се пише  Laughing

# 6
  • Варна/UK
  • Мнения: 985
Моят съвет е да се консултираш с адвокат и ти го казвам от опит. Лихвите ще се трупат, после ще дойде и момента да ви дадат на съдия изпълнител и таксите стават още по-големи. Казвам ти го от опит, но като поръчител по кредит в друга банка. Пускахме жалби до банката и вече три месеца нямаме отговор, а сега сме пуснали до по-горни инстанции. Не оставяй нещата така и да чакаш от банката отговор, а се консултирай с адвокат. Не искам да пиша наново какво се случи с мен, че писах в другата тема. Само ще кажа, че бях дадена на съдия изпълнител, без дори да съм уведомена, че кредита не е бил обслужван година. После кредитополучателят е почнал да погасява вноски три пъти над месечните след ново споразумение и въпреки това е заведено дело. Имам начислени разходи по дела и съдия изпълнител около 4 хиляди лева.
Ако не се лъжа, кредит който не е обслужван няколко месеца, може да бъде изискуем, ако не се е направено някакво споразумение с банката. Но в нашия случай и с такова споразумение ни дадоха на съдията Simple Smile

Последна редакция: пт, 05 авг 2011, 16:54 от luska

# 7
  • Дания
  • Мнения: 379
Неприятна ситуация...Трябвало е да настояваш да подадеш молба задължително с входящ номер.Така както описваш как(с какви документи) ще докажеш какво сте говорили със служителите на банката,каквото сте искали вие,и какво те
са направили или по скоро не са направили?Прегледай договора много добре!Успех Peace

# 8
  • Мнения: 0
Благодаря на всички за отговорите и помощта.
Допитах се до адвокат. Тя ми каза ,че трудно може да докажем вина. Това ми казаха и от банката. Адвокатката поиска по 800 евро на дело + допълнителни такси. За мен в момента това е огромна сума. Кота се има впредвид,че делата ще са трудни,мудни и не се знае в коя полза ще са. Съветва ме да не плащам нищо,но ако загубя какви са ми опциите? Обясняваше ми какво е форсмажорно обстоятелство и вещо лице. Делата ще са две, защото и кредитите са два. Сега сме с процес на договаряне.
Уж ни казаха,че юриста е съгласен на посочените параметри на споразумението. В момента ни карат да правим вноски,но никой не казва какво плащаме. В разговора за допълнителното споразумение с инспектора по проблемни кредити ни беше обяснено,че лихви няма да се плащат след като имаме подадено заявление за предоговаряне. А сега казват друго. Просто незнам как да комуникирам с тях. Написах на същата имейл в тези въпроси и държах да ми отговори писменно,но тя не желае. "Имала много работа".

# 9
  • Мнения: 43
Аз отдавна съм приключила отношенията си с ДСК, но когато имах кредит към тях и исках да си го покрия целия, ми издадоха един документ, нещо като погасителния ми план, където се виждаше кога какво съм погасявала /разбито на главница и лихва/ и какъв ми е остатъка по кредита /пак разбивка/. Не разбирам защо отказват да ти издадат такъв  Rolling Eyes
Незнам откъде си, но ако получаваш кофти отношение в конкретния клон, не можеш ли да отидеш  в централата в града, или .....незнам, просто да потърсиш личен контакт с по-визшестоящ в банката?

# 10
  • Варна
  • Мнения: 601
При тия имахме ипотечен кредит преди години.
Когато теглихме кредита ( '98г. ) в банката работеха много кадърни хора. Беше удоволствие да се работи с тях - наистина правеха всичко в полза на клиента, даваха ценни съвети и т.н.
Когато 10 години по-късно решихме да погасим целия заем, се сблъскахме с абсплютно неадекватни младежи, незнаещи на кой свят са  ooooh! След 3 дни разправии с тях, се вдигнахме и отидохме в централния офис, при шефа. След два дена всичко приключи.
От тогава нямам и не искам да имам вземане-даване с тях точно заради неадекватните им служители.

# 11
  • София
  • Мнения: 2 766
Успях да прочета, но не съм сигурна, че разбрах много. Wink
За мен е неясно:
- защо не сте проследили какво се случва с молбата ви от м.12.2010г.?
- докато не е разписан анекс с нов погасителен план, който облекчава плащанията ви, трябва да сте наясно, че ще сте в просрочие, ако не си плащате съгласно първоначалния такъв. Плащане от време на време на някакви суми не е решение, тъй като в повечето случаи те не могат да покрият дори наказателните лихви, поради което дните забава си текат и кредитът става предсрочно изискуем.
- учудвам се, че при условие, че сте клиент на Частно банкиране и разполагате с личен банкер /доколкото съм запозната това е концепцията на ДСК за обслужване на ВИП/заможни клиенти/, не контактувате с него и не изисквате да ви съдейства в създалата се ситуция.   

# 12
  • Мнения: 0

- защо не сте проследили какво се случва с молбата ви от м.12.2010г.?

Точно това правих месеци наред. Казваха ми да не правя плащане. Докато накрая не казаха,че съм се.....и вината е моя,но не и тяхна.

- докато не е разписан анекс с нов погасителен план, който облекчава плащанията ви, трябва да сте наясно, че ще сте в просрочие, ако не си плащате съгласно първоначалния такъв. Плащане от време на време на някакви суми не е решение, тъй като в повечето случаи те не могат да покрият дори наказателните лихви, поради което дните забава си текат и кредитът става предсрочно изискуем.

Той вече е предсрочно изискуем. Това го разбрахме между другото.

- учудвам се, че при условие, че сте клиент на Частно банкиране и разполагате с личен банкер /доколкото съм запозната това е концепцията на ДСК за обслужване на ВИП/заможни клиенти/, не контактувате с него и не изисквате да ви съдейства в създалата се ситуция. 

Точно тия служители ни докаха до тук. Затова съм бясна. Подведоха ме, а сега си плащам сурово и скъпо. Не предполагах,че като такъв клиент може така некомпетентно да се отнесат.
Аз просто исках да се предпазя с това предоговаряне ,за да не се стигне до тук. Това им го обясних преди да подам молбата. Макар и трудно щях да се справя, но ...

# 13
  • Мнения: 0
Опитах се отговоря на въпросите на  Ironic. Но нали ми е за пръв път....надявам се да разберете.

Благодаря за разбирането!

/представям си коментарите/ Simple Smile

# 14
  • София
  • Мнения: 2 766
Пак питам:
- имаш ли личен банкер, а не "тези служители"? Той каква роля има в ситуацията?
- струва ми се абсурдно банков служител, па било и най некомпетентния, да дава съвети с месеци "не погасявайте".

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт