Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 0
Предварително се извинявам на админите ако не е за тук да я преместят.

Здравейте мами.
Пише един татко.
Искам да се оплача от официалния вносител на колички АБЦ дизайн за да имате едно наум и да дадете съвет.
Имаме количка от съответната марка от която сме супер доволни.
Имах неблагоразумието да я използвам като товарна за да смъкна багажа от колата и се счупи пантичката  за позициониране на крачетата.
След отиване до офицалният сервиз и представител за България още с влизането ми ми поискаха  гаранционна карта и не се държаха подобаващо с един техен клиен на които не  искат явно да вземат парите .Не притежавам гаранциона карта  понеже количката е купена втора употреба пък дори и да е нова кой си пази документа за детска количка  6 години тъй като е изгледала 2 деца и сега 3 но хората от които я купихме отдавна са я изхвърлили .Те излизат с номера че може да е открадната и за това не може без карта . Но кои краде детска количка с зимен , летен кош , чадърче и чанта и дъждобран. Но те си държат на тяхното
Давайте предложения към кои мога да се обърна за отказана услуга.Току що писах на производителя в Германия но  дали ще помогнат не знам или помогнете с една гаранциона карта за 2 дена.

# 1
  • Мнения: 2 494
Вносителят е абсолютно прав в случая, тъй като количката е втора употреба.
Освен това е повредена, когато е ползвана не по предназначение.

# 2
  • Мнения: 0
Е вие като си купите кола втора употреба значи ли че като отидете при вносителя за ремонт или резервна част няма да стане да ма не просто са монопол на пазара.Сигурно ще я изхвърлите на Надин.Много ценен съвет.Питахме в магазин на чиполино дали и при тях е така продавачките останаха малко учудени и ни помислиха за нещо не добре.Или аз съм идиот или ни е збъркана държавата тия от АБЦ да не си мислят че ще си купя нова количка от тях.Маи вече няма да си взема нищо на АБЦ като им знам сервиза и отношението към клиента

# 3
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 2 924
Вносителят е абсолютно прав в случая, тъй като количката е втора употреба.
Освен това е повредена, когато е ползвана не по предназначение.

За какво точно е прав. Пристига клиент и иска да му отремонтират количка. Със сигурност по модела и те могат да преценят на каква възраст е количката и че няма как да е в гаранция. И определено клиентът не е длъжен да показва, каквото и да е за количка на 6 години. Той ще си плати за частите и ремонта и толкова.

# 4
  • Мнения: 232
Аз не разбрах... какъв е проблема- не искат да ви обслужат изобщо (дори и срещу заплащане), или вие настоявате за гаранционно обслужване на вещ втора употреба ? Обикновено, когато си плащам в сервиз, не ми искат гаранционна карта.. освен ако не настоявам ремонта да се поеме от редовна гаранция .

П.П. Не може ли в друг сервиз да ви помогнат ?

# 5
  • Мнения: 4 916
Вероятно политиката на вносителя е такава. С толкова кражби на колички, нищо чудно, че са се наострили така.

# 6
  • София
  • Мнения: 17 565
Господине, какво ревете, все едно сте дали 1000 лева за нова количка.
Никой не дава гаранция за нещо втора ръка на 6 години.
Не сравнявайте количката с кола!
Освен това и колата няма да ви я обслужат без официални документи.
И гаранционна карта да ви дадем искате! Joy
А фалшива бележка за отсъствия не искате ли?

Последна редакция: чт, 11 авг 2011, 21:34 от L'Agent

# 7
  • Мнения: 0
Първо съм дал 400 което е една нова количка бертони и чиполино не съм я взел за 50 лв.Като съм заложил на качество.Просто искам да си закупя тази пантичка.Не виждам какъв е проблем все пак съм клиент да си заплатя пантичката да не искам да ми я подарят.Количката отдавна не е в гаранция.И какво ако вие сте си купили количката за 1200 лв и сте метнали бележката в кофата на втората  година , пък сега имате второ дете и стане на годинка сигорно ще отидете да дадете още 1200 лв така ли да го разбирам какво че вия си я ползвате и сте я купували .Ще отидете в сервиза и ще кажат не може . Като не ти е на главата лесна работа.Просто да има такива теми повече  по форомите за да знаят хората какво купуват и гаранционната им подръжка каква е и отношението към клиента какво е.В друга тема тук намерих че друг клиен реве че едни колела му ги доставяли 3 месеца сигорно и това е нормално или лесно се решава проблема КУПИ СИ НОВА.За сега мисля че ще реша проблема с резервна част от бертони имат визуално същият модел, утре отивам до техният сервиз дето не искат гаранционни карт фактури бележки и тн.Така че АБС мен ме загубиха като клиент.

# 8
  • Мнения: 4 916
Ти всъщност никога не си бил клиент на тази фирма, нищо не са изгубили.

# 9
  • Мнения: 13 512
Цитат
за да знаят хората какво купуват и гаранционната им подръжка каква е
Нали не ставаше въпрос за гаранционна поддръжка,откъде знаете каква е тя?Не обърквайте потребителите. Освен това казвате,че сте много доволен от количката,какво значи"да знаят какво купуват"?

# 10
  • Мнения: 0
Да казвам доволен /лека ,маневрена, влиза в багажника нищо че имам туба/не мога да си кривя душата. Утре като се счупи нещо да знаят какво ги чака с сервизното обслужване, а и хората които си я купят нова да знаят че трябва да си пазят документа докато не я изхвърлят или продадът или такива като мен които ще си вземат количката втора ръка защото нямат тези пари за нова да си искат гаранционата карта за да нямат проблеми при възникнал проблем макар че при нас е по сложно че хората от които сме я купили им е подарък които е купен от германи и никога не са имали гаранционна карта .Омръзна ми от форумни тролове дето само се заяждат .Ще подмина гневните коментари от ваша страна.Иначе да кажа могло да се оправи проблемната част в сервиза.След писането до производителя в германия които явно не мисли че само рева като някои изказали си мнението с нападки,Писането в този форум  и писането в още един форум в които хората ми дадоха идея как да си я отремонтирам като взема същата част от друга марка колички нисък клас.Днес получих обаждане от сервиза на ABC , като човека от среща беше много разбран и проведохме нормален разговор с които ми обясни защо са такива техните изисквания .Те нямаха нищо общо с казаното в магазина.Разбрахме се другата седмица да закараме количката в сервиза за да се отремонтрира.
Така че мисля че темата се изчерпа  , за сега от моя страна .

# 11
  • Мнения: 69
Абсолютно недопустимо е поведението на персонала на фирмата.Все едно да не мога да си купя и ремонтирам част от колата в официалния сервиз,защото тя не е в гаранция.Досега не  се е случвало  Mr. Green.Мисля си,че е станало недоразумение и са решили,че искате безплатно обслужване.И все пак това не ги оправдава.Това какво те си мислят е едно,а съвсем друго,че трябва да изслушат и обслужат клиента.

Общи условия

Активация на акаунт