Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 авг. 2011, 21:26 ч.

Внимавайте в МЕТРО!

  • 1 253
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 094
Здравейте, момичета!

Нещо неприятно ми се случи в Метро, за което и аз съм си виновна. Избирах си антицелулитен гел. Винаги сравнявам цените, а логиката подсказва, че ако под продукта има цена, тя се отнася за продукта. Да, ама не. Нямам представа как се движат тези цени и затова като видях, че Дева и Гарние са по 6лв, реших, че е по- добре да взема Гарние. На касата се оказа друго- Гарнието се оказа 23лв. Върнах се, за да се убедя, че съм права преди да правя скандали. Е, внимателно като разгледах цените на стоките на рафта, се оказа, че цената от 6лв е на продукта в ляво от този, който аз взех, а цената на моя рол-он е в дясно.

От антицелулитния гел на Гарние бяха останали не повече от 3-4 бройки, докато този в дясно, май Евелин, под който цената беше 23лв, бяха с пълна наличност. Това ме навежда на мистълта, че и други са се опарили по този начин. Говоря си сега с приятеля ми и той казва че е редовна практика този номер. Не стига, че с по- евтините вериги клиентите в Метро се стопиха, ми и правят такива номера, че да си пропъдят и малкото останали  #Cussing out

# 1
  • тук-там
  • Мнения: 2 958
В Метро винаги сравнявам кода на продукта с кода от етикета с цената. Peace
Има и едни четци из магазина, на които по баркода на продукта ти излиза цената.

# 2
  • Стара Загора-Пловдив
  • Мнения: 176
и клиентите разместват местата на стоките, така че не са само Метро виновни. Аз също ползвам четците за справка

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 543
Е, не само в Метро е така. В Карфур пък на етикета е една цена, а на касата е друга и по-висока разбира се (баркодовете на стоките съвпадат, но явно е политика на магазина да лъжат на дребно. Аз, която много рядко влизам там, само покрай промоциите на детски дрехи от Дисни колекциите, няколко пъти съм им писала това в книгата за рекламации).

# 4
  • Мнения: 2 094
Момичета, прави сте, но все пак не мисля, че е правилно като отивам на пазар да се чувствам като на война, че постоянно някой може да ме надцака, прецака и всякакви такива грозни думи, характерни явно за пазарните отношения у нас. Съгласна съм, че основно аз съм си виновна в моя случай, но, както и в Карфур и в Т-маркет(където редовно правят номера на Метро), съм убедена, че това тяхното се прави с цел и цели точно такива разсеяни потребители като мен. Това не е честно или пък лоялно.

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 543
Ти също си права. Факт е, че целта е потребителя да е прецакан, независимо как - чрез цена, чрез качество, чрез изтекъл срок на годност. Затова и ние трябва да си търсим правата на потребители.

# 6
  • Мнения: 2 460
Там срокът за рекламация бил някъде около пет работни дни - пишело го някъде на табели в магазина. Това го разбрах, когато им връщах някакъв разклонител (уж със защита против токови удари), в който никакъв електроуред от наличните в къщи не можеше да се включи.  След дълги разправии за закъснението (от два дни),  ми върнаха парите за стока, която очевидно беше дефектна - носех си зарядното за телефона, за да им демонстрирам, но въпреки това не беше много лесно да ги убедя, че нещото, което са ми продали не върши никаква работа.
пп. Гарние не е кой знае какво, но няма как да са на една цена с Девата  Wink

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт