Петъчна - Изпосталяло-среднощна

  • 2 673
  • 50
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 674
Айде, каретата в тиква и кой откъде е. Laughing

# 31
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Май всички са на почивка. Пссссссссст, да не ни чуят

# 32
  • Мнения: 2 674
Тук са, ве, тука са. Laughing

# 33
  • Мнения: 2 927
Време е за кафе-пауза, дами. "Кафе" е само в наименованието, консумацията е според предпочитанията.

"Млад субект от мъжки пол, посещава медик, специалист -андролог/уролог, и показва инструмента след като е бил потребен по предназначение от дама:
- Докторе, имам проблем при отделянето на телесни течности по този път! Помогнете ми!
- Покажи!
От инструмента излязла дъждообразна струя от четири отвърстия, разположени по дължината му.
- Как се случи това?
- Дамата, с която посетихме практикум, е пословична с изискванията си за хигиена, при оралните упражнения ползва вилица, поради абсолютната й невъзможност да докосне инструмента с ръка!"

# 34
  • Мнения: 2 674
Е, на това му викам аз етикет. Joy

# 35
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Да, този случай трябваше да бъде разказан в темата за етикета Simple Smile

# 36
# 37
  • Мнения: X
Тази тема, лутаща се между петъчното и изпосталяло- среднощното ми напомни за едни пост-сексуални анаЛизи на експерт, който би могъл да се произнесе, па макар и може би не съвсем обективно, по темата за правопропорционалната зависимост между характера на субекта от женски пол и вкусовите ( а може би и гастрономически) качества на нещото, наречено "шунда".

# 38
  • Мнения: 234
Балсамирате ли се бе  Joy Joy Joy

С толкоз много спирт,кислородна вода,йод,калиев перманганат най-много да пресушите кладенеца Laughing

# 39
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Балсамирате ли се бе  Joy Joy Joy

С толкоз много спирт,кислородна вода,йод,калиев перманганат най-много да пресушите кладенеца Laughing
Още един първокурсник, проспал най-важните лекции за стерилизация, дезинфекция и санитаризация, обширно и нагледно разгледани, дискутирани и бламирани в темата за багажа.
Събудете се, колежке, събудете се.
Никоя уважаваща себе си ССФ не би докоснала нещо, неподложено на старателна обработка с КП.

# 40
  • Мнения: 2 796
Простете наивитета на питането, но отчетливо и леко дразнещо се обособи следното питане в уви - непознатата за мен обширна тема:
Кога и най-вече как се преминава от фаза "Съзерцание на цъфнал розов сливов цвят" към "Раздрусване на сливата" и логичното преминаване на последната във фаза "шунда"?

# 41
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Колега  anitsa, наивното Ви питане ще го отдам на пропуска във встъпителния курс по Шундология. Там изяснихме основните понятия и термини. Изказвате се крайно неподготвена и дестабилизираща цялата аула с тези свои объркващо-наивни въпроси.
Ето, за справка
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=566213.0 - Начален курс
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=567821.0 - Първо ниво
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=574183.0 - Ниво и половина

# 42
  • Мнения: 2 796
Почти подробното ми запознаване с всички нива на курса, ме остави с леко парещото усещане за незаслужено потъпкване на шундоносителките, в частност обекта на настоящата дискусия.
Моите желания и питания бяха насочени в лека източна посока, откъдето се носи аромата на силно задълбочен анализ върху превъплъщенията във времето на разглеждания обект - свежест, зрялост и може би крайна фаза мъдрост.
Но проследявайки движението на диалога, забелязвам порядъчно застъпен емпиризъм с радикално-маниакална страст по хигиената.
Затова ще отсъпя крачка назад в очакване на по-добри дни за венчелистно-плодово-компотните ми търсения.

# 43
  • София
  • Мнения: 23 072
Богиня, от първия ти пост схванах само последното изречение. Баси, караш ме да се чувствам тъпа  Crossing Arms
Сега ще се върна в началото на темата, дано от следващите постове ми се изясни картинката, че съвсем го закъсах.

# 44
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Колега anitsa, интересно предложение за размисли и съзерцание. В началния курс на обучение леко бе застъпена теорията на дзен-шундолизма, но както винаги се получава при представители на шундоносители, теорията бе изместена от порив за емпиричност и систематизация.
Което от своя страна остава въпроса за възвишеното като акт на съзерцание и опитите за потапяне в нирвана за открит.

Също така, в предишните нива незаслужено бе подложен на остракизъм въпросът за дудуктоносителите, подвидовете и тактиките за нАучно изследване.

Общи условия

Активация на акаунт