Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 авг. 2011, 17:33 ч.

Менструация след ИКСИ

  • 556
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 34
Здравейте,

След неуспешно ИКСИ имах две "нормални" менструации. Този месец така и не ми дойде. Това е нетипично за мен и се притеснявам, защото никога досега не съм имала пропуски, дори напротив - идвало ми е през по-къс интервал.

Получих единствено почти незабележимо жълто-кафеникаво зацапване, което отшумя за ден-два.

Какви може да са причините за това? Някакъв пост-ефект от стимулацията, киста например? Притеснявам се дали не е някакво усложнение от стимулацията...

Благодаря предварително!

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

Причините за липса на менструация или оскъдна такава, могат да са няколко - бременност, задържан фоликул или киста. За целта Ви препоръчваме да проведете АГ преглед с цел установяване на причината за оскъдната менструация.

Поздрави,
Екип на АГ Болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт