Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 авг. 2011, 12:43 ч.

Захто ми закаснява

  • 422
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4
Здравеите моляви за одговор . 13 .06 11. Бях на лекар и се самняваха за бременост и ми исписаха Дуфастон 2-1 на ден така 17 дни го пих.Но послетствие се оказа киста и спряха дуфастона .След спирането ми доиде 4ак след дванаистия дни, тоест на 12 07,11 продалжителноста на цикала бехе 3 дни и от тогажа цикалат ми не едивал пове4е на какво се далжи това .Вазмоно лие да дават лекарствата оште отражение.

# 1
  • Мнения: 2 440
Здравейте!

Най-вероятно все още имате киста или задържан фоликул. За изясняване на проблема, Ви препоръчваме отново консултация с акушер-гинеколог.

Поздрави,
Екип АГ Болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт