Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 авг. 2011, 15:11 ч.

алергия

  • 506
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте,
назначено ми е лечение с полижинакс  и циплофоксацин след преглед на гинеколог. На третата глобула от полижинакса усетих парене и смъдене във влагалието, след което и вече болезнено уриниране. Докторът ми каза, че е алергия и ми предписа зодак. Вече 5 ден, паренето продължава, Трябва ли да посетя друг лекар?

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте,

Най-добре е отново да се консултирате продължаващия проблем с Вашия досегашен гинеколог. Ако след това нямате подобрение или сте загубила доверие на лекуващия си лекар,  препоръчително е да потърсите второ мнение от друг специалист.

Описаните от Вас проблеми могат да са предизвикани в действителност от алергия, но е възможно и да се дължат на друг причинител, като медицинско становище и препоръки за лечение и поведение за това не може да се даде без пряк преглед.

С най-добри пожелания,
Екип на АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт