Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 авг. 2011, 17:18 ч.

И твойта BG Mamma също

  • 11 243
  • 211
  •   1
Отговори
  • софия
  • Мнения: 6 627
Добра статия. Надявам се не е пускано.
Интерес будят някои от коментарите под нея. Понеже прекарвам доволно дълго-непрекъснато време тук не мога да ги приема, но пък може това да е и другата гледна точка.

# 1
  • Мнения: 4 916
Пореден опит за трафик.
Ако това е пълния материял... Много е слаб, да ме прощават. Отдавна не купувам печатното издание, т.е. може и да пропусна пълното отразяване.

# 2
  • софия
  • Мнения: 6 627
За мен е добър от гледна точка, че наистина отразява нещата. Друг е въпросът, че особен анализ и задълбаване няма. Интервютата са направили статията Peace

# 3
  • Мнения: 4 966
Базирали са се на стари наблюдения върху форума. Поне да почетат малко и да си актуализират наблюденията...

# 4
  • Мнения: 4 916
Задълбаване наистина няма, но предполагам, че това е предопределено от мястото в печатното издание.
Хареса ми това, което от Нестле са обработили като скорошно инфо  Peace (т.е. последната акция срещу тях)

# 5
  • На верандата, под ореха
  • Мнения: 4 804
Ихуууу! Бу е станала шеф на Ла Лече лига!   newsm44

# 6
  • Мнения: 2 405
Ама, че тъпотия. А е можел чуден материал да излезе по темата.

# 7
  • София
  • Мнения: 17 554
Много полезна за мен лично статия. Благодаря, че я сподели.

# 8
  • Мнения: 6 380

От коментарите разбирам, че има много настъпани тук мъже.  Mr. Green

# 9
  • Мнения: 2 944
Интересно ми е, защо във всеки трети-четвърти негативен коментар (не само в тази статия) цитират "врачки и баячки" като основна линия на форума. Доколкото имам поглед, тези теми "се радват" на  ограничен кръг потребители.

# 10
  • на село
  • Мнения: 973
Гледам че и Стоенчо се е включил с компетентно мнение.  Laughing Нещо не съм го мяркала напоследък - да не са му духнали под опашката?

# 11
  • София
  • Мнения: 1 986
Предшестващата статия: "Мамо, купи ми!" от 17.08.2011 г.

Цитат
Тази седмица "Капитал" ще проследи опита на българските рекламодатели с потребителската група на младите майки

В коментарите Бу се е намесила сериозно. Thinking

Тези хора изобщо нямат представа каква сила е форума.
Опитват нещо да усетят, ама не им се отдава много,
защото базират статиите си не на практиката,
а на теорията за рекламата.

# 12
  • София
  • Мнения: 1 698
Цитат
Бе явно хомеопатия, гледачки и астролози много добре знаят как да комуникират с бг-мама щото мамите са им най-големите клиенти... :Р
Laughing.....за мен е истина Joy

# 13
  • Stuck in a moment
  • Мнения: 976
Четох материала в Капитал е веднага скокнах тук да видя има ли тема.
Обидно ми стана от коментарите долу...тук съм получвала такава разнородна информация, за кърмене, изследвания, спациалисти, продукти, граждански инициативи, че сравение с тях алтернативния подфорум е само е една съвсем малка частичка и въпреки, че е безобиден и пише "алтернативен", точно него ползват, за да оплюят сборно всичко тук....

Извинявам се, но това " Мамите са един объркан хормонален взрив".... Sick

Последна редакция: нд, 28 авг 2011, 00:46 от l'etrangere

# 14
  • Мнения: 2 792
Прочетох статията и честно казано не разбрах каква и е идеята.
Разбрах, че целевата група на посланието на статията е маркет мениджърите и всички занимаващите се с реклама, но не видях позиция, а само цитати на мнения.
Идея си нямам, защо някой си е правил труда да пише тази статия....
 

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт