Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 септ. 2011, 04:52 ч.

Проблеми след ТД

  • 1 308
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 13
Добър ден!Аз съм на 17 и имам проблем...преди 3 дни ми биха ТД след манту...И ме попитаха дали са ми добре сливиците погледнаха ги нищо нямаше.Още след ваксината адската болка с реванол,но продължи с подуване и стана като малко топче(като ухапано от комар) и зачервено..Днес е трети ден и в този късен час за 2 часа сливицата от страната на ваксината се поду и побеля....Моля ви,знаете ли дали това е алергична реакция?
Имам сърбеж и болка във мястото на ваксиниране.Адска болка в цялата дясна страна където е правена ваксната,крака ръце ,глава.... Wink

# 1
  • Мнения: 6 164
Реакция към ваксината е, отиди на лекар и пиши какво става.

# 2
  • BG
  • Мнения: 2 449

Нормална реакция за тази ваксина, почти винаги е много болезнена.
 За всеки случай отиди да те види лекар.


Общи условия

Активация на акаунт