Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 септ. 2011, 12:41 ч.

Обслужващия персонал........

  • 23 403
  • 380
  •   1
Отговори
  • в рока
  • Мнения: 822
Думата ми е за обслужващия персонал в заведения и магазини.Напоследък все повече се убеждавам,че много хора не са подходящи за работното си място Rolling EyesНай-често бивам обслужена от мляскаща дъвка продавачка,начумерена при това,сякаш съм отишла не да давам ,а да взимам пари от магазина.Онзи ден пък в заведение 30 минути не можеше да ми бъде сервиран аперитива, още толкова салатата и т.н.За уточнение ,освен нас, сервитьора имаше още две маси.Лично мен невъзпитаният персонал може завинаги да ме отблъсне от даден търговски обект.На неопитните все още не бих обърнала внимание и не биха ме подразнили.За мен най-важното е да има отношение към клиента.Вие какво бихте споделили по темата.Какво ви дразни или пък прави добро впечатление когато сте в ресторант или магазин?Какво трябва да не е в ред,за да не стъпите никога повече на дадено място?

# 1
  • София
  • Мнения: 3 182
Нямаше ли наскоро една сходна протяжна тема? Не помня добре, но май за продавачките беше?

# 2
  • Мнения: 337
Доста неща ме дразнят -  пушещите продавачки пред магазините, правенето на неадекватни коментари, непоздравяването,  непознаването на елементарни правила при обслужване. Но напоследък забелязвам напредък, макар и минимален, в обслужващата сфера. Peace

# 3
  • Мнения: 601
Доста неща ме дразнят -  пушещите продавачки пред магазините, правенето на неадекватни коментари, непоздравяването,  непознаването на елементарни правила при обслужване. Но напоследък забелязвам напредък, макар и минимален, в обслужващата сфера. Peace

Масово клиентът не поздравява и на моя поздрав мълчи като г.з. Та обобщенията са излишни, тъй като проблемът е двустранен.

# 4
  • Мнения: 130
Ако темата не е само за продавачи и сервитьори, аз отдавна искам да си излея болката от работещите в козметичните и фризьорските салони у нас. Когато си идвам в БГ, използвам да си направя всякакъв род такива процедури, много искам да си намеря един салон, в който да се установя веднъж завинаги. Хем съм толкова добронамерена. Веднъж не си спазиха часа, в който съм се записала. Винаги чакам. Последния път отивам на маникьор, записала съм си час от преди седмица, и ми казват - изчакайте 30-40 минути, защото реших, че щом толкова отдавна сте си записали час, няма да дойдете и взех друга клиентка. И това без грам извинение. Винаги се държат надменно, и чек след като оставя бакшиш от 5-10 лв се променят. А аз оставям, дори и да не съм доволна, защото се чувствам неудобно. може би, защото винаги ходя на такива процедури по дънки и тениска, а ако са наблизо и по джапанки, знам ли. Еми, не знаят как да задържат клиента и това си е. Съгласна съм и на по-неопитна козметичка или маникьористка, ама да се държи поне възпитано. Мислех, че нещата в тази сфера са се подобрили, но - не.

# 5
  • Мнения: 1 166
Доста неща ме дразнят -  пушещите продавачки пред магазините, правенето на неадекватни коментари, непоздравяването,  непознаването на елементарни правила при обслужване. Но напоследък забелязвам напредък, макар и минимален, в обслужващата сфера. Peace

Масово клиентът не поздравява и на моя поздрав мълчи като г.з. Та обобщенията са излишни, тъй като проблемът е двустранен.

И на мен ми става много неприятно, когато влезе клиент и на моя поздрав отвръща с надуто мълчание. Друг е въпроса, че трябва да търпя неприятни коментари от сорта на :това редовен магазин ли е(превод: магази втора упореба ли е?), май май нещо работата не върви, гледам няма много клиенти и това поднесено с ехидна усмивка, ама как може тези стоки да са толкова скъпи, та те приличат на китайски  ooooh!....Хубаво е че има и хора, които оценяват красивото и качественото.

# 6
  • в рока
  • Мнения: 822
От два месеца съм във форума ,така,че не знам дали е имало скоро подобна тема.

Цитат
Ако темата не е само за продавачи и сервитьори, аз отдавна искам да си излея болката от работещите в козметичните и фризьорските салони у нас.

Не,не е само за продавачи и сервитьори,а за обслужващия персонал като цяло PeaceТова с часа и на мен ми се е случвало,просто си излязох и не стъпих при въпросната козметичка.Не е единствена

# 7
  • Мнения: 5 720
Ох, това е от любимия ми род теми.
Да поплюем по облужващият персонал.  smile3538

# 8
  • Мнения: 337
Доста неща ме дразнят -  пушещите продавачки пред магазините, правенето на неадекватни коментари, непоздравяването,  непознаването на елементарни правила при обслужване. Но напоследък забелязвам напредък, макар и минимален, в обслужващата сфера. Peace

Масово клиентът не поздравява и на моя поздрав мълчи като г.з. Та обобщенията са излишни, тъй като проблемът е двустранен.
Никъде не съм казала, че всички продавачки, сервитьорки и прочее не поздравяват, така че не виждам за какви обобщения става въпрос. Разбира се, че има много любезни и симпатични служители, както има и невъзпитани клиенти. Просто посочих нещата, които ме дразнят. Peace

# 9
  • Мнения: 476
Ох, това е от любимия ми род теми.
Да поплюем по облужващият персонал.  smile3538

 Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 1 863
Прави ми впечатление, че масово ми говорят на "ти".

# 11
  • Мнения: 372
Когато не ми отговорят на поздрава, обикновено го повтарям с леко повишен глас и с още по-голяма усмивка. Ентусиаст съм - вярвам, че следващия път ще поздравят.   Peace

# 12
  • Мнения: 2 000
Прави ми впечатление, че масово ми говорят на "ти".

Да! Най-често във Виваком като си плащам сметките ми го правят този ноерм.
Аз им говоря на Вие, те отсреща на ти  ooooh!

Прясна случка от снощи. Отиваме да хапнем в едно заведение, близо до вкъщи, което отвориха преди няколко месеца, но все още не бяхме посещавали. Седнахме отвън и зачакахме да се появи някой (сервитьор, сервитьорка)...
Почакахме така около 10 мин., никой не ни обърна внимание и си станахме. Точно преди да излезем сервитьорката дотича и ни каза "Добър вечер, искате ли меню?"
Отговорихме, че сме чакали достатъчно и тя вместо да се извини каза: "Ми к'во да направя, като съм сама?"

Ми сори, ама мен не ме интересува заведението с колко персонал разполага. Аз съм клиент и искам да бъда обслужена. Излишно е да казвам, че повече не бих стъпила в това заведение.

# 13
  • в рока
  • Мнения: 822
Цитат
Ох, това е от любимия ми род теми.
Да поплюем по облужващият персонал. 

 Embarassed EmbarassedПонякога има ну Hug Mr. Green Mr. Greenжда и от такива темички

# 14
  • Майнатаун
  • Мнения: 244
Аз също съм била разочарована много пъти и то не само от сервитьори, продавачи, но и от много други, като касиерки в банки и всякакъв вид чиновници.На мен ми е  правило впечатление, че доста от тези хора се срамуват да кажат какво точно работят, вършат си работата с нежелание и от там идват според мен всички проблеми.Ако си избрал да бъдеш фризьор например не виждам какво срамно има да го кажеш, все пак не всеки става за тази професия, та нали за нея се изисква творчество, комбинативно мислене, креативност и много други качества, един вид си творец.
Имам и друго обяснение и то е във финансовата част.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт