Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 122
Развали се прехваленият модел на Stiebel Eltron и спешно трябва да го сменя с друг.Специфичното е, че местоположението на бойлера е в ниша в банята, шиирока 36 см.Т.е., нямам много алтернативи.Освен модел на Теси, видях и този.Ползвали ли сте такъв, какви са плюсовете и минусите на модела.http://www.technopolis.bg/catalog/E0/E09E881A5DB465F1986718A9056218BC.jpg ARISTON PRO ECO SLIM 80V.

Освен това, да ви помоля за координати на водопроводчик, от когото сте доволни, защото моя мъж го няма, а искам да го изненадам.Имам 3 дни за действие.Мерси!

Последна редакция: нд, 04 сеп 2011, 14:30 от Чудо на чудесата

# 1
  • Раковски
  • Мнения: 1 397
 За добро или лошо почти всичко се прави в Китай вече и макар всеки да си държи на името и качеството стават бели. Преди година и половина бях пред дилемата какъв бойлер да купя и се разрових в нета. Първо обърнах внимание на българските, но разбрах, че всички са мейд ин китай а тук само ги сглобяват и дефектират често, спря се на Edesa, разправяха, че не са правени в Китай (кой знае)... За съжаление най-тесния на Fagor  май няма да ви свърши работа инак бих препоръчал. Аристон е марка с име, но и тя вече идва от Китай.

# 2
  • Мнения: 122
Вероятно и българските са качествени, но не бих взела такъв, само в краен случай.Все ми е тая дали е произведен в Китай или другаде.Надявам се да се ползва временно, докато сменим квадратурата на кабелите, защото са слаби за проточен.Въпреки всичко държа на качеството.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 245
Всичко е въпрос до късмет.Но нали ви дават поне 5 години гаранция.

# 4
  • Раковски
  • Мнения: 1 397
Те дават ама не вярвам да ти хареса през 5-6 месеца да имаш развален бойлер.

# 5
  • Мнения: 122
И двамата сте прави.Разбрахте, че избирам бойлера, заради диаметъра.Има ли още нещо, което трябва да знам, свързано с монтажа, което трябва да гледам при покупката още.Няма да се наложи да се правят допълнително входове и  изходи от стената, нали?Аз си представям, че на мястото на стария, ще може да се монтира всеки друг, по еднакъв начин-само сваляш и връзваш новия.Така ли е?

# 6
  • Раковски
  • Мнения: 1 397
Би трябвало да е така, само дано и носачите са на еднакво разтояние, ако ли не ще трябва да се пробива стената.

# 7
  • Мнения: 870
От скоро имаме такъв бойлер, доволни сме за сега. Нашия е произведен в Русия.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 245
Виж само дали разстоянието на окачването  съвпада със стария бойлер.

# 9
  • Мнения: 122
Кое разстояние да видя? Crazy

# 10
  • София
  • Мнения: 1 245
На планката,където се закачва бойлера.Че на едно място монтирах бойлер и се наложи да пробия нова дупка за захващане на бойлера.

# 11
  • Мнения: 10
Ще си спестите доста нерви ако НЕ ПОЛЗВАТЕ бойлерите на Sunsytem - http://www.sunsystem.bg/bg/
Ползвам техен бойлер – вертикален, елекрически, 120 литров, за битови нужди. Вече повече от месец от чешмите, вързани на него тече ръждива вода. Бойлерът е в третата си година от 5 годишната гаранция, давана от фирмата. За да не ви разказвам цялата одисея, която е безумна и наглостта на мениджъра им по рекламации няма равна…накратко неговото мнение е, че каквото и да потече като вода, дори и да се отвори и целият отвътре да е ръждясал, ако самият бойлер не пробие – няма проблем за тях и не ги интересува нищо… На всички техници от фирмата и външни са единодушни, че бойлерът е за смяна! Водата от ден на ден става все по-кафява, но самото тяло на бойлера не пробива и положението е просто безумно…Ясно е, че повече няма да ги чакам и ще се спасявам както намеря за добре, вероятно някой немски бойлер ще си взема. Подлъгах се към тази фирма за битов бойлер, защото на друго място ползвам слънчевите им системи и до сега не съм имала проблем с тях. Вероятно там им е силата или е мой чист късмет. Но след като видях как реагират в случай на проблем или потенциален такъв – те са ненадеждни, безочливи и нагли и само имат големи претенции. Да не говорим за отношение към клиента. За бога, не си купувайте техни продукти, за да не си патите!

Общи условия

Активация на акаунт