Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 септ. 2011, 14:04 ч.

Мнение за този бойлер

  • 2 503
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 127
Развали се прехваленият модел на Stiebel Eltron и спешно трябва да го сменя с друг.Специфичното е, че местоположението на бойлера е в ниша в банята, шиирока 36 см.Т.е., нямам много алтернативи.Освен модел на Теси, видях и този.Ползвали ли сте такъв, какви са плюсовете и минусите на модела.http://www.technopolis.bg/catalog/E0/E09E881A5DB465F1986718A9056218BC.jpg ARISTON PRO ECO SLIM 80V.

Освен това, да ви помоля за координати на водопроводчик, от когото сте доволни, защото моя мъж го няма, а искам да го изненадам.Имам 3 дни за действие.Мерси!

Последна редакция: нд, 04 сеп 2011, 14:30 от Чудо на чудесата

# 1
  • Раковски
  • Мнения: 1 302
 За добро или лошо почти всичко се прави в Китай вече и макар всеки да си държи на името и качеството стават бели. Преди година и половина бях пред дилемата какъв бойлер да купя и се разрових в нета. Първо обърнах внимание на българските, но разбрах, че всички са мейд ин китай а тук само ги сглобяват и дефектират често, спря се на Edesa, разправяха, че не са правени в Китай (кой знае)... За съжаление най-тесния на Fagor  май няма да ви свърши работа инак бих препоръчал. Аристон е марка с име, но и тя вече идва от Китай.

# 2
  • Мнения: 127
Вероятно и българските са качествени, но не бих взела такъв, само в краен случай.Все ми е тая дали е произведен в Китай или другаде.Надявам се да се ползва временно, докато сменим квадратурата на кабелите, защото са слаби за проточен.Въпреки всичко държа на качеството.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 116
Всичко е въпрос до късмет.Но нали ви дават поне 5 години гаранция.

# 4
  • Раковски
  • Мнения: 1 302
Те дават ама не вярвам да ти хареса през 5-6 месеца да имаш развален бойлер.

# 5
  • Мнения: 127
И двамата сте прави.Разбрахте, че избирам бойлера, заради диаметъра.Има ли още нещо, което трябва да знам, свързано с монтажа, което трябва да гледам при покупката още.Няма да се наложи да се правят допълнително входове и  изходи от стената, нали?Аз си представям, че на мястото на стария, ще може да се монтира всеки друг, по еднакъв начин-само сваляш и връзваш новия.Така ли е?

# 6
  • Раковски
  • Мнения: 1 302
Би трябвало да е така, само дано и носачите са на еднакво разтояние, ако ли не ще трябва да се пробива стената.

# 7
  • Мнения: 870
От скоро имаме такъв бойлер, доволни сме за сега. Нашия е произведен в Русия.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 116
Виж само дали разстоянието на окачването  съвпада със стария бойлер.

# 9
  • Мнения: 127
Кое разстояние да видя? Crazy

# 10
  • София
  • Мнения: 1 116
На планката,където се закачва бойлера.Че на едно място монтирах бойлер и се наложи да пробия нова дупка за захващане на бойлера.

# 11
  • Мнения: 10
Ще си спестите доста нерви ако НЕ ПОЛЗВАТЕ бойлерите на Sunsytem - http://www.sunsystem.bg/bg/
Ползвам техен бойлер – вертикален, елекрически, 120 литров, за битови нужди. Вече повече от месец от чешмите, вързани на него тече ръждива вода. Бойлерът е в третата си година от 5 годишната гаранция, давана от фирмата. За да не ви разказвам цялата одисея, която е безумна и наглостта на мениджъра им по рекламации няма равна…накратко неговото мнение е, че каквото и да потече като вода, дори и да се отвори и целият отвътре да е ръждясал, ако самият бойлер не пробие – няма проблем за тях и не ги интересува нищо… На всички техници от фирмата и външни са единодушни, че бойлерът е за смяна! Водата от ден на ден става все по-кафява, но самото тяло на бойлера не пробива и положението е просто безумно…Ясно е, че повече няма да ги чакам и ще се спасявам както намеря за добре, вероятно някой немски бойлер ще си взема. Подлъгах се към тази фирма за битов бойлер, защото на друго място ползвам слънчевите им системи и до сега не съм имала проблем с тях. Вероятно там им е силата или е мой чист късмет. Но след като видях как реагират в случай на проблем или потенциален такъв – те са ненадеждни, безочливи и нагли и само имат големи претенции. Да не говорим за отношение към клиента. За бога, не си купувайте техни продукти, за да не си патите!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт