Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 септ. 2011, 19:37 ч.

Грешка на продавачка

  • 2 137
  • 13
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 120
Сигурно темата ми не е за тук , но моля и очаквам повече съвети.В кварталния супермаркет плащам с карта,  продавачката минава картата пред апарата и излиза бележка , която е с 10лв различна от моята сума, аз съответно и вдигам скандал. Неиното действие беше да ми прекара картата още веднъж , тръгнах  си от там с усещането че стоки за 45 лева са ми излезли 97. След два дена управителя много учтиво ми обясни, че  от картата ми не са изтеглени пари.Аз обещах да отида до банката за разпечатка, което е все пак в тяхна услуга, все пак те са сгрешилите. Банката ми обаче е на 1час път от в къщи и работното и време разбира се съвпада с моето. Както и да е, само седмица след случая заместник управителката или каквато и да е там, ме посреща  още от вратата и с ръце на кръста и едва ли не заплашително + Госпожо Вие , ходихте ли до банката"
Та питам се аз трябва ли да губя 1раб. ден, да давам пари за разпечатки, след като грешката е на тази некадърна продавачка , в супермаркета а не моя

# 1
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 255
Повечето банкови карти на гърба си имат номер на КОЛ център. Звъниш на него и искаш конкретната справка. Можеш да звъннеш и сега! Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 895
Каква е тази банка без офиси?

Толкова ли нямат по-близък?

# 3
  • Мнения: 4 916
Обади се още сега в картовия център.

# 4
  • София
  • Мнения: 120
Уф не е толкова просто, картата е на сина ми  , аз го представлявам, защото той е с решение на ТЕЛК и за съжаление той няма да може да каже  каквото трябва по телефона-не може да говори. Затова и ходя при проблеми само в клона на банката издала  тази карта, просто там ни познават. Да ходя до там означава да разхождам и дете с 95% инвалидност.

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 888
Нека да си пуснат файл с отчета за деня-подробен/,там са отразени всички плащания ида ти го покажат.На края на всеки работен ден има задължително такъв.
а ти можеш да си пуснеш справка на банкомат с последните движения.

# 6
  • Мнения: 4 916
В моята банка за проверка искат ЕГН и три имена, можеш все пак да пробваш, току виж станало. Все пак за движение по сметката не би трябвало да искат кой знае какво.
Или провери движението на банкомат.

# 7
  • София
  • Мнения: 895
Не би трябвало да се дава информация за каквото и да било по телефона, но ако звъннеш в конкретния офис и обясниш ситуацията, предполагам че биха проявили разбиране. Но ако се стигне до връщане на пари, от магазина могат да се заядат за неправомерно използване щом картата е на друго лице. Та там може и да се наложи разкарване.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 986
Обади се в колцентъра и веднага ще ти направят справката.
Аз имах подобен проблем - веднъж връзката не стана,
а след това отново изтеглиха сумата.
Имах чувството, че е изтеглена два пъти.
Обадих се в колцентъра веднага,
искаха ми трите имена и ЕГН-то на титуляра на сметката
и направиха справката по телефона веднага. Hug

# 9
  • Мнения: 1 435
Ако си направиш интернет банкиране може да виждаш транзакциите когато ти е удобно.
Пин въвежда ли при тези транзакции и какви бележки си подписвала? Какво пише на твоите бележки?

# 10
  • Мнения: 600
Всеки банкомат може да ти изкара транзакциите. Не е нужно да се разкарваш до банката.

# 11
  • София
  • Мнения: 120
Ако си направиш интернет банкиране може да виждаш транзакциите когато ти е удобно.
Пин въвежда ли при тези транзакции и какви бележки си подписвала?
Да но сина ми е с увреждане и няма търпение  да изчака всичките формалности около изготвянето на ел. банкиране.
А и необходимо ли е да си създавам неудобства на мен и на детето, след като те са сбъркали.Бъркаш и си носиш  последствията мисля.А в Т-маркет да се греши често е практика имам усещането че, си избират изхвърлените от другите вериги продавачки

# 12
  • Мнения: 2 771
Да но сина ми е с увреждане и няма търпение  да изчака всичките формалности около изготвянето на ел. банкиране.
А и необходимо ли е да си създавам неудобства на мен и на детето, след като те са сбъркали.Бъркаш и си носиш  последствията мисля.А в Т-маркет да се греши често е практика имам усещането че, си избират изхвърлените от другите вериги продавачки
                         Подписване на една хартийка е цялата работа, а е много полезна не само в случаи като този. Виждаш къде колко стотинки ти взима за теглене, плащане, имаш всякакви извлечения почти по всяко време. И можеш да следиш постъпващите пари. Може би при мен не е банкиране, защото само следя сметките, няма електронен подпис и други глупости. Напълно безплатно ми е. Утре е почивен ден, но ако вашата банка има офис в някой мол може да минете оттам за кратко.

# 13
  • Мнения: 380
Всеки ПОС терминал, преди да се напише ПИН-а, изписва и сумата, за която е транзакцията. Дали това е екранчето на самия ПОС терминал, или допълнително закачено за него устройство с екранче и клавиатура, няма значение. Ако сумата не отоговаря - не пишете ПИН-а.
На повечето ПОС терминали в чужбина, обикновено дори първо, преди писане на ПИН, виждате сумата, натискате ОК, значи сте съгласни с нея, и след това си пишете ПИН-а.

Така, ако въпреки това е станала грешка, и сумата не отговаря - не подписвайте разписката от терминала. В България освен с ПИН, разписката от ПОС терминала трябва да е подписана. Обикновено персоналът няма да е съгласен с това, но вие подписвате само и единствено, ако ви се възстанови сумата на разликата от издърпаната сума и тази, за която е вашата покупка, в брой.

От това, което е написала авторката, не ми стана съвсем ясно, но май има въведен ПИН и има разписка от ПОС терминала за по-високата сума. Ако наистина това е така - транзакция има, и парите са издърпани от картата.
Предполагам, 2рата транзакция също е минала съвсем успешно, така че наистина, плащанията са 2.  

Аз лично съм имала проблем от недоглеждане и транзакция за по-висока сума, получих си разликата веднага в брой. За 2ро плащане никой и дума не е отворил, при положение, че бележката от ПОС терминала си излезе и на нея пределно ясно се виждаше за каква сума става въпрос.

Надявам се, все пак да не са удържани парите 2 пъти, и авторката да си спести ходенето до банката. Едно онлайн банкиране много помага, особено когато става въпрос са провека на това какво и кога е платено с карта.

Последна редакция: вт, 06 сеп 2011, 01:56 от glare

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт