Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • София
  • Мнения: 1 165
Здравейте трябва ми малко помощ относно ел.банкирането. Днес направих регистрацията в клон на банката. Сега като намерих време да седна и да го активирам не мога да извършвам нареждания, само мога да гледам. Уж изтеглих сертификата ама сигурно нещо съм сбъркала.Може ли някой по запознат да окаже малко помощ?

# 1
  • Мнения: 1 919
Можеш само да гледаш защото сметката ти е обикновена, за да правиш преводи трябва да отвориш разплащателна сметка....в офиса на банката  Wink

# 2
  • София
  • Мнения: 1 165
е добре де това нещо защо не ми се каза днес, като изрично казах за какво искам да ползвам тая сметка бее  #Cussing out

# 3
  • Мнения: 4 892
Жена, обади се утре в банката. Там си питай най-добре. Нито си уточнила на коя банка е банкирането, нито нищо.  Всяка банка си има специфики в продукта. Може да е сертификат, може да е неправилно попълнен формуляр, може да са още 10 причини.
Коментара на Attempt е глупав. Да не кажа тъп.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 165
 Оо утре се обаждам веднага,но малко съм от по - нетърпеливите та за това реших да питам. За ОББ става въпрос. Отидох днес там казах,че имам сметка, казах и за какво искам да я ползвам.Казаха става и направихме банкирането. Получих някаква парола на телефона с която да изтегля сертификата и отделно друга за влизане в акаунта. Тази от сертификата ми пише,че е невалидна и аз за това реших,че с него не съм се справила. Дали има време след като излезне тази парола, в което трябва да бъде дръпнат този сертификат?

П.П. Разплащателна е сметката сега влязох отново за да прочета каква е. Значи проблема е в сертификата и ще си чакам утре колкото и да ми се искаше днес да се справя.

# 5
  • Мнения: 4 892
Не знам. Може и да има някаква давност паролата. ОББ ще кажат. Най-добре сядате пред компютъра и тогава им се обаждате, за да инсталирате заедно сертификата. Предполагам имат "хелп деск".
Но едва ли е защото сметката е "обикновена, а не разплащателна"... 

# 6
  • София
  • Мнения: 1 165
Аз горе се поправих видях си я разплащателна е та ако е в това проблемът не е. Все си мисля,че явно паролата е с давност и са пропуснали да ми кажат или аз съм пропуснала да чуя тази подробност, защото не за първи път уж боравя с тия неща да му се не види.Не може толкова да съм изперкала да не мога елементарни неща да направя. Благодаря ти много НиноТино поне малко ме поуспокои   bouquet

# 7
  • Мнения: 17 546
ДСК (примерно) имат денонощно дежурен оператор за онлайн банкирането. Даже нощем е още по удобно да се направят настройките за внасяне на сертификат. ОББ нямат ли такъв телефон? Трябва да се направят настройки на браузъра, който ползваш за целта и това става чрез оператора в call центъра. Не се пеняви толкоз Laughing ще ти помогнат хората буква по буква и точка по точка, за 5 минути работа е. Peace

# 8
  • София
  • Мнения: 1 165
Денонощница  първо това проверих ма пише до 6 часа,че има оператор да му се не види. Пак ще проверя. Това за пенявенето не го разбрах  Embarassed ако е за пенявене към някого нямам и такова намерение. Пенявя се на себе си,че са  ми се изправили гънките по време на майчинството явно  Embarassed ха ха  а работата ми е в  тази сфера  горе долу

# 9
  • Мнения: 17 546
Точно де, за "себе си" ми беше думата. Laughing Да не се ядосваш на себе си! Утре ще оправиш всичко. Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 5 938
Можеш само да гледаш защото сметката ти е обикновена, за да правиш преводи трябва да отвориш разплащателна сметка....в офиса на банката  Wink

Какво значи обикновена сметка Joy
Да не говорим, че и през ел.банкиране може да си направи сметка.
Ако са ти направили банкиране за пасивни операции можеш само да гледаш, но не можеш да правиш преводи. Иди пак в офиса и питай, ако е така да ти направят с активни операции.

Последна редакция: чт, 08 сеп 2011, 07:24 от Аглея

# 11
  • Мнения: 1 919
Обикновена сметка ще рече спестовна. Имам спестовна на РФБ, имам онлайн банкиране, но мога само да гледам без да нареждам, когато попитах банката ми бе отговорено, че трябва да имам разплащателна сметка за това....дотогава само си гледам влезли...излезли парички...

ЗА СЕБ  имам освен спестовна +разплащателна там вече мога да си прехвърлям пари от 1 сметка в друга  newsm78 що да ми е тъп коментара, предполагам във всяка банка е различно, предположих, че е като при мен.

# 12
  • Мнения: 17 546
С подписан сертификат на разплащателна сметка може да прави нареждания на преводи. Само трябва да внесе сертификата. За целта са и нужни настройки на браузъра, освен паролата за влизане в личния и акаунт.

# 13
  • София
  • Мнения: 1 165
Настройките ги направих и всичко останало което уж е нужно. Сигурно някъде греша след малко ще звъня на оператор да видим къде ми е грешката. благодаря ви за коментарите поне ме насочихте къде да питам за проблем.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 512
Преди да влезеш с име и парола отметна ли "Активни операции"? Като го направиш ще те пита за парола, която получаваш на мобилния си телефон до минутка. След това можеш да нареждаш всякакви транзакции. Ако си направила това и пак не става провери в "често задавани въпроси" - обяснени са най-честите проблеми, включително относно необходимите настройки. Ако и това не помогне, звънни на националния номер (0700....нещо си, има го на сайта), операторът ще те насочи, не е необходимо да ходиш до банката.
И аз съм с електронно банкиране на ОББ и досега не съм имала проблеми.

Общи условия

Активация на акаунт