Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 дек. 2005, 10:15 ч.
  • Преглеждания  632  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
През месец октомври синът ми  Алекс получи обрив по пацата и дупето, който излекувахме с Дактакорт. Преди две седмици в продължение на четири денонощия поддържаше температура межди 38-40 градуса, която не се повлиявше от антибиотика който ни изписа педиатърката - Клацид. На третото денонощие забелязах при почистването на пацата, че се е появил същия обрив само по кожичката и главичката на пацата и отново намазах с Дактакорт. На следващия ден вдигнахме само веднъж температура - 38.6 градуса и след това повече от 37.5 не е вдигал.Обривът изчезна, но педиатърката не можа да ми обясни каква е причината за него и защо вдигаше температура, при положение, че всички изследвания на кръвта бяха с добри показатели и приемаше антибиотика. Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?

Реклама
# 1
  • софия
  • Мнения: 116
най-вероятно е било вирус а вирусите не се лекуват с АБ а въэпалението на пацата е  възможно да са гъбички от АБ който сте пили

# 2
  • София
  • Мнения: 430
Бих ти препоръчала да дадете урина за изследване - общо-химическо и за всеки случай - микробиология. Няко уро-инфекции протичат с висока Т. Не е задължително да им промяна в кръвната картина.
Успех!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт