След всяко действие, което е някакъв вид постижение детето не просто се радва или не казва "аз го направих", а казва "Х го направи". Примерно: Х ремонтира камиона, Х сам си вдигна панталона, Х изхвърли боклука в кофата, Х написа буквата, Х излекува еди-кой си и т.н.
Х е любимия анимационен герой.
Освен това как да се тълкува ако детето разиграва с играчките си ситуации, които в живота се приемат за нередни, неправилни или забранени. Например колите му спират неправилно и трябва да им се сложи скоба на гумата, или пресичат на червено, или правят катастрофи, или някой пада в движение от колата и т.н.
...Все едно пресъздавайки ситуацията може да я осмисли и опознае, да види как да реагира, да види изобщо какво пък толкова ще стане ако (поне на игра и контролирано) се случи някое от непозволените неща (като преминаването на червено например).
Какво е обяснението за такива реакции? Ще се радвам ако някой пусне линк, в който специалист обяснява подобно поведение.