Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • София
  • Мнения: 107
Здравейте,
Имам едно такова питане, понеже преди около 4 месеца родих секцио, до сега съм нямала никакви проблеми, изключвам един възпален нерв, заради който около 1 месец пих Катафлам, до преди седмица го пих, появи ми се кафеникаво зацапване, първо онзи ден леко кафеникаво после спря и днес пак, очаквам менструацията да ми се появи до няколко дни.
Интересува ме дали е възможно да се дължи на скорошното раждане и дали на някой му се е случвало, още повече, че започвам да се чудя дали не е от приема на Катафлама, понеже миналия месец ми позакъсня и го отдавам изцяло на лекарството.
Ще изчакам да ми дойде цикъла да видя дали всичко ще е нормално и ако всичко е ок няма да посетя гинеколога ми, но ако пак се повтори ще отида.
Ако евентуално е имало някой с подобен проблем ще бъда благодарна ако сподели
Мерси предварително!

# 1
  • Мнения: 6 281
Тема: Нов консултантски подфорум "Асистирана репродукция-попитай тук ,ще ти отговори доктор Успех

# 2
  • София
  • Мнения: 107
Благодаря ти
Написах и там!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт