Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 септ. 2011, 13:14 ч.

Писна ми! А на вас?

  • 6 653
  • 100
  •   1
Отговори
  • в моя свят
  • Мнения: 33
Искам да изкажа възмущението си, относно храните и продуктите, които купуваме. Все повече се убеждавам, че колкото и да се стремим към Европа, има още много да я гоним. Сигурно на всеки се е случвало да вземе некачествен продукт или с изтекъл срок на годност, но напоследък се натъквам на много такива случаи. Възмутена съм и много ядосана, защото и търговци и производители ни вземат за балъци. Исакм да дам няколко примера от моя личен опит. Преди няколко дни се взех замразено пиле и реших да сготвя-още като се размрази миришеше на развалено, после се сви на половина и още миришеше на развалено. Никой не го яде-само дето си дадох парите и отнех времето да го готвя. Отиде в боклука. Друг пример-ядеше ми се торта "Бяла неделя" от едноименната сладкарница-пратих мъжа ми да иде да купи по едно парче за вкъщи. С нетърпение отворих кутията и опитах-боже, толкова суха и си личеше че е стояла много време. Е,такова нещо не съм очаквала от такава уж "реномирана" сладкарница. Вече ме згубиха като клиент. И последно-отивам в супермаркета до вкъщи и търся шунка. Оглеждам рафта на шунките, пастетите и саламите. Взимам един пастет и гледам датата на производтсво, защото вече много пъти съм патила. Познайте -с изтекъл срок на годност. Казвам си, добре че видях и посягам към друг-пак така. После шунка от същият рафт-пак с изтекъл срок. Сигурно няма да повярвате, но целият рафт със салами(от типа на камчия), шунки и пастети,които са опаковани като саламчета, бяха с изтекъл срок. Просто гледах и недоумявах. Отнчало си мислех че аз греша нещо, но не-пишеше " Изполвай преди" еди кога си,а дата беше минала с поне 10 дена. Та, тръгнах си без месни неща. Чудя се няма ли някой ,който да следи за тези неща?!Ами, РИОКОЗ или друг орган,който се занимава с контрола на храните? Съжалявам за дългия пост, но исках да разкажа за нивото на качеството на храните и да посъветвам много да внимавате какво купувате. Ако ние не се пазим, няма друг кой. А качеството на услугите-няма да коментирам-пълна трагедия. Но това е отделна тема. Понякога се срамувам, че живея в България.

# 1
  • Мнения: 324
Според мен няма. Аз преди време забелязах на опаковката на кисело мляко на някаква сливенска фирма, че датата на производство беше няколко дни след датата, на която се продаваше продукта Shocked. И това на всички кофички, които погледнах. Взех две кофички от любопитство, отворих едната и млякото беше странно, с другата отидох в ДВСК. Няма да описвам с подробности как протече всичко, но останах с неприятно впечатление, че изобщо не си вършат работата. И казаха, че някой трябвало да им плати за да вземат не знам колко кофички от партидата и за пробата. Накрая се договорихме, че ще е за тяхна сметка, оставих си телефонния номер, на който казаха, че ще ме потърсят като имат резултат, посочих магазина, от който съм взела млеката и който казаха, че ще посетят. Мина повече от година, нито някой ми се обади, нито пък бяха посетили магазина.

# 2
  • Габрово/Варна/Тасос
  • Мнения: 0
Според мен няма. Аз преди време забелязах на опаковката на кисело мляко на някаква сливенска фирма, че датата на производство беше няколко дни след датата, на която се продаваше продукта Shocked. И това на всички кофички, които погледнах. Взех две кофички от любопитство, отворих едната и млякото беше странно, с другата отидох в ДВСК. Няма да описвам с подробности как протече всичко, но останах с неприятно впечатление, че изобщо не си вършат работата. И казаха, че някой трябвало да им плати за да вземат не знам колко кофички от партидата и за пробата. Накрая се договорихме, че ще е за тяхна сметка, оставих си телефонния номер, на който казаха, че ще ме потърсят като имат резултат, посочих магазина, от който съм взела млеката и който казаха, че ще посетят. Мина повече от година, нито някой ми се обади, нито пък бяха посетили магазина.
ужас и безумие....  #Crazy

# 3
  • Мнения: 4 302
Ако човек сам не си отваря очите, никой друг няма да му свърши работата.
Честно казано, цял рафт със стоки с изтекъл срок на годност ми се струва почти невъзможно. Никога не ми се е случвало да открия нещо с изтекъл срок, пазарувам в големи магазини. Тук във форума хората, които предпочитат по малките магазинчета, вкл. специализрани, твърдят, че там качеството е по добро и наличните марки/артикули са по старателно подбрани. Та за мен си остава мистерия какъв е този магазин, в който всичко е изтекло. Бих сигнализирала управителя и евентуално КЗП.
Само да вметна, че по принцип охладените меса имат много кратък срок на трайност и е възможно да купите нещо в четвъртък, и в неделя вече да е за боклука.

# 4
  • в моя свят
  • Мнения: 33
Става въпрос за магазин СВА - незнам дали ги има има във всички градове. А за рафта със стоките с изтекъл срок - и аз гледах и не вярвах, повярвай ми! Но казах само за въпросния рафт, другите си бяха наред, не съм казала "всичко в магазина е развалено".

# 5
  • Мнения: 150
Става въпрос за магазин СВА - незнам дали ги има има във всички градове. А за рафта със стоките с изтекъл срок - и аз гледах и не вярвах, повярвай ми! Но казах само за въпросния рафт, другите си бяха наред, не съм казала "всичко в магазина е развалено".
Има СБА в много градове. Аз редовно пазарувам в този магазин и никога не съм се сблъсквала с подобни проблеми. Странно, но не и невъзможно.

# 6
  • София
  • Мнения: 34 995
Мъжът ми казва понякога, че се вманиачавам на тема етикети,  опаковки и начин на съхранение, обаче не смятам да се отказвам от така трудноизградените си полезни потребителски навици. И децата уча да гледат и да внимават. Лошото е, че колкото и да гледам, пак се е случвало да попадна на развалена храна. Вече писах в една друга тема, че преди няколко дни отворих една малка опаковка ориз и той миришеше ужасно. За беля го бях купила преди месец и нещо, и естествено, касовата бележка отдавна не съществува, иначе щях да направя рекламация. И на развалено охладено пиле съм попадала, и то от реномирана фирма, явно не е било съхранявано добре, макар да беше в срок на годност.
 Случвало ми се е преди години най-нагло да лепят нови етикети върху старите, та неведнъж съм била във вихъра на скандала защо отлепям горния етикет (залепен от магазина върху производствения).
 В началото на лятото попаднах на прИмоция на слънцезащитни продукти, като много "услужливо" дваете опаковки бяха залепени с гръб една към друга, че да не може човек да види изтичащият само след месец срок на годност. Като разлепих въпросната скрепваща лепенка (която не е от производителя, а от търговеца и няма никакви знаци на нея, освен "промоция"), и то пред цялата опашка на касата и коментар на висок глас, усещах как на служителките им се искаже да ме разкъсат с голи ръце. Но тъй като не нарушавах правилата, нищо не посмяха да ми кажат.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 274
В магазина, в който съм редовен клиент, съм имала няколко случая със стоки с изтекъл срок на годност. Веднага викам отговорник търговска зала /или както там му се вика в търговията/, и всичко си минава тихо  и кротко, винаги реагират адекватно, съответно стоката или се сменя, или просто ми връщат парите /признавам, не винаги гледам датите на производство в момента на покупката/. Попадала  съм даже на мухлясал шоколад......това беше от най-неприятните изненади, а даже не беше с изтекъл срок на годност.....
А наскоро ми се случи да връщам електроуред от голяма верига магазини за техника /не споменавам име да не реши някой, че е скрита реклама Simple Smile /, останах мнооооого приятно изненадана от реакцията на персонала - супер любезни, знаеха какво да предприемат..... Ще ми се да вярвам, че малко по малко излизаме от калта.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 561
Защо не сигнализира в магазина, че на рафта има
неща с изтекъл срок ? Аз никога не мълча - никога !
Преди време в Кауфланд беше свършила насипната салата
"Морски дар" и реших да си взема пакетирана.
Взимам една опаковка - срокът изтекъл преди 2 дни.
Втора, трета ... всичките бяха така.
Побеснях, не само заради това, а и заради факта, че
този тип храни стават отровни и водят до много
кофти последици.
Извиках човек от персонала и стоях там докато не
изнесоха всички кутии от сектора.

# 9
  • 200 левги под водата
  • Мнения: 11
Аз да се оплача от прясно мляко Ханско, редовно, когато го взема от Фантастико е вкиснато, пък е още в срок на годност, най вероятно търговците не го съхраняват добре или при транспортирането и аз не мога да си го обясня, случвало ми се е най малко 10 пъти за 1 година!Млякото е хубаво иначе, но защо така се получава не знам!Мисля да звънна най накра ядо производителя при поредния вкисллоч на който попадна.
Наскоро пък мъжа ми от близък квартален магазин взе две кисели млека на Елена, пак в срок на годност и пак вкиснати зверски, какво правят тези хора, не мога да се светна, поне ги върнахме веднага!

# 10
  • в моя свят
  • Мнения: 33
Знаете ли, за мен въпросът е защо трябва да се стига до там,че да се оплаквам на някой-било то управител или институция? Ако всички си вършеха работата както трябва няма да има за какво да се оплаквам. Ако трябва ще назначат човек само за това да гледа годността на стоките! Защото иначе стока с изтекъл срок значи "Ако мине номера''. Вие така ли искате да се отнасят с вас?

# 11
  • Варна
  • Мнения: 274
Ако трябва ще назначат човек само за това да гледа годността на стоките!
И това се надявам да стане. Имам приятелка, която точно това работи, но в ......Лондон. Ако всички сигнализираме всеки път, когато попаднем на подобна стока, търговците също ще се коригират по-бързо. Въпрос на търпимост.

# 12
  • Мнения: 43
Знаете ли, за мен въпросът е защо трябва да се стига до там,че да се оплаквам на някой-било то управител или институция?
Отговарям конкретно: Толкова е просто! Защото няма дисциплина. Няма контрол и наказания. То не става само с приемане на нови закони и разчитане на добрата съвест на народа (вкл. физически и юридически лица). Няма какво да им се чудим на европейците - поддържат си чисто, вършат си съвестно работата, уважават правата на другите и т.н. - така е не, защото са по-добри хора от нас или пък по-интелигентни или по-съвестни или по-по-най. Така е, защото те така са дресирани - колкото и грубо да звучи това. Те не смеят да подкупят съдия или полицай или контролен орган, защото знаят, че няма да им се размине. А не, защото просто са решили да уважават законите.  Чужденци, поживели малко в България, бързо свикват, че може и да не спират на пешеходни пътеки.
Страх и дисциплина - това е решението. Хората навсякъде са еднакви по своята същност.  Peace

Относно сигнализирането на персонала в магазините - и аз го правя. Напълно съм наясно, че пробват дали ще мине номера и ми харесва да ги дразня. #2gunfire

# 13
  • Мнения: 5 370
СВА е един от най залязващите и кофти магазини.От там друго освен цигари и бира не бих си купила вече.
Преди няколко месеца изхвърлих два пакета ориз .Бях купила един и след като го отворих се оказа пълен с гъгрици , после отидох и купих още един отворих го и той пълен.И него изхвърлих.
Откакто се смени името и собственика , магазина умря .
На едно ниво като качество на продуктите слагам и Била .
И там непакетираната им стока е с гадно и вехто качество.

 
 

# 14
  • Мнения: 723
Става въпрос за магазин СВА - незнам дали ги има има във всички градове. А за рафта със стоките с изтекъл срок - и аз гледах и не вярвах, повярвай ми! Но казах само за въпросния рафт, другите си бяха наред, не съм казала "всичко в магазина е развалено".
Като каза СВА и се сетих за  това предаване на Карбовски ,в което се разказва , че 17 годишно момиче остава без крака , защото е яло развалени наполеонки от същата верига магазини.  Cry

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт