Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 септ. 2011, 14:38 ч.

отзиви за противизачатъчни: Ясмин

  • 2 438
  • 14
  •   1
Отговори
  • Vraca
  • Мнения: 80
споделете мнението ви за Ясмин, страничните ефекти и причините поради които го приемате....

# 1
  • Мнения: 1 844
Приемах Ясмин 3 години с цел предпазване от забременяване.
Лично аз съм много доволна, не съм имала странични ефекти.
След като ги спрях не съм имала аномалии в цикъла.
Положителните ефекти от него бяха- хубава и чиста кожа (откакто спрях да го пия започнаха отново да ми се появяват досадни пъпчици), безболезнен цикъл (винаги много ме е боляло като ми дойде, след като го спрях болките се завърнаха).
Винаги се консултирайте с гинеколог, преди да започнете да приемате противозачатъчни.

# 2
  • Мнения: 59
Аз също ги пих 3 години и съм много доволна. Само след като ги спрях имах леки хормонални аномалии, но след това всичко е наред!

# 3
  • Vraca
  • Мнения: 80
а дали има случай на забраманяване при прием на Ясмин?

# 4
  • Мнения: 1 844
Ами сигурно има, единственият сигурен начин да не забременееш е като не правиш секс.
Иначе никое от противозачатъчните средства (дори презерватив) не дава 100% сигурност.
Като цяло обаче противозачатъчните хапчета са сигурен метод, ако не се пропуска прием.

# 5
  • Мнения: 2
Пих ясмин в продължение на няколко месеца. Причина - болезнен цикъл и акне. На 24 години съм.
За съжаление при мен се появиха доста странични ефекти - непоносимост към контактни лещи, гадене, главоболие, депресивно състояние, спад в имунната система...
С 1 дума - гадост!

# 6
  • София
  • Мнения: 41 221
аз пия от 5 години заради кисти...понася ми като цяло, въпреки че леко ми засилва мигрената.

а дали има случай на забраманяване при прием на Ясмин?
възможно е, ако има грешки в приема, при прием на лекарства или билки намаляващи ефекта на противозачатъчното, при повръщане и т.н..... все пак нищо не дава 100% сигурност

# 7
  • Мнения: 44
Здравейте, и аз от 3дни пия Ясмин заради хеморагично жълто тяло на левият яйчник. Когато прочетох листовката меко казано ме шокира факта,че по време на прием се увеличава риска от карцином на гърдата. По принцип имам голямо доверие на моят гинеколог, знам също, че много жени с години пият хормонални препарати поради различни причини, но все пак се стреснах.Моля, ако някоя от вас има информация по въпроса да сподели.Благодаря предварително!

# 8
  • DE
  • Мнения: 968
Здравейте, и аз от 3дни пия Ясмин заради хеморагично жълто тяло на левият яйчник. Когато прочетох листовката меко казано ме шокира факта,че по време на прием се увеличава риска от карцином на гърдата. По принцип имам голямо доверие на моят гинеколог, знам също, че много жени с години пият хормонални препарати поради различни причини, но все пак се стреснах.Моля, ако някоя от вас има информация по въпроса да сподели.Благодаря предварително!

Не искам да те стряскам, но след прием на противозачатъчни около 2 години, получих фиброаденом на гърдата и онкохирургът ми каза, че е точно от тях. След спирането ми се появиха разни гадни косми. Иначе положителните страни - не ме болеше корема като ми идваше (то и не е истински цикъл де), хубава кожа, коса, нямах притеснения относно забременяване.

# 9
  • Мнения: 2
Здравейте
Искам да попитам,понеже започнах да пия ясмин,зареди полискистоза ,силно казано цикъла ми продължава вече 2 седмици,тече ми по няколкоо капки като мръсна кръв.Възможно ли е от хапчетата да е това? newsm78

# 10
  • Мнения: 486
Аз ги пих 1година,бях много доволна в началото,но с напредване на времето започнаха да ми се появяват спукани капиляри и доста видими вени но левият крак,мисля,че е от хапчетата,защото никога не съм имала такъв проблем,също и в семейството няма.
Вече минаха 45 дни от както съм ги спряла,цикъла ми закъсня 7дни и беше доста обилен,също така получих косопад,дано други странични действия да нямам,но сега като се замисля,повече не бих пила противозачатъчни.















# 11
  • Vraca
  • Мнения: 80
пия Ясмин вече 6 месеца,нямам странични ефекти, видимо съм поотслабнала

# 12
  • Мнения: 30
Здравейте, имам следното чудене  - пропуснах една таблетка от 3-тата седмица, но я взех наведнъж със следващата както пишеше в листовката. Днес ми е 5-ти ден от почивката, а все още не съм получила кървене. Това нормално ли е и кога трябва да започна следващия прием на таблетките? Искам само да отбележа, че не съм правила секс от пропускането ми на таблетката до сега!

# 13
  • София
  • Мнения: 41 221
за първи месец ли взимаш?
Би трябвало да ти дойде в някой от дните от почивката, може още на първият, може и на последният ден, на мен ми идва на 3-тият.
Почивката е 7 дни. на /-мият почваш новата опаковка.

# 14
  • Мнения: 7 937
3 месеца ги пих по лекарска препоръка след операция (премахване на миомни възли). Толкова зле не помня да съм се чувствала - болезнени гърди почти през цялото време, изключителна нервност и направо ми ставаше лошо между опаковките.

Развам се, че вече няма нужда да ги пия.

Общи условия

Активация на акаунт