Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Бърно
  • Мнения: 151
Детенцето ми е с ангина и му изписаха антибиотик, но стомахчето му е силно раздразнено и повърна 20 мин. след приема на антибиотика, дали трябва да дам още?

# 1
  • BG
  • Мнения: 2 334
Не. Опитай да му дадеш нещо да хапне, въпреки болката в гърлото и липсата на апетит. Да не е празно стомахчето. След това дай във времето за следващия прием. Ако повърне пак, се обади на лекаря, може да не понася конкретния АБ.

# 2
  • Mediterraneo
  • Мнения: 20 157
За 20 минути едва ли е "усвоен", но не бих повторила дозата. Говори с лекар!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт