Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 20 септ. 2011, 11:07 ч.

Проблем със сервиз

  • 462
  • 7
  •   1
Отговори
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
Моля за вашия съвет... Ситуацията е следната .. имам гаранционен телевизор...явно неудачен модел, но това е др.- история. Става въпрос за модел на LG - lsd с предпазно стъкло пред монитора. Гаранцията изтича на 18.10.2011. Отново се появи дефект. Обадих се на телефона, указан на гаранционната карта. От обслужващия център на LG изпратиха служител от оторизирания за Стара Загора сервиз. Дойдоха момчетата, взеха тв-то. Имахме дребно спречкване, защото решиха да го носят без кутията му, изрично ги помолих да го опаковаме и едва тогава даго пренасят. След 2 дни ми върнаха телевизора, като казаха че проблемът е бил натрупан прах. Буквално го струпаха в хола ми и си тръгнаха. Понеже монитора ми се видя зацапан, коментирах...реакцията беше ...това с едно препаратче и ще изчезне и си тръгнаха без да изчакат. Е да ама НЕ  ..въпросните драскотини и следи от недобърсване... или надраскване не изчезват...не можеше да се установи дали са от вътрешната или външната страна на предпазното стъкло. Обадих се ... понакараха ми се че е невъзможно. На следващия ден видях че сега има пък ново петно ..по дисплея...като полято с нещо ..и до където е стигнала влагата се вижда в др. нюанс. Отново се обадих и помолих да дойдат да видят проблема. Снощи дойдоха... първо отказваха да видят петното ...нямало такова..после едното момче го "забеляза". За надрасканият дисплей отказват да поемат отговорност.. Те да не го бършели с вестник-...беше коментара... Сега само мога да гадая в какво състояние ще го върнат... Игнорирам грубото отношение и нахокването ми като на престъпник, а не клиент ....Моля дайте съвет...как да реагирам и какво мога да предприема..

# 1
  • Варна
  • Мнения: 0
Започни с името на сервиза.
Когато предаваш или вземаш продукт от сервиз е хубаво да се опоменават дребни неща и детайли, като драскотини, петна, липси и други такива. Примерно при предаване на ТВ-то да се опомене, че има 2 драскотини еди къде си, а като ти го връщат има 3 драскотини еди къде си и 2 петна еди къде си.

# 2
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
За съжаление в момента не е пред мен името на сервиза... бях  "препратена" към него от представителството на lg. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ помолих момчетата, които вземаха телевизора да погледнат как го вземат, но това е само устно.

# 3
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 829
Няма отношение пряко към темата ти, но колко инча е ТВ-то ти?

# 4
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
32

# 5
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
Защо?

# 6
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 829
любопитство... Трябва ми 26" и разучавам.

# 7
  • София
  • Мнения: 4
К&К електроникс ако са това са най-големите мърлячи в този бизнес. Според мен е трябвало първо добре да проучиш въпроса как се прави рекламация и как се документира за да няма главоболия ... иначе има комисия за защита на потребителите.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт