Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 септ. 2011, 15:03 ч.

Спешен въпрос относно противозачатъчни

  • 533
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 44

Пия Жанги 1-ви месец. Днес изпуснах в канала на мивката хапчето си, пих друго и сега имам 1 по-малко в опаковката и незнам какво трябва да направя? Да взимам ли от новата опаковка или да оставя месеца само с 20 изпити ?

# 1
  • Мнения: 1 844
Взимай нова опаковка.

# 2
  • Мнения: 44
В смисъл да взема само 1 от нея и после почивка и ще има в новата пак само 20, а не 21?

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 469
Не взимай нова опаковка, а си изпий всички хапчета и просто цикъла ще ти дойде един ден по рано,и така ще ти се изместят и дните на започване на нова опаковка с един ден по рано.
Виж какво пише в листвката за пропуснато хапче в последната седмица,защото реално ти ще пропуснеш последното от опаковката.
При мен се случи нещо подобно,но аз получих диария един час след приема на последното хапче  иот опаковката, и така то се брои за пропуснато и в моята листовка пишеше,че ако това се случи да броя този ден като първи от седем дневната пауза.Аз пия Ясмин.
Дано съм била полезна!

# 4
  • Мнения: 1 844
Всяко пропуснато хапче (било то и последното) намалява противозачатъчното действие на хапчетата. Ако ги пиеш с тази цел, а не заради здравословен проблем, то тогава трябва да следваш стриктно схемата.

# 5
  • Мнения: 44
Мерси много за отговорите!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт