Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 септ. 2011, 17:53 ч.

Клостилбегит

  • 411
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 496
Здравейте, искам да попитам какво става когато се спре приема на клостилбегит на третия ден. Осъществява ли се пак стимулация на яйчниците или нищо не се получава. Питам защото имам болки в яйчниците и бодежи и се притеснявам дали да не го спра.Благодаря предварително за отговора.

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

Принципно няма проблем да спрете приема на клостилбегит, но Ви съветвам да го направите само след АГ преглед. Клостилбегит е антиестроген - в началото на приема действието му се изразява в подтискане на яйчниковата функция, след което се получава стимулация на овулацията.

Поздрави,
Д-р Даниела Савова
Акушер-гинеколог
АГ Болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт