Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 окт. 2011, 08:40 ч.

Избор на телевизор

  • 2 024
  • 16
  •   1
Отговори
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
На кратко след близо 2 години ходене по мъките с некачествен модел телевизор LG 32 SL 8000, който към момента вече не се предлага на пазара, получих протокол за замяна. Стойността когато е купуван телевизорът му е била 1700 лв. Тази вечер предстои да идем при търговеца, за да подменим телевизора. Моля за съвети към какъв модел и вид да се насоча.. От какво сте доволни.. Като цяло това е.. търся съве.... Praynig Hug

# 1
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 827
. От какво сте доволни..

От LG, разбира се Wink

Пиши на vl. Той ще те насочи.

# 2
  • Мнения: 6 012
Вземи си такъв, който има добър сервиз за БГ.

# 3
  • Мнения: 11 451
Когато на нас ни се наложи, Самсунг обаче, от сервиза сами бяха определили модела, ние нямахме право да избираме. Новият беше по- нов и по- хубав модел.

Да не говоря обаче докато го сменим през какви мъки минах, от нагли гаранционни сервизчета  #2gunfire

# 4
  • Мнения: 186
 Самсунг-две години вече сме с него.Не ни е изневерявал. Grinning

# 5
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 827
Вземи си такъв, който има добър сервиз за БГ.


дай определение за добър?

LG са с прекрасен сервиз  Grinning

# 6
  • Мнения: 11 451
Вземи си такъв, който има добър сервиз за БГ.


дай определение за добър?

LG са с прекрасен сервиз  Grinning

Мога да дам пример за недобър  Mr. Green, гаранционните сервизи на Самсунг в Разград и Русе, поздравления за централата в София   bouquet

# 7
  • Мнения: 6 012
Еми мотали са я две години.... за мен това не е прекрасен сервиз, освен ако проблема не е в ddani

# 8
  • Мнения: 11 451
Еми мотали са я две години.... за мен това не е прекрасен сервиз, освен ако проблема не е в ddani

Мен също ме разиграваха сервизите в Разград и Русе, изкарахме 3-4 месеца без телевизор  #2gunfire, елате днес, утре, след 100 дни, частите не дошли, после пък дошли, ама сбъркани..... Ядосах се, намерих телефон на К&К, само като чуха модела заявиха, че той не подлежи на ремонт, а на подмяна. А кажете ми какво са ремонтирали нашите сервизчета, нали заявяват частите в София, нали също дават модела, който посочих и аз  newsm78, как така им пращаха части, а не им пратиха протокол за замяна  newsm78. Такава наглост....
Така, че не мога да кажа, примерно, че Самсунг имат лош гаранционен сервиз, мога да кажа, че сервизите по градовете /Русе и Разград/ си правят с хората каквото си искат. Въпросните сервизи не обслужват само Самсунг, а всички марки почти  Sad

# 9
  • Мнения: 6 012
Ами значи проблема в не е в марката (в случая LG при ddani), а в локалните сервизи.

# 10
  • Мнения: 11 451
Ами значи проблема в не е в марката (в случая LG при ddani), а в локалните сервизи.

За мен е точно така  Peace Лошото е, че в малките градове те са почти монополисти.

# 11
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
Към момента мога да кажа, че ТП на LG положи усилия, за да ми бъде подменен телевизора, т.е да ми бъде издаден протокол. Също така към момента се намеси в преговорите между мен като клиент и технополис. За съжаление технополис ми предлага преоценка на закупения от нас модел за 1700 лв на 1200 лв. Да съзнавам, че цените са различни. Към момента имам оферта за замяна с доплащане с модел 42LW4500. За съжаление към момента не мога да кажа нищо за модела и картината, т.като не съм го виждала. Ако някой има наблюдения върху продукта и може да ме посъветва за качеството му , ще бъда много благодарна. Относно сервиза... в Стара Загора Роял сервиз са ме насочили към техен партньор. Благодарна съм на ТП LG за проявеното разбиране..т. като сервиза проблеми почти нямаше..  bouquet

# 12
  • "горееееее,горееее"
  • Мнения: 266
За съжаление в моя случай се оказа, че пъдаря не дава и трябва да търся господаря. Жалко, че се налага вместо цивилизовано да се разрешават проблемите, да се звънят телефони..да се пишат жалби и така. След като утастонавих, че въпросният модел телевизор LG32SL 8000, ПРАВИ Едни и същи дефекти се разрових малко в чуждите форуми. Оказа се, че същия проблем е срещан и в Германия, Т.Е моделът има проблем. Ако мога да бъда полезна на някого не си купувайте LG32SL8000.

# 13
  • Мнения: 11 451
При нас също се оказа дефектна серия, голям съм карък  Mr. Green

Но точно Самсунг наредиха на Техномаркет какво трябва да се направи, те се разбираха помежду си.  След половин час от магазина ми се обадиха, че  са ми заделили съответния модел и можем да отидем да си го вземем  Peace

Не знам при вас защо магазина решава как ще се процедира, при нас беше точно обратното  Rolling Eyes

# 14
  • Мнения: 1 099
От нагли, по-нагли изпълнения! Навремето срокът за намиране на части беше 20дни. След този срок изделието се бракуваше, тоест връщаха парите на клиента. И после той решаваше какво да си купи с тези пари. По никой начин не би трябавало клиентът да бъде задължен към някаква марка, щом тя е с неотстраним дефект или пък е дала твърде много дефекти. Трябва добре да се разучи какъв е законът в сегашния момент и да се търси съдействието на комисията за защита на потребителите.
За мен фаворитите са Сони, Панасоник и Тошиба, а тази Вашата е твърде слаба. Същото казвам и за Самсунг.
Напоследък се забелязва влошаване на спойките им. Освен това употребените кондензатори са нискокачествени и дефектират често. Говоря за Вашата марка-LG.
А пък за понижаването на цената му нямам думи! За пръв път чувам такова нещо! Значи си мислят как да го оправят и препродадат! А Вашите пари те са ги ползвали досега, нали? Сигурно са ги вложили в бизнеса и те са се увеличили. Тогава? 
Според мен е нормално за понижаване на цена да се говори след изтичане на гаранцията, а не по време на нея.

Последна редакция: ср, 05 окт 2011, 01:53 от vl

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт