Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 окт. 2011, 18:24 ч.

Нежелана Бременност

  • 451
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 57
Моля не ми се нахвърляйте веднага. Знам че повечето жени тук искат деца и за тях бременността е едно от най-чаканите събития в техния живот. За съжаление аз все още не съм готова за подобна стъпка, затова моля всички които ще погледнат темата с лошо око за разбиране.

Преди 8 дена с приятеля ми имахме гаф с презерватива (беше се разцепил целия) и той свърши в мен. Беше един ден след края на цикъла ми, но въпреки това изтичах до аптеката и няколко часа по-късно вече бях пила Ескапел.Получих въпросното кървене, за което се говори в листовката и въпреки все още съм ужасно притеснена.
През последните 8 дена съм изчела много статии и форуми и вече вдигат температура само като си помисля какво може да е станало.

Тъй като още ми е рано за домашен тест, а аз не мога просто да стоя безучастно, реших да пробвам каквото и да било само и само да се успокоя малко. След всичко прочетено разбрах че базалната температура (по-точно високата) може да бъде показател за бременност. За жалост аз никога досега не съм я мерила. Все пак вчера и днеска сутрин преди да стана от леглото реших да видя какво ще покаже термометъра. Двата последователни дена показателите бяха 36.3 и 36.4 (мерена вагинално). Незнам колко показателно може да е това, имайки предвид че не съм я мерила досега .... но мислите ли че при тези стойности 8 дена след инцидента, може да има натъпила бременност?!

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 469
Според мен след,като си пила Ескапел няма за какво да се притесняваш,при положение,че си спазила часовете за приема на хапчето бременност няма как да има.

# 2
  • Несебър
  • Мнения: 195
И според мен няма да има никакъв проблем.Ти сама казваш,че си го изпила няколко часа след това,а ако не се лъжа това хапче май трябваше да се вземе най-късно до 72 часа.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 839
Един ден след цикъл и след хапче Ескапел, изпито в изискваните за най-голяма ефективност 24 часа... Не се притеснявай излишно. 

# 4
  • Мнения: 57
Благодаря за отговорите.
И аз много се надявам всичко да е наред .. просто това напрежение ме убива.
Още 4 дена и ще мога да си направя тест да видим какво ще покаже той  Shocked

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт