Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 окт. 2011, 11:59 ч.

Оскъден цикъл

  • 802
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 54
Здравейте, на 36г съм ,  от четири месеца цикълът ми се съкрати -стана 4-5дена, като само първият ден е червеникав и има оскъдно течение, след което са кафеникави капки/ за сравнение преди това цикълът ми беше с продължителност  около 8 дена и доста обилен.Не съм бременна и резултата от цитонамазката е перфектен/.Правих хормонални изселдвания назначени ми от гинеколога на 6 ден от месечния цикъл и на 20 ден-споредн него всичко е о.к. Според вас такава промяна нормална ли е и ако не какво следва да предприема.
Благодаря за отделеното време Simple Smile

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте Halkidiki,
За да бъдем максимално точни в нашият отговор е добре да знаем и какви хормони са ви били изследвани, както и резултатите от тях вкл. референтни стойности на лабораторията в която са изследвани. По принцип базалните репродуктивни хормони (LH,Estradiol,FSH) се изследват между 3-5 -ти ден от началото на менструалния цикъл.

С уважение,
Екип АГ болница "Д-р Щерев"

# 2
  • Мнения: 54
Здравейте и благодаря за бързия отговор  Simple Smile.
На 7-ми ден изследвани: Prolactin-248.70 (127-637)

LH-7.84 (фол.2,4-12,6; овул.14-96; .лут. 1.0-11.4, мен.- 7.7-59)
FSH- 4.91 (фол.3.5-12.5, овул.4.7-21.5, лут.1.7-7.7, мен.25.8-134.Sunglasses
Estradiol- 400.9 ( фол.46-607, овул.315-1828, лут.161-774, мен. до 201)
Testosteron-0.50 (0.22-2.9)

На 20-ти ден:
Progesteron- 74.68(фол.0.6-4.7, овул.2.4-9.4, лут.5.3-86, мен.2.5)
Базалните хормони са със закъснение,но според гинеколога това не било фатално.
Вие как бихте разчели резултатите и дали трябва да повторя изследванията  или да се консултирам с друг специалист?

# 3
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

Вашите изследвания са в норма и не бива да се притеснявате излишно. Високият прогестерон е признак за настъпила овулация. При условие, че при ултразвуковия преглед не е открито нищо притеснително, нямате основания за безпокойство. Най-вероятно промените в цикъла са вследствие на възрастта. Моят съвет е редовно да провеждате прегледи при акушер-гинеколог.

Поздрави,
Д-р Ралица Милчева
Акушер-гинеколог
АГ Болница "Д-р Щерев"

# 4
  • Мнения: 54
Благодаря отново за бързия отговор  Simple Smile!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт