Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 654
Здравейте, ето че вече около 5 години след като направихме един основен ремонт у дома се сблъсквам с един за мене лично абсурд.  Санитарният фаянс в баните и тоалетната решихме да е Рока и поради факта, че сме с малки деца заложихме на СЕДАЛКА И КАПАК ЗАБАВЕНО ПАДАНЕ и по - точно става въпрос за сериите Дама Сенсо и Хал. И ето го проблема - пантите и на двете тоалетни на капаците се счупиха в разстоятие на няма и седмица и ако за детската тоалетна може да се предположи, че е поради невнимателно използване, то за нашата абсолютно не е така. Може ли да си представите, че тези седалки с капак имат пласмасови панти с алуминиево фолио. Обърнахме се към специализираните сервизи, но се оказва, че резервни панти няма - предложиха ни да си закупим отново нови капаци. И така абсолютно здрава дъска в перфектно състоятие (без пантите разбира се) трябва да се изхвърли и си закупя нови за скромната сума от около 250 лв. бр. Ако някой случайно е намерил от някъде такива резервни панти и сподели от къде ще съм му безкрайно благодарна, защото в момента нямам излишни 500 лв. и наистина смятам, че е абсурдно като не се поддържат елементарни резервни части (струващи някакви десетки лева) да бъдем изнудвани да купуваме скъпи компоненти.

# 1
  • София
  • Мнения: 2 841
Заплашете, че ще напишете писмо с оплакване до централата на Рока. Абсурдно е да няма консумативи за продуктите им. Някой просто ви е отсвирил, защото така му е било по-лесно.
Също можете да сезирате и КЗП. Най-малкото тези капаци следва да имат някаква гаранция,  не са за 20 лв.

# 2
  • Neverland
  • Мнения: 0
ужас, много неприятно и ние сме със серия Хал на Рока, от три години имаме тези тоалетни чинии и съответните капаци, но сме нямали проблем досега, ако са все още в гаранция се обърнете към магазина, от който сте ги взели, задължително пишете какъв е резултата да следим, че ако се случи и на нас, и на други.... да им кажем да спират производство Simple Smile

# 3
  • Мнения: 452
naniika и ние така, но с модел на Гравена и то на година и половина. При нас интересното е ,че самата дъска си пада забавено, а капака се развали. Ще следя с интерес развитието на проблема при теб. Нас ни отрязаха от Баня стил, вносителите и те нещо ни замотаха и за сега нищо.

# 4
  • София
  • Мнения: 11
И ние сме с Dama Senso, нашата панта се счупи на четвъртата година. Намерих телефон на Рока България и от там ми дадоха координати на техен майстор, който поръчва пантите и ги сменя. Цената е около 150 лв. - пантите плюс монтажа. Мога да потърся телефона вкъщи, ако някой прояви интерес.

# 5
  • Мнения: 654
pantofche разбира се, че се интересувам - ако ти е възможно да намериш телефона на майстора. Не, че 150 лв. са малко, но са къде, къде по - добре от 240-250, а и като се умножат по 2. Иначе за другите модели не знам, но понтите на Хал и Дама Сенсо са абсолютно едни и същи.

# 6
  • София
  • Мнения: 418
Нашите капаци са на Идеал Стандарт, ама и те сдадоха багажа за по-малко от година. Седалката пада с трясък, капака плавно...
При нас се счупиха керамичните обвивки около самите панти, не знам дали и на тях им има нещо. Много се бях ядосала като се счупиха, но все още са използваеми и май няма да ги сменяме скоро. Иначе ми е ясно, че продавача нищо няма да направи, та и не се и опитах да направя нещо по въпроса. Което сега отчитам може би като грешка..

# 7
  • София
  • Мнения: 985
Вижте в Джесика на Ботевградско шосе.От там съм купувал резервни части за моноблоци.Може да имат и въпросните панти.

# 8
  • Мнения: 654
Ами сагата с тези капаци най - сетне завърши успешно. Благодаря за координатите на техника на pantofche, но в крайна сметка не се ноложи да ги използвам. Всъщност обадих се единственият сервиз, на който не бяхме звъняли и така настойчиво направо заявих, че искам резервни панти, а ако няма налични бих искщала да ги поръчам и да бъде така любезен господина да ми каже кога да ги очаквам. Честно да ви кажа изобщо не мислех, че ще получа утвърдителен отговор, особенно след като от официалното представителство на Рока (някъде на Пиротска било )бяха казали на мъжът ми направо да си купува нови. Ами човекът на телефона се оказа доста любезен обясни ми, че има резервни панти на цена от 108 лв., а също и резервни капачки (точно тази пластмасовата част, която при нас е счупена), които са по 27 лв. комплекта. Ами обадих се на мъжът и веднага го изпратих да ги вземе. Вечерта след като доста време той се правеше на майстор не закъсня и резултата и ето, че вече си имаме две работещи дъски!

# 9
  • Мнения: 452
Ако не е нахално мога ли да попитам в какъв тип сервиз звъняхте? В смисъл сервиз за какво? Embarassed  Честно казано не ни се дават 200 лева за нов капак, а твоите цени са перфектни. Може и на лични. Благодаря предварително.

# 10
  • Мнения: 654
Не bobb не е нахално. Сервизът е един от официалните сервизи на Рока България и по - точно този в Дървеница. Ето това е линк към сервизите на Рока: http://www.roca-bulgaria.bg/?cid=44&spid=88, а това са сервизите в София:София
ТЕХНОСЕРВИЗ – 1  "Джи енд Пи Термомат" ООД
 
гр.София 1330
кв.”Разсадника”, бл.30, вх.Б, партер, вход откъм ул."Самодивско изворче"
тел/факс 02/929 28 54;   мобилен: 087 999 6901
e-mail: mailto:angelgpavlov@abv.bg
 
ТЕХНОСЕРВИЗ – 4   “ДИМПЕКС” ООД
 
гр.София 1756
ж.к. "Дървеница", бл.49, вх.А, гараж
тел/факс: 02/874 39 42; мобилен: 088 854 7885
e-mail: dimpex1970@abv.bg
 
ТЕХНОСЕРВИЗ - 5   “ТОПЛИК”ООД
 
гр.София
ж.к. "Сухата река", ул."Витиня" бл.89, партер
тел/факс: 02/845 90 75, 845 90 76
e-mail: toplik_co@dir.bg
 

# 11
  • София
  • Мнения: 985
ТЕХНОСЕРВИЗ - 5   “ТОПЛИК”ООД
 
гр.София
ж.к. "Сухата река", ул."Витиня" бл.89, партер
тел/факс: 02/845 90 75, 845 90 76
e-mail: toplik_co@dir.bg
 Е този сервиз е на 200 метра от нас.Досега не съм предполагал,че има резервни части .Ще ида да разгледам какво точно предлагат.

# 12
  • София
  • Мнения: 3 250
Благодаря за инфото, и ние имаме същият проблем с капака на Рока, още на първата година.
Вие конкретно към кой сервиз се обърнахте?

# 13
  • Мнения: 0
Здравейте,аз съм от Варна а съпругът ми сервизира продуктите на Рока.Бих искала да Ви кажа,че резервни части има за почти всичко.Може би ще се налага за някои да почакате известно време,защото не винаги ги има в наличност.Сервизите са тези,които се грижат за тези неща,обръщайте се винаги към тях.Пазете гаранционните документи и няма да имате проблем при сервизиране или подмяна.Ето го и телефона на сервиза във Варна:0887372525 ,даже и за съвет само да го ползвате,ще Ви се съдейства веднага!В сайта на Рока България има адресите на всички сервизи в страната,ползвайте ги!Надявам се да съм Ви била полезна!

# 14
  • Мнения: 0
Благодаря Ви много за информацията , днес след като видях , че капакът неработи ми прилоша .

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт